Lol, opkankeren met je kutharses?quote:
mja in dit geval zou ik je het, ook was het wel echt machtsmisbruk, ook niet eens kwalijk kunnen nemenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, het is puur toeval dat ik het deze keer ben
mjeh in principe is die kutharses idd wel weg nuquote:
Ik begin een behoorlijke hekel aan je 'internet persoontje' te krijgen, want dat is gewoon een infantiele humorloze fag met een iets te hoge irritatiefactor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of opkankeren met de harses van remmie?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik begin een behoorlijke hekel aan je 'internet persoontje' te krijgen, want dat is gewoon een infantiele humorloze fag met een iets te hoge irritatiefactor.
*meldt zich*quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:46 schreef Druuna het volgende:
Zijn er ook nette mannen op fok, in pak oid?
Mooi, wees maar irritant met een KKK-outfit in the Bronx.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 troost:
Irl ben k ook irritant
Neuquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi, wees maar irritant met een KKK-outfit in the Bronx.
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:18 schreef Garisson72 het volgende:
ik ga weleens op mijn gevoelige plaat.
voor jou duurt dat iig 48 uurquote:Op donderdag 15 mei 2008 01:21 schreef jordeeeh het volgende:
Wie durft de foto van remmie te posten?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef zarGon het volgende:
Als je hier niet voor valt, weet ik het ook niet meer..
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:10 schreef Tism het volgende:
Ik vind 't tof van Remlof dat hij wel een grapje kan waarderen, en dat hij dit topic nog niet op slot heeft gegooid!..
Als FOK! traag is kun je een foutmelding krijgen. Als je echter de QuickQuote gebruikt, dan komt die foutmelding in je reply-venstertje te staan. Even opletten wat je post dus, die waarschuwing staat er niet voor niets boven.quote:
Dat is de reden dat ik die post heb weggehaald en onze reacties daarop.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als FOK! traag is kun je een foutmelding krijgen. Als je echter de QuickQuote gebruikt, dan komt die foutmelding in je reply-venstertje te staan. Even opletten wat je post dus, die waarschuwing staat er niet voor niets boven.
you're welcomequote:Op donderdag 15 mei 2008 06:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Echt, bedankt voor de tip! Sindsdien niet meer gerickrolled
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:23 schreef moemoe het volgende:
Oud nieuws? Ik ken hem niet anders.
Ga eens mee naar een ONZ meetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |