Thnx, dat gaat helemaaaal goed komenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:32 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen deze morgen
ik HAAT ritsers (ben er zelf ook 1 maar sommige mensen........................grrrrrrrrrrrrrr)
RATMEN veel plezier met de première! en XL ik wil ook een nieuwe auto!
Je hebt me niet eens wakker gemaaktquote:
En je had beloofd me nooit te vergeten...quote:
ga je op de ook_gek toer??quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
En je had beloofd me nooit te vergeten...
Ben ik nu al uit je hartje verdewenen?
Nee, ik had teveel koffie opquote:
wat is daar mis meequote:
Ik had ook geen last van het lawaai, die buurt daar is best rustig. Als ik er last van zou hebbem, dan had ik mijn radio wel wat harder gezet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:23 schreef becky27 het volgende:
gggggggggggggrrrrrrrrrr why the fuck sluit RWS de spitsstrook bij Voorburg.....geluidsschermen zijn helemaal niet nodig!
goedemorgen!
Enne RATMEN hoe was de première?
Gewoon wat vrije dagen d'r aan plakkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:25 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Beetje barak.. feestjes met wijn op een weekavond is misschien toch maar niet zo'n goed idee![]()
Dat ga ik volgende week doen een hele week van vrije dagenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gewoon wat vrije dagen d'r aan plakken
RR FTW!quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:08 schreef becky27 het volgende:
wat een rust hier!
Goedemorgen!
Vandaag niet in de file gestaan, gewoon 3 minuten gefietst!!!!
het mag in de krant!! fijn hoor!quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:16 schreef Elegy het volgende:
Grats RATMEN!
Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend!
Woeiheid!
Zo vervelend is dat.... Je kunt nergens meer op rekenen tegenwoordig. Ben je ineens 25 minuten te vroeg op je werk. Gelukkig had ik gewoon 8 km dagelijks en 2 km incidenteel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:16 schreef Elegy het volgende:
Grats RATMEN!
Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend! Ik kon doorrijden vanochtend!
Woeiheid!
leuk he in de file daar staan als je naar huis gaatquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:23 schreef becky27 het volgende:
gggggggggggggrrrrrrrrrr why the fuck sluit RWS de spitsstrook bij Voorburg.....geluidsschermen zijn helemaal niet nodig!
goedemorgen!
Enne RATMEN hoe was de première?
Thnx enne je moet gewoon niet in de spits rijden, gisteren van Gouda naar Den Haag, van deur tot deur in 17 minuten gereden, geen probleemquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:16 schreef Elegy het volgende:
Grats RATMEN!
Woeiheid!
erg heeeeel vervelend! ik vind files stomquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
leuk he in de file daar staan als je naar huis gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |