Nou... dit is de plek om het te postenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:23 schreef cerror het volgende:
Dat soort dingen doe ik ook altijd met drank op.
machtsmisbruikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Kappen jordeeeh, geportretteerde wil foto niet op het forum hebben, volgende keer is een ban.
Lol, fappen op je rechten?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Kappen jordeeeh, geportretteerde wil foto niet op het forum hebben, volgende keer is een ban.
Ach je komt toch ook nog weleens op meets? Dan zien mensen je ook en kan je ook af en toe wel zo'n bek trekken, wat geeft hetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Lol, opkankeren met je kutharses?quote:
mja in dit geval zou ik je het, ook was het wel echt machtsmisbruk, ook niet eens kwalijk kunnen nemenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, het is puur toeval dat ik het deze keer ben
mjeh in principe is die kutharses idd wel weg nuquote:
Ik begin een behoorlijke hekel aan je 'internet persoontje' te krijgen, want dat is gewoon een infantiele humorloze fag met een iets te hoge irritatiefactor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of opkankeren met de harses van remmie?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik begin een behoorlijke hekel aan je 'internet persoontje' te krijgen, want dat is gewoon een infantiele humorloze fag met een iets te hoge irritatiefactor.
*meldt zich*quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:46 schreef Druuna het volgende:
Zijn er ook nette mannen op fok, in pak oid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |