quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:40 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, had geen zin om de duitse Universteit weg te shoppen.
Dat kun je een volgende keer ook in het FB topic hier vragen, of een TR plaatsen. Daar ben ik voorquote:
Ik vond ze qua grootte reuze meevallen , maar ik heb een tuin dat zal wel schelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:45 schreef m@x het volgende:
Weber bbq-s zijn mooi en ik hoor er veel goede verhalen over maar ze zijn zo duur en ze passen niet op mijn balkon. Ik denk dat ik het maar bij een weggooi-bbq hou.
Wij hadden in het verleden een gas-bbq. Het is wat minder authentiek dan een houtskool-bbq maar ik vond het hem reuze-handig.
Ik kom nu even naar je MSNen voor anatomie lesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef zeemonster het volgende:
Antwoord op vraag 1 : Die zitten aan mij vast (en zo ook de tieten van vele andere vrouwen aan hen vastzitten)
2 : Als jij het niet weet , weten wij het ook niet.
3 Dat heb ik je toch al verteld! Mannen ook altijd
Anatomie is de leer van het lichaam, niet alleen spieren. Maar dank je wel voor de les netquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:30 schreef zeemonster het volgende:
Hmm daar heb ik even niks op te zeggen behalve dat ik nooit zo goed oplette bij biologie vroeger . Heeft anatomie wat met je tieten te maken? meer de spieren eronder toch ? :$ stom stom stom
Wat doe je dan ook buitenquote:Op woensdag 14 mei 2008 02:16 schreef Redis het volgende:
[..]
Omdat het hier donker en stil is buiten
Je hoort het van me wanneer er aanbiedingen zijnquote:Op woensdag 14 mei 2008 02:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook buiten
Als je gereduceerd taxitarief heb moet je het zeggen, dan maak ik gebruik van je taxi binnenkort
Welke centrale?quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:35 schreef Redis het volgende:
[..]
Je hoort het van me wanneer er aanbiedingen zijn
Oke ik heb voor autoluxe (voorburg) gereden namelijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 02:52 schreef Redis het volgende:
DTMC, is een bedrijf uit Delft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |