Waarschijnlijk niet. Valt onder dezelfde CAO als al het andere streekvervoer. Enige uitzondering zijn de genoemde steden in het nieuwsbericht. De Zuidtangent rijdt niet vanuit Amsterdam, maar vanuit Haarlem, dus denk dat je een uitdaging hebt.quote:
Plus het feit dat de speknekken bij de vakbond alleen aan persoonlijk gewin denken en het ze geen f*ck kan schelen dat ze het bestaan van verschillende bedrijven op het spel zetten met idiote loonsverhogingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:24 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben uit principe tegen staken in welke vorm dan ook. Je bereikt er geen bal mee, treft alleen de mensen die er toch niets aan kunnen veranderen en veroorzaakt een hoop overlast en ergernis. De mensen die je wilt treffen stappen lachend in de leasebak en komen toch wel op kantoor.
Mag hopen dat lijnen als 75 en 575 rijden, richting haarlem.quote:
Is de trein naar station Haarlem geen optie?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Mag hopen dat lijnen als 75 en 575 rijden, richting haarlem.
Moet namelijk morgen en overmorgen stage lopen. Overmorgen ook gelijk na mn stage werken.
En het is te ver om met de fiets te gaan. Hevige pijn in mn reet van gehadkutfiets
En elke dag dat ik mn stage mis mag ik weer gaan inhalen.
KOLERE OV
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Een devies aan iedereen die een nieuw bedrijf wil beginnen: vertrouw niet op (malafide) vakbonden en verbied enige vorm van staking.
Beetje grof, maar wel waar. Reizigers de dupe laten worden en dan afschuiven op de werkgevers. Zij zijn diegene die staken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:48 schreef FJD het volgende:
Kut-vakbonden
Geen cent erbij zeg ik jeLaat ze maar in de stront zakken, stelletje prutsers.
Wat een kut-excusesquote:Excuses
Uiteindelijk moet de burger betalen voor het openbaar vervoer of het nu via de strippenkaart of via een rijksbijdrage is.
Wij vinden dat een medewerker passend betaald moet worden voor de verantwoordelijkheid die hij of zijn draagt, maar wel binnen de grenzen die gebruikelijk zijn in Nederland. In vergelijking daarmee is dit bod een keurig bod.
Toch betreuren wij dat de reiziger in dit geval gedupeerd wordt en wij kunnen dan helaas ook niets anders doen dan waarschuwen voor de stakingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |