Ik lees het net, bedankt, weer een term om de nerdige semi-expert uit te hangenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:57 schreef sweboy het volgende:
Nee, Grip 2 is erger dan 1, 3 erger dan 2, en 4 erger dan 3.
Ja, en een hele hoop andere gebouwen verder naar het centrum toe zijn al gesloopt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:58 schreef DeeBee het volgende:
Het ruimtegebrek bij Bouwkunde was de laatste jaren al schrijnend ja...
Ben benieuwd of ze voor aankomend jaar rond de 450/500 studenten aan kunnen...
Is weinig vastgoed over in de TU-wijk waar ze tijdelijk heen kunnen, zeker na die debiele beslissing om het hoofdgebouw van de hand te doen...
wind staat richting Tanthofquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Godver, woon er vlakbij en heb al m'n ramen open laten staan
Rickrollerpwndquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Godver, woon er vlakbij en heb al m'n ramen open laten staan
Dat is een voordeel, want daar woon ik gelukkig niet, hoorde al van een collega die bij me om de hoek woont en die net nog thuis was dat de wind redelijk gunstig staat. Maar toch, ik zit er hemelsbreed een paar honderd meter vandaanquote:
Lekker voordeel, ik woon d'r namelijk wel en ben op het moment aan het werk in Breukelenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is een voordeel, want daar woon ik gelukkig niet, hoorde al van een collega die bij me om de hoek woont en die net nog thuis was dat de wind redelijk gunstig staat. Maar toch, ik zit er hemelsbreed een paar honderd meter vandaan
Oke, jij bent erger de lulquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Lekker voordeel, ik woon d'r namelijk wel en ben op het moment aan het werk in Breukelen
Als iedereen buiten is dan is er idd geen enkele noodzaak om een risico te nemen .quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:12 schreef Bubblicious het volgende:
Die brandweermannen durven niet meer, na vorige week :x
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:11 schreef TommyGun het volgende:
http://www.hulpverlenings(...)71549.html#msg571549
vind je het gekquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:12 schreef Bubblicious het volgende:
Die brandweermannen durven niet meer, na vorige week :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |