Deel 1: Zou jij dienstplicht weigeren?quote:Mensen die zich door een overheid laten verplichten te vechten in een oorlog waar ze niet in geloven zijn als honden die hun pootje geven als hen dat opgedragen wordt. Met als enige verschil dat de hond er nog tenminste voor beloond wordt; de soldaat daarentegen lijdt enkel gezichts- of zelfs levensverlies.
Conclusie: mensen die pro-dienstplicht zijn, zijn dommer dan honden. En daarmee is alles gezegd, slotje.
Mislukte troll... HBO vereisten daargelaten he ;-)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja,ik ga niet vechtten voor olie, tevens is het leger alleen voor laagopgeleiden en ander plebs.
Als het pizzakoppo niet eens, onze eendagsmodquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja,ik ga niet vechtten voor olie, tevens is het leger alleen voor laagopgeleiden en ander plebs.
Dan is altijd de marechaussee er nog... met de gezakte waarde naar cluster 1 *schande!*. Maareh, vrouwen zouden dan tegenwoordig denk ik ook moeten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:10 schreef Sjaaaak het volgende:
Ik zou met plezier gaan, vrouwzijnde.
Vraag me af of ik erin kom, ben namelijk afgekeurd toen ik me vrijwillig aanmeldde![]()
+1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:04 schreef Matje-1989 het volgende:
In oorlogstijd zou ik niet weigeren, nu wel
Aha, dus? Ik snap je punt niet helemaal. Hoe weet je trouwens dat ik een profiteur ben? Omdat ik in een 'veilig' land woon & mijn land niet wil beschermen tegen het zogenaamde 'evil'?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef Pumatje het volgende:
wat let je om nu al niet vast te gaan.
Oh, wacht ja je kunt nu profiteren zonder dat er iets van jou wordt gevraagd..
![]()
omdat je reuze goed begrijpt wat ik bedoel, ga ik niet eens mijn best doen om je retorische vraag te beantwoorden.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:26 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Aha, dus? Ik snap je punt niet helemaal. Hoe weet je trouwens dat ik een profiteur ben? Omdat ik in een 'veilig' land woon & mijn land niet wil beschermen tegen het zogenaamde 'evil'?
Uh, nee? Ik snap het niet? Anders ga ik toch niet zeggen dat ik het niet snap??quote:Op zondag 25 mei 2008 13:05 schreef Pumatje het volgende:
[..]
omdat je reuze goed begrijpt wat ik bedoel, ga ik niet eens mijn best doen om je retorische vraag te beantwoorden.![]()
Soldaat worden in vredestijd, dat is pas profiteren. Beetje uitgezonden worden naar Ijsland en Curacao en weet ik wel andere locatie waar je alleen maar indiaantje speelt in de jungle (1 dag) om de rest lekker je coke smokkel te regelen.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef Pumatje het volgende:
wat let je om nu al niet vast te gaan.
Oh, wacht ja je kunt nu profiteren zonder dat er iets van jou wordt gevraagd..
![]()
Wij hebben geen nukes.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:46 schreef Aneurism het volgende:
Ik draag genoeg bij aan de samenleving, daarnaast zijn soldaten niet eens meer nodig tegenwoordig. Gewoon nuken die shit.
Absoluut gezien wel, we hebben nukes op ons grondgebied die van Amerika zijn (of de NAVO,quote:
De luxe waar je in leeft mag elk moment wegvallen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:04 schreef Verluste het volgende:
Hangt van de situatie af, maar 90% dat ik weiger. Ideologie, gedachtengoed waar jeje leven voor in de weegschaal moet zetten is het echt niet waard.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:04 schreef Verluste het volgende:
Hangt van de situatie af, maar 90% dat ik weiger. Ideologie, gedachtengoed waar jeje leven voor in de weegschaal moet zetten is het echt niet waard.
Tuurlijk, je kan beter met een biertje toekijken hoe je moeder en zus(je) worden verkracht en vermoord, je huis wordt afgefikt, je halve wijk wordt gedeporteerd, aanslagen worden gepleegd tussen winkelende menigtes. Jij bent echt wel verstandiger dan de mensen die wel willen vechten voor hun vrijheid.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:04 schreef Verluste het volgende:
Tsja, niet iedereen heeft in de gaten dat het leven op aarde niet overal hetzelfde is als in Nederland.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan beter met een biertje toekijken hoe je moeder en zus(je) worden verkracht en vermoord, je huis wordt afgefikt, je halve wijk wordt gedeporteerd, aanslagen worden gepleegd tussen winkelende menigtes. Jij bent echt wel verstandiger dan de mensen die wel willen vechten voor hun vrijheid.
Naja, volgens de PR van het nederlandse leger hebben we geen nukes. Wil niet zeggen dat we zo ook daadwerkelijk niet hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:15 schreef Esses het volgende:
En we kunnen ze binnen 24 uur maken. Maar dat daar gelaten, wij zelf hebben geen nukes.
Iets nog veel "gruwelijkers" dan een H-bom lijkt mij niet erg nuttig, op dit moment is de VS in principe al in staat om alles te vernietigen wat ze willen.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:10 schreef Erdeer het volgende:
[..]
Naja, volgens de PR van het nederlandse leger hebben we geen nukes. Wil niet zeggen dat we zo ook daadwerkelijk niet hebben
Overigens denk ik dat nukes aardig achterhaald zijn. Die dingen zijn al aardig oud en amerika heeft vast niet stilgezeten in de tussentijd. De kans is groot dat ze inmiddels al iets veel gruwelijkers hebben bedacht, alleen zullen ze dat niet laten merken totdat het echt nodig is.
euuuh wacht ff meneer de vijand ik moet eerst ff me dienstplicht voldoen want t is nu oorlog dus als jullie nou ff zeg paar maandjes wachten dan zou dat fijn zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:04 schreef Matje-1989 het volgende:
In oorlogstijd zou ik niet weigeren, nu wel
DSI valt onder KLPD he, en een groot deel is van AT=> politie => vrijwilligquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:25 schreef Esses het volgende:
EN ik hoop dat je morgen doodgepoft word door bijvoorbeeld een terrorist die niet door DSI/BSB opgepakt is. Puh.
Wij zijn geen veilig land, en vredestijd kent geen enkel land. Zogenaamd ja maar sta je niet klaar, dan komen ze gelijk.
Leg uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal geen prettig idee dat mensen zoals Bob-B bij het Nederlandse leger horen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/162(...)_niet_veilig%27.html
wat is dat dan ?
quote:... Amerikaanse kernwapens ...
Ja want mocht er oorlog uitbreken dan is dit wat er meteen in Nederland gebeurd. Belachelijke onzin, maar tuurlijk, je kan beter het leger in gaan en met een biertje toekijken hoe je twee Amerikaanse collega's een Irakees meisje verkrachten en haar familie overhoop schieten terwijl je nog wat moslims in een Servische vrachtwagen laadt. Hele steden worden platgebombardeerd, je gooit nog eens een puppy in een ravijn en laat per ongeluk een bommetje vallen op een bruiloft. Jij bent echt wel verstandiger dan de mensen die liever even nadenken voor ze klakkeloos bevelen opvolgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kan beter met een biertje toekijken hoe je moeder en zus(je) worden verkracht en vermoord, je huis wordt afgefikt, je halve wijk wordt gedeporteerd, aanslagen worden gepleegd tussen winkelende menigtes. Jij bent echt wel verstandiger dan de mensen die wel willen vechten voor hun vrijheid.
Klopt. Alleen Nederland kan die nukes niet activeren. Aangezien je er letterlijke ''Activatie Codes'' voor nodig hebt En die beschikt het amerikaanse legerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:06 schreef Verluste het volgende:
[..]
Absoluut gezien wel, we hebben nukes op ons grondgebied die van Amerika zijn (of de NAVO,
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:24 schreef DeeCruise het volgende:
Gezien mijn algemene problemen met gezag denk ik dat als ik al aangenomen zou worden dat ik er toch zo weer uit zo liggen.. Niet iets om me druk over te maken dus
Waar maak jij uit op dat ik verwend ben?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:31 schreef Scaurus het volgende:
Het leger is trouwens een perfect instituut voor verwende kereltjes die zeggen problemen te hebben met gezag.
Ik zou een crimineel niet graag een commando training geven. Of een echt goede training op militair gebied. Die worden daar alleen maar beter van en schieten de politie van de straat af. Wat in de VS al een paar keer is voorgekomen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:31 schreef Scaurus het volgende:
Het leger is trouwens een perfect instituut voor verwende kereltjes die zeggen problemen te hebben met gezag.
Kernwapens waren al achterhaald na het gebruik in Japan. Want zelfmoord plegen als staat doe je gewoon niet. Kernwapens zijn een politiek dreigement. Maar anders dan dat niet in te zetten of te gebruiken.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:10 schreef Erdeer het volgende:
[..]
Naja, volgens de PR van het nederlandse leger hebben we geen nukes. Wil niet zeggen dat we zo ook daadwerkelijk niet hebben
Overigens denk ik dat nukes aardig achterhaald zijn. Die dingen zijn al aardig oud en amerika heeft vast niet stilgezeten in de tussentijd. De kans is groot dat ze inmiddels al iets veel gruwelijkers hebben bedacht, alleen zullen ze dat niet laten merken totdat het echt nodig is.
1: In Nederland staat er vrijwel altijd een generaal boven je die verstand van zaken heeft.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:35 schreef Megumi het volgende:
Ik zou niet weigeren in de eerste instantie maar een voorwaarde stellen. Dat er een generaal boven me staat die verstand van zaken heeft. En onafhankelijk kan handelen zonder onder het bevel te staan van idioten als George Bush of Jan peter Balkenbende. Zo niet dan weiger ik inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |