Niet zeuren, je hebt vier streams......en één sproeier....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Moet ik nou bij FOK klagen dat ik geen streams heb?
Nou, niet bij Danny ofzo. Gewoon je hart even luchten, lekker van je afklagen. Dan bepalen ze daar of het een terechte klacht is of dat je er niet mee om kan gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Moet ik nou bij FOK klagen dat ik geen streams heb?
met een minuutje geluidquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:26 schreef Dementor het volgende:
Op de plasma: beste streamers we hebben technische problemen we zijn zo terug.
Ik geloof er niets van!
Leuke cover up voor de media.
Daar dacht ik ook aan. De streamlock begon vlak nadat iemand van achter "Huuppie" had geroepen...Tenminste dat schreef iemand hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:20 schreef Coraatje het volgende:
is zomaar iets wat er in me opkomt
zal er iets zijn met familie/vrienden van een van de bewoners?
Ik ben gebanned... zeg ook even dat ze moeten stemmen op kingjaap.nl als je wil.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben in een pestbui.... maar ff een berichtje achtergelaten
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik adviseer het Bijbelboek Genesis.....'t kan nooit geen kwaad om te weten hoe het allemaal ontstond en uiteindelijk leidde tot DGK
Maak daar maar rustig een uur en drie kwartier van. Deze COS begon om 22.58 en toen was hij al een tijdje bezig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nahhh
Die del noemde Huub een Hitler en zijn fans een sekte die kinderen bedreigd, en sinds die tijd hebben we een streamlock
Duurt nu al ongeveer zo'n drie kwartier
Ja en dan kunnen ze de plasma wel goed in beeld brengen.Leuk voor de miljonairs,nu kunnen ze mooi offcam alles bespreken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:27 schreef patjuh001 het volgende:
onzin, technische storing...pfff....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |