Hm? Iedereen die nog op de oude TH is aangemeld krijgt sowieso een THR-diploma toch? Of is dat inmiddels weer veranderd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
volgensmij wel.
Zal idd wel weer de nodige vertraging opleveren. Wat weer voordelig is voor studenten die een THR-diploma willen.
Nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Is dit vlak bij de nieuwbouw van de TH Rijswijk?
lees ik hierquote:Volgens een woordvoerster van de brandweer is de brand vermoedelijk ontstaan door kortsluiting in een koffiezetapparaat.
Dat is toch tegenover civiel? Of zit er daar ook een?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef just me het volgende:
Jezus wat ziet dat er uit!
verschrikkelijk!
benzinestation aan de overkant zullen ze wel goed in de gaten houden
Postenquote:
Tegenover Civiel idd en naast Electro.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat is toch tegenover civiel? Of zit er daar ook een?
Zal lekker fikken al die maquettes, aardig brandje in ieder geval zo ja, ziet er naar uit dat in ieder geval een heel stuk van het pand verloren gaat. (Opdracht: ontwerp een nieuw?)
Dat benzinestation ligt op een paar honderd meter afstand, naast het Elektrogebouw (waarvandaan één van de "hogere" foto's in genomen).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef just me het volgende:
Jezus wat ziet dat er uit!
verschrikkelijk!
benzinestation aan de overkant zullen ze wel goed in de gaten houden
Volgens die P2000 berichtjes op jouw link was er dus allereerst wateroverlast, en toen pas brand.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef TommyGun het volgende:
http://www.hulpverlenings(...)p/topic,22822.0.html
Kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:02 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Volgens die P2000 berichtjes op jouw link was er dus allereerst wateroverlast, en toen pas brand.
Maar ook hier neerzetten .quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tof!Je mag een directe link naar de foto('s) ook wel even naar mij PM-en en eventueel je naam vermelden die ik bij de foto kan zetten.
Vandaar het vermoeden van kortsluiting denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:02 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Volgens die P2000 berichtjes op jouw link was er dus allereerst wateroverlast, en toen pas brand.
1) ik ben in 2003 begonnen, en van de laatste jaargang met een TH diploma, dat beantwoord die vraag (tis nu HHS en sindsdien overigens ook een puinzooi, blij dat ik vorig jaar al klaar was, heb 4 jaar in 3 jaar gedaan)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hm? Iedereen die nog op de oude TH is aangemeld krijgt sowieso een THR-diploma toch? Of is dat inmiddels weer veranderd?
Nou ja, over 1.5 maand heb ik gewoon een TH diploma, dus niet dat het mij echt boeit.
Toppie!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:04 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
© Peter Tieleman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |