Dan kijk je niet de goede kant uit, ik zie het duidelijk hier (met allemaal bomen ervoor) in Hengelo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:12 schreef Under_Score het volgende:
vreemd, ik zou het toch moetten kunnen zien vanaf hier, maar ik zie helemaal niks vanaf mijn balkon.
Ik zie het als een grote grijze wolk, op een bewolkte dag zou je het kunnen verwarren met conventionele bewolking.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:12 schreef Under_Score het volgende:
vreemd, ik zou het toch moetten kunnen zien vanaf hier, maar ik zie helemaal niks vanaf mijn balkon.
gamma? dacht het niet... op de marssteden, industrie terrein tussen enschede en boekelo..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:09 schreef weasel85 het volgende:
[..]
oooh.. .dáár..![]()
Das toch bij de gamma?
Deze foto heb je zojuist gemaakt?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:16 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben trouwens even naar de dichtstbijzijnde brug gefietst voor een foto. Stond ik daar met een paar man foto's te schieten.
[ afbeelding ]
inderdaad zeg, mijn ouders wonen tussen boekelo en hengelo (waar de rook heen trekt) en daar begint het al behoorlijk te stinkenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:19 schreef Rikketik het volgende:
Ze mogen wel eens opschieten met die luchtmetingen.
Mooie foto'squote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:19 schreef ikke1976 het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Je kan ook zelf bedenken om je ramen en deuren dicht te houden of weg te gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:20 schreef anoukilu het volgende:
[..]
inderdaad zeg, mijn ouders wonen tussen boekelo en hengelo (waar de rook heen trekt) en daar begint het al behoorlijk te stinken
Woon je op stroinkslanden?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:16 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben trouwens even naar de dichtstbijzijnde brug gefietst voor een foto. Stond ik daar met een paar man foto's te schieten.
[ afbeelding ]
Waren de foto's van el_godi niet een stuk beter dan? Die zijn tenminste nog dichtbij de brand zelf genomen...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Deze foto heb je zojuist gemaakt?Zet ik hem op de Frontpage
Jup. Kwartiertje terug of zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Deze foto heb je zojuist gemaakt?Zet ik hem op de Frontpage
Die zijn van RTV oostquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:22 schreef Omniej het volgende:
[..]
Waren de foto's van el_godi niet een stuk beter dan? Die zijn tenminste nog dichtbij de brand zelf genomen...
Nais. Foto staat erbijquote:
quote:
ik zit net op de andere hoek van het flat, maar ik heb toch wat foto`s kunnen makenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie het als een grote grijze wolk, op een bewolkte dag zou je het kunnen verwarren met conventionele bewolking.
Heb je een telefoonnummer waar ik de foto's direct naartoe kan mms'en? Ik heb op dit moment geen toegang tot mijn sync-kabeltje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nais. Foto staat erbij![]()
Als iemand nog meer zelfgemaakte foto's heeft![]()
Helaas heb ik geen kabeltje bij mequote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heb je een telefoonnummer waar ik de foto's direct naartoe kan mms'en? Ik heb op dit moment geen toegang tot mijn sync-kabeltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |