Deel 1: Zou jij dienstplicht weigeren?quote:Mensen die zich door een overheid laten verplichten te vechten in een oorlog waar ze niet in geloven zijn als honden die hun pootje geven als hen dat opgedragen wordt. Met als enige verschil dat de hond er nog tenminste voor beloond wordt; de soldaat daarentegen lijdt enkel gezichts- of zelfs levensverlies.
Conclusie: mensen die pro-dienstplicht zijn, zijn dommer dan honden. En daarmee is alles gezegd, slotje.
Mislukte troll... HBO vereisten daargelaten he ;-)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja,ik ga niet vechtten voor olie, tevens is het leger alleen voor laagopgeleiden en ander plebs.
Als het pizzakoppo niet eens, onze eendagsmodquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja,ik ga niet vechtten voor olie, tevens is het leger alleen voor laagopgeleiden en ander plebs.
Dan is altijd de marechaussee er nog... met de gezakte waarde naar cluster 1 *schande!*. Maareh, vrouwen zouden dan tegenwoordig denk ik ook moeten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:10 schreef Sjaaaak het volgende:
Ik zou met plezier gaan, vrouwzijnde.
Vraag me af of ik erin kom, ben namelijk afgekeurd toen ik me vrijwillig aanmeldde![]()
+1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:04 schreef Matje-1989 het volgende:
In oorlogstijd zou ik niet weigeren, nu wel
Aha, dus? Ik snap je punt niet helemaal. Hoe weet je trouwens dat ik een profiteur ben? Omdat ik in een 'veilig' land woon & mijn land niet wil beschermen tegen het zogenaamde 'evil'?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef Pumatje het volgende:
wat let je om nu al niet vast te gaan.
Oh, wacht ja je kunt nu profiteren zonder dat er iets van jou wordt gevraagd..
![]()
omdat je reuze goed begrijpt wat ik bedoel, ga ik niet eens mijn best doen om je retorische vraag te beantwoorden.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:26 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Aha, dus? Ik snap je punt niet helemaal. Hoe weet je trouwens dat ik een profiteur ben? Omdat ik in een 'veilig' land woon & mijn land niet wil beschermen tegen het zogenaamde 'evil'?
Uh, nee? Ik snap het niet? Anders ga ik toch niet zeggen dat ik het niet snap??quote:Op zondag 25 mei 2008 13:05 schreef Pumatje het volgende:
[..]
omdat je reuze goed begrijpt wat ik bedoel, ga ik niet eens mijn best doen om je retorische vraag te beantwoorden.![]()
Soldaat worden in vredestijd, dat is pas profiteren. Beetje uitgezonden worden naar Ijsland en Curacao en weet ik wel andere locatie waar je alleen maar indiaantje speelt in de jungle (1 dag) om de rest lekker je coke smokkel te regelen.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef Pumatje het volgende:
wat let je om nu al niet vast te gaan.
Oh, wacht ja je kunt nu profiteren zonder dat er iets van jou wordt gevraagd..
![]()
Wij hebben geen nukes.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:46 schreef Aneurism het volgende:
Ik draag genoeg bij aan de samenleving, daarnaast zijn soldaten niet eens meer nodig tegenwoordig. Gewoon nuken die shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |