op Nederland 1 zeiden ze net dat de brand niet bereikbaar is..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:07 schreef TommyGun het volgende:
Apart dat je geen hoogwerkers ziet op die pics. Why?
Toch de crashtender van Rotterdam Airport dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:15 schreef Bakepa het volgende:
En nu net ook zon gele vliegtuigblusunit met een nog wat dikkere straal
Bedanktquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:15 schreef iScripters het volgende:
[..]
op Nederland 1 zeiden ze net dat de brand niet bereikbaar is..
school werk ik werk is redelijk dichtbij de torenhove, wij houden de kinderen ook binnen!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:15 schreef faculty het volgende:
Daarnet werd hier in de torenhove omgeroepen dat alle ramen en deuren gesloten moesten worden door asbest
-edit-quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:19 schreef Hi_flyer het volgende:
Radio 1:
Brand ontstaan op 6e verdieping in koffiezetapparaat. Twee studenten hebben nog geprobeerd te blussen. Is niet gelukt en alles boven de zesde verdieping zal afbranden. De rechtervleugel (?), daar komt nu ook rook uit, waarschijnlijk zal de brand overslaan. Niet zo best dus.
Huh? Je schoonvader woont in de Balpol?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef NielsTriple het volgende:
tvp, niet gek ver van m'n huis...
schoonvader woont er recht tegenover, die mag z'n huis niet meer in...
Die vleugel zal - als 't nog ff doorbrandt - op een bepaald moment wel instorten...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:22 schreef Impry het volgende:
Benieuwd hoe snel de brand zit nog verplaatst in de rest van het gebouw en of er geen instortingsgevaar is.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:28 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe dat gebouw in elkaar zit. Die foto's met die 3 volledig afgebrande verdiepingen is een aparte vleugel van het gebouw ofzo? En dat gebouw hierboven op de foto is de hoofdtoren?
Het is een grote onderbouw (2 lagen hoog), met daarboven een toren met collegezalen enzo, die zitten in die "vleugels".quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:28 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe dat gebouw in elkaar zit. Die foto's met die 3 volledig afgebrande verdiepingen is een aparte vleugel van het gebouw ofzo? En dat gebouw hierboven op de foto is de hoofdtoren?
Nu.nlquote:De brand heeft zich inmiddels verspreid tot aan de begane grond. De brandweer heeft zich inmiddels teruggetrokken uit het gebouw omdat de constructie niet meer te vertrouwen is. De kans bestaat dat het gebouw aan de Berlageweg als verloren moet worden beschouwd, aldus de brandweer.
quote:Iedereen heeft het pand aan de Berlageweg kunnen verlaten.
Geen vermisten volgens mij hoor..quote:De brandweer heeft zich inmiddels teruggetrokken uit het gebouw omdat de constructie niet meer te vertrouwen is. De kans bestaat dat het gebouw aan de Berlageweg als verloren moet worden beschouwd, aldus de brandweer.
het gebouw zit ook wel redelijk ingewikkeld in elkaar. Aan de niet brandende zijde bevinden zich 2 lagen hoge verdiepingen waarin een extra verdieping is ingehangen. in het midden zitten de ontsluitingen. Het gedeelte wat in de hens staat zijn kantoortjes. Verder is er sprake van een noord en zuidvleugel. De achterzijde is de zuidvleugel, dat is het deel wat in de hens staat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:28 schreef ChRoNiC het volgende:
Bron? Geloof het namelijk niet zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:33 schreef Paaskonijn het volgende:
3 vermisten heb ik net op een forum gelezen![]()
Onder vuur, hilarisch...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Lag de Bouwkunde faculteit niet onder vuur binnen de TU-Delft omdat het onderwijs er een veel te laag wiskundig niveau zou hebben?
Aan die foto kun je dus echt niet zien of het op instorten staat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:46 schreef ikletgoedop het volgende:
Iemand deze foto al gezien?
Gebouw staat echt op instorten....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |