abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:48:09 #221
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_58648506
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.

Sommige users hier zijn echt om te huilen zeg .
Dank u voor uw compliment!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_58648603
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:43 schreef EricT het volgende:
Dit is natuurlijk wel een echte domper voor het Nederlands elftal. Maar ik begrijp van Basten best, hij wil namelijk niet een speler erbij die menigmaal beste middenvelder van de Champions league is geweest. Hij wil niet een speler erbij die een voorbeeldfunctie kan vervullen voor het nog zo jonge elftal.
Nou klinklare onzin is het als je het mij vraagt. Deze 87-voudige international is, vooral als een speler achter 1 diepe spits, een uitgelezen man. Maar van Basten kan niet met persoonlijkheden/vedetten omgaan blijkt maar eens te meer. Jammer maar helaas....na afloop zal de conclusie ongetwijfeld zijn dat, als we de knock-out ronde niet halen, we goed gespeeld hadden maar het altijd lastig is tegen grote ploegen en de jonge ploeg weer een ervaring rijker is.
Volgens mij verdraai je de feiten een beetje.
Van BAsten wilde hem er wel bij hebben, Seedorf had alleen geen basis plaats en daar heeft hij dus nu geen zin meer in.

Ik zou het eerder gek vinden als Seedorf wel opeens een basis plaats zou krijgen tijdens het EK want daar is niet op geoefend. Seedorf zijn recht om daar voor te bedanken maar dit wist hij natuurlijk ook een paar maandjes eerder. Ik ben een fan van Seedorf bij Milan maar dat heeft hij in de afgelopen jaren helaas niet laten zien bij het NL elftal.
pi_58648621
het beste wat het Nederlands elftal had kunnen overkomen.
Seedorf, de man die op beslissende momenten het altijd liet afweten in het Ned. elftal
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:54:03 #224
30220 Barca
pi_58648656
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Van BAsten wilde hem er wel bij hebben, Seedorf had alleen geen basis plaats en daar heeft hij dus nu geen zin meer in.

Hou jezelf maar voor de gek!
pi_58648683
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, jij hebt hem wel goed zien spelen bij het NL elftal!
Haal die plaat voor je kop weg.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:59:09 #226
30220 Barca
pi_58648767
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:55 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ja, jij hebt hem wel goed zien spelen bij het NL elftal!
Haal die plaat voor je kop weg.
Ik zeg niet dat ik hem goed heb zien spelen. Wil je het citaat nog even teruglezen? Seedorf is niet gestopt omdat hij geen basisplaats heeft. Seedorf is gestopt omdat hij genoeg heeft van het onvermogen van Bassie om met mensen om te gaan.
pi_58648859
Treurig!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_58648876
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:54 schreef Barca het volgende:

[..]

Hoezo?

Zijn ervaring is de enige meerwaarde waarom hij mee zou kunnen gaan. Maar daar voelt hij blijkbaar niks voor. Klaar toch?

De wereld vergaat niet mensen.
pi_58649081
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:03 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hoezo?

Zijn ervaring is de enige meerwaarde waarom hij mee zou kunnen gaan. Maar daar voelt hij blijkbaar niks voor. Klaar toch?

En zijn kwaliteiten als voetballer misschien?! Of denk jij dat we starks een solide middenveld hebben staan tegen ploegen als Frankrijk en Italië?!

Dus ja, ik ben bang dat de wereld vergaat!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_58649096
dat er hier nog zoveel supporters zijn van Seedorf verbaast me....
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_58649102
quote:

[..]

Hoezo?

Er is ooit een lijstje gepost van bijna alle landen die mee doen.
Veel landen hebben 1 of 2 van die 'onbegrijpelijke' keuzes.

Totti italie, etc
Ik weet alleen niet waar dat lijstje stond
pi_58649120
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Er is ooit een lijstje gepost van bijna alle landen die mee doen.
Veel landen hebben 1 of 2 van die 'onbegrijpelijke' keuzes.

Totti italie, etc
Ik weet alleen niet waar dat lijstje stond
Totti heeft gewoon na het WK toch afscheid genomen?
Heeft toch niets met een relatie met de bondscoach te maken?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:13:52 #233
30220 Barca
pi_58649126
quote:

[..]

Hoezo?

Seedorf is niet gestopt omdat hij geen basisplaats heeft. Seedorf is gestopt omdat hij genoeg heeft van het onvermogen van Bassie om met mensen om te gaan.
pi_58649144
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Volgens mij verdraai je de feiten een beetje.

Ik zou het eerder gek vinden als Seedorf wel opeens een basis plaats zou krijgen tijdens het EK want daar is niet op geoefend. Seedorf zijn recht om daar voor te bedanken maar dit wist hij natuurlijk ook een paar maandjes eerder. Ik ben een fan van Seedorf bij Milan maar dat heeft hij in de afgelopen jaren helaas niet laten zien bij het NL elftal.
Een beetje jammer dat mensen die geen flauw benul hebben waar ze het over hebben, wel het hoogste woord gaan voeren.
Als je een man als Seedorf bij de selectie haalt moet hij ook spelen, en niet nog even in de laatste vijf minuten van een "friendly" invallen. En van Basten wil hem er niet bij hebben, hij doet gewoon aan klantenbinding door Seedorf op te roepen. Op deze manier wil hij bewerkstelligen wat bij jou dus goed gelukt is, namelijk dat van Basten wel wil maar dat Seedorf bedankt. Seedorf bedankt, maar DOOR van Basten en niet door zichzelf.
Daarna kom je nog met het feit dat Seedorf z'n goede prestaties niet in het NL-elftal etalleert. Als je nooit mag spelen, en belangrijker nog, nooit in dezelfde formatie kan spelen, dan kan je nooit wennen en je kwaliteiten laten zien. Seedorf heeft namelijk zeer veel individuele krachten, maar is bovenal een echte teamspeler.
Je kan dan wel fan zijn, maar je moet toch echt met wat beters komen.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_58649147
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef DubzOne het volgende:

[..]

En zijn kwaliteiten als voetballer misschien?!
Dit is het Nederlands elftal topic, niet die van AC Milan.
pi_58649162
Sympathieke gozer, die Seedorf. Maar laten we eerlijk zijn, hij heeft in Oranje nooit gepresteerd. Hij is nu ook 2e keus achter Vaart/Sneyder/Persie. Kan me voorstellen dat hij dit niet leuk vind want hij heeft hoe dan ook wel een enorme staat van dienst op clubniveau. Ik denk dat op de achtergrond het Olympisch elftal ook meespeelt. Volgens mij heeft hij daar meer ambitie voor dan voor het grote Oranje.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_58649166
quote:
Als je een man als Seedorf bij de selectie haalt moet hij ook spelen
Dat vind ik dus onzin.
pi_58649180
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef qonmann het volgende:
dat er hier nog zoveel supporters zijn van Seedorf verbaast me....
Jij hebt zeker pas kennis gemaakt met de voetbalwereld?
pi_58649202
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Ik denk dat op de achtergrond het Olympisch elftal ook meespeelt. Volgens mij heeft hij daar meer ambitie voor dan voor het grote Oranje.
quote:
Clarence Seedorf kan zich gaan opmaken voor een voetbalvrije zomer. De middenvelder van AC Milan, die vandaag liet weten zich niet beschikbaar te stellen voor het EK, zal niet worden opgeroepen voor de Olympische Spelen. Dat zei bondscoach Foppe de Haan tegenover Sportweek.
pi_58649218
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Sympathieke gozer, die Seedorf. Maar laten we eerlijk zijn, hij heeft in Oranje nooit gepresteerd. Hij is nu ook 2e keus achter Vaart/Sneyder/Persie. Kan me voorstellen dat hij dit niet leuk vind want hij heeft hoe dan ook wel een enorme staat van dienst op clubniveau. Ik denk dat op de achtergrond het Olympisch elftal ook meespeelt. Volgens mij heeft hij daar meer ambitie voor dan voor het grote Oranje.
Foppe roept hem alleen niet op voor de OS.
Dus Clarence kan vakantie gaan vieren binnekort!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')