Zo, dat was fijn! Kode9 draaide een erg fijne set, alleen bug was een beetje matig. Veel rewinds, en een mc die de hele tijd zeurde dat ie "The energy" niet voelde...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:54 schreef timbob het volgende:
Morgen zijn The bug & kode9 in Utrecht.
Dat je het weet...
nee, dat is bevorderlijk voor de sfeerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 06:15 schreef timbob het volgende:
... en een mc die de hele tijd zeurde dat ie "The energy" niet voelde...
*speeltquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef Yorrit het volgende:
nieuwe album van 2562 is weer kwaliteit
ja dat is The Bug.. een dancehall-show, weinig mixen en veel pulls.. het kan heel vet zijn als alles in de juiste vibe zitquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 06:15 schreef timbob het volgende:
[..]
Zo, dat was fijn! Kode9 draaide een erg fijne set, alleen bug was een beetje matig. Veel rewinds, en een mc die de hele tijd zeurde dat ie "The energy" niet voelde...
Ja, misschien moet je dan gewoon eens doordraaien.
Leuke muziek maakt ie hoor, maar een beetje een set draaien is ook een kunst.
Naar verder, toffe avond.
Hij komt traag op gang, maar vanaf #4 krijgt tie een beetje swung. Love is Outer Spacequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:57 schreef Da_Ripper het volgende:
*speelt
jij hebt er geen verstand vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hij komt traag op gang, maar vanaf #4 krijgt tie een beetje swung. Love is Outer Space![]()
Leuk albumpje maar imho overtreft Unbalance zijn Aerial bij lange na niet
Het klopt dat ik waarschijnlijk veel minder DS luister dan jij, o all-knowing & wise manquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:04 schreef Da_Ripper het volgende:
... imho ...
die comments er ook onderquote:
Nee deze dan!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef unioz het volgende:
[..]
die comments er ook onder
"i think my balls jumped up into my body"
"this is the song my dad rapes me to... i thought i heard it somewhere"
"This tune makes me want to walk into a school, and smash a little kids head into the wall."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |