Kernfusiereactoor nu zelfs al, goh, wat loopt Delft toch ver voor op de rest van de wereld. De gewone kernreactor staat er ver vandaan.quote:weet iemand hoever die kernfusiereactor er ook alweer vanaf stond?
Afstuderen op een school?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:35 schreef Kekaa het volgende:
Hmmm... mn neef zit daar op school. Bezig met afstuderen enzo.
En de TU heeft ook studenten onderzoek naar 9/11 laten doen, dat kan allemaal geen toeval zijn! Heeft iemand op die foto's al een raket bij BK naar binnen zien vliegen? Of hebben mensen binnenin voor de "brand" uitbrak toevallig explosieven zien liggen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:25 schreef SharQueDo het volgende:
Wel toevallig. TU staat in lichterlaaie, plasticfabriek brandt af. En die vuurwerkramp in Enschede was vandaag precies 8 jaar geleden.
mjah, ik heb em al gevondenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:41 schreef LBX het volgende:
[..]
Zelf even zoeken... Niet zo makkelijk doen!
Linkje
We hebben zelfs een eigen topic: P2000 Topic #8quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:43 schreef krapula het volgende:
[..]
mjah, ik heb em al gevondenben een afkortingenlijstje aan het bewonderen
Wat voor een ketels?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:43 schreef dapluiz het volgende:
Tering, al naar huis gebelt om alles dicht te laten doen, woon ook nogal dichtbij
Schijnen ook (hoor ik net) ketels op het dak te staan en ze weten niet wat daarmee gaat gebeuren ...
om daar te komen moet de brand eerst over de kruithuis-autoweg kruipen en dan via de sportvelden het hek over.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:43 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Kernfusiereactoor nu zelfs al, goh, wat loopt Delft toch ver voor op de rest van de wereld. De gewone kernreactor staat er ver vandaan.
Vergeet niet dat op de UT ook een gebouw half is afgefikt in 2002! Dat moet wel de link zijn tussen alles!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:43 schreef xprotagonistx het volgende:
En de TU heeft ook studenten onderzoek naar 9/11 laten doen, dat kan allemaal geen toeval zijn! Heeft iemand op die foto's al een raket bij BK naar binnen zien vliegen? Of hebben mensen binnenin voor de "brand" uitbrak toevallig explosieven zien liggen?
Mooie bewoordingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
om daar te komen moet de brand eerst over de kruithuis-autoweg kruipen en dan via de sportvelden het hek over.
Dus ligt indd op een aardige afstand.![]()
Ik hoorde net wel wat plofjes, maar kan niet bevestigen dat het ketels waren. Kan van alles geweest zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:43 schreef dapluiz het volgende:
Tering, al naar huis gebelt om alles dicht te laten doen, woon ook nogal dichtbij
Schijnen ook (hoor ik net) ketels op het dak te staan en ze weten niet wat daarmee gaat gebeuren ...
jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:40 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dus er komt asbest vrij en iedereen gaat vlak voor het gebouw staan om het als eerste in te kunnen ademen?
In de alarmeringen staat af en toe idd Grip1, maar het is toch al een tijdje Grip2 hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:48 schreef DjZiggy het volgende:
Daarnet was het nog een Grip 1
Ze willen gewoon een nieuw gebouw op kosten van de verzekering!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:47 schreef Wimpeh het volgende:
[..]
Vergeet niet dat op de UT ook een gebouw half is afgefikt in 2002! Dat moet wel de link zijn tussen alles!
Nee hoor, lees deze pagina maar eens: http://www.minbzk.nl/contents/pages/3383/opschaling1.swfquote:
Er is niks bekend over put-options van BK ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:47 schreef Wimpeh het volgende:
[..]
Vergeet niet dat op de UT ook een gebouw half is afgefikt in 2002! Dat moet wel de link zijn tussen alles!
gebouw wat oorspronkelijk ontworpen was voor ongeveer 1400 studenten geloof ik, bevat nu 4000 studenten... wat dat betreft is een nieuw gebouw wellicht wenselijk.... toch lijkt het nooit zo heel druk in het gebouw zelf.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een nieuw gebouw op kosten van de verzekering!
Oftewel, 1 het laagst, 4 het hoogst, makkelijker te begrijpenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:57 schreef sweboy het volgende:
[..]
Nee, Grip 2 is erger dan 1, 3 erger dan 2, en 4 erger dan 3.
Ik lees het net, bedankt, weer een term om de nerdige semi-expert uit te hangenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:57 schreef sweboy het volgende:
Nee, Grip 2 is erger dan 1, 3 erger dan 2, en 4 erger dan 3.
Ja, en een hele hoop andere gebouwen verder naar het centrum toe zijn al gesloopt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:58 schreef DeeBee het volgende:
Het ruimtegebrek bij Bouwkunde was de laatste jaren al schrijnend ja...
Ben benieuwd of ze voor aankomend jaar rond de 450/500 studenten aan kunnen...
Is weinig vastgoed over in de TU-wijk waar ze tijdelijk heen kunnen, zeker na die debiele beslissing om het hoofdgebouw van de hand te doen...
wind staat richting Tanthofquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Godver, woon er vlakbij en heb al m'n ramen open laten staan
Rickrollerpwndquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Godver, woon er vlakbij en heb al m'n ramen open laten staan
Dat is een voordeel, want daar woon ik gelukkig niet, hoorde al van een collega die bij me om de hoek woont en die net nog thuis was dat de wind redelijk gunstig staat. Maar toch, ik zit er hemelsbreed een paar honderd meter vandaanquote:
Lekker voordeel, ik woon d'r namelijk wel en ben op het moment aan het werk in Breukelenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is een voordeel, want daar woon ik gelukkig niet, hoorde al van een collega die bij me om de hoek woont en die net nog thuis was dat de wind redelijk gunstig staat. Maar toch, ik zit er hemelsbreed een paar honderd meter vandaan
Oke, jij bent erger de lulquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Lekker voordeel, ik woon d'r namelijk wel en ben op het moment aan het werk in Breukelen
Als iedereen buiten is dan is er idd geen enkele noodzaak om een risico te nemen .quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:12 schreef Bubblicious het volgende:
Die brandweermannen durven niet meer, na vorige week :x
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef TommyGun het volgende:
http://www.hulpverlenings(...)71549.html#msg571549
vind je het gekquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:12 schreef Bubblicious het volgende:
Die brandweermannen durven niet meer, na vorige week :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |