Thanks!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb maar een Topic geopend: Wat gaat jij te ver gaan in DGK en waaarom?
dat vermoed ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:03 schreef agter het volgende:
En als de SL over is, liggen ze zeker allemaal te slapen.
Dit is toch wel het toppunt van VV bagger, je zou bijna denken dat ze berichten in een queue hebben staan die op een bepaald tijdstip gepost worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:01 schreef Verida het volgende:
En VV fantaseert vrolijk verder:
23:32 - Televisie-uren in overvloed
Met nog genoeg televisie-uren in de spaarpot besluiten de Miljonairs om vanavond net als gisteren achter de beeldbuis te kruipen. De familiedag wordt knus afgesloten op de bank. Onderuitgezakt en vermoeid schieten de ogen van de Miljonairs over de plasma. Iedereen lijkt al lang te zijn vergeten dat Palma het vanmorgen zwaar te verduren had. Ook de kickboks- en dansles zijn even niet meer belangrijk. Maar Brian en Amanda zullen vast hun bezoek niet snel vergeten. Het was een mooie avond.
Verdomme! Ook dat nog, ik ben al een boze mail aan het tikken naar het WNF.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoest met de geredden libelle verdrinkt hij /zij niet met dat sproeien?
Okquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zeg effe dat ze weer moeten verhuizen dan ,lukte je net ook...
Nou nee maar, die laatste zin is bijna grappig en opbeurend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:07 schreef chufi het volgende:
21:43 - Traan!
Brian besluit het vertrek van zijn broer op geheel eigen wijze te verwerken. Hij is in de Chill Room gaan zitten en heeft een plaat van zijn favoriet 2Pac aangezet. Alsof dat nog niet genoeg is, steekt hij ook nog eens een dikke sigaar op. Bedachtzaam kijkt hij voor zich uit en blijft bewegingloos zitten. Uiteindelijk rolt er een traan over zijn wang... Tien dagen nog, Brian! Even volhouden nog! En met een beetje pech zit je over drie dagen al thuis.
[ afbeelding ]
Bron: VV
Het wordt morgen weer een droge dag. Het gras gaat al dat vocht wel trekken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:08 schreef Py het volgende:
[..]
Ok![]()
De spuit kan om, mensen. T wordt veuls te nat anders
Amanda heeft glazen ogen? Dus ze is eigenlijk blind? Dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:08 schreef chufi het volgende:
22:13 - Chocokus
“Je kan echt veel beter tegen drank dan ik”, lacht Amanda met glazen oogjes naar haar zusje. Vervolgens schenkt ze de glazen nog maar eens vol. Ondertussen zitten Huub en Claire buiten. Huub hangt onderuit in de bank terwijl Claire een reep chocolade wegwerkt. “Je hebt weer je kliermomentje”, giechelt de Tilburgse als haar liefje aan haar wang likt. “Oh, dit is echt een moment om dronken te worden”, verzucht de dorstige Oldenzaler. Helaas voor Huub geldt het alcoholverbod nog steeds. Over tien dagen kan hij weer naar hartenlust drinken. Tot die tijd moet hij het doen met een lieve chocoladekus van Claire.
Bron : VV
Vast wel. Maar dan gebeurt er niets op de streamsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt morgen weer een droge dag. Het gras gaat al dat vocht wel trekken.
En dan die post van Chufi boven die van jou.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou nee maar, die laatste zin is bijna grappig en opbeurend.
Ik moet er even aan wennen.
WTFquote:Over tien dagen kan hij weer naar hartenlust drinken. Tot die tijd moet hij het doen met een lieve chocoladekus van Claire.
Ze zijn nu ook met de streams al ingelopen. Dit zal het beeld tot de finale zijn.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:11 schreef Coraatje het volgende:
tjeetje mikkie, heeft het al eens eerder zo lang geduurrd? of ben ik gewoon ongeduldig
Stekeblind is ze, zeker ten aanzien van Brianquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda heeft glazen ogen? Dus ze is eigenlijk blind? Dat verklaart een hoop!
De bijpassende beelden hiervanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:07 schreef chufi het volgende:
21:43 - Traan!
Brian besluit het vertrek van zijn broer op geheel eigen wijze te verwerken. Hij is in de Chill Room gaan zitten en heeft een plaat van zijn favoriet 2Pac aangezet. Alsof dat nog niet genoeg is, steekt hij ook nog eens een dikke sigaar op. Bedachtzaam kijkt hij voor zich uit en blijft bewegingloos zitten. Uiteindelijk rolt er een traan over zijn wang... Tien dagen nog, Brian! Even volhouden nog! En met een beetje pech zit je over drie dagen al thuis.
[ afbeelding ]
Bron: VV
Daarom blijf ik nog even wachten voor ik naar bed ga, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:13 schreef Dementor het volgende:
Er is echt iets goed mis daar, dit duurt wel erg lang.
Ik zet ze net aan en dacht dat iddquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zijn nu ook met de streams al ingelopen. Dit zal het beeld tot de finale zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |