De hele gang van zaken rond halve finale en finale met de bewoners bespreken, dat kan wel even duren...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:13 schreef Dementor het volgende:
Er is echt iets goed mis daar, dit duurt wel erg lang.
Wedden dat ze gewoon een film zitten te kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:13 schreef Dementor het volgende:
Klaagbaakquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef coldstar het volgende:
Kan ik ook ergens een klacht indienen dat ik niet voor Jan met de korte achternaam betaalt heb voor de streams. Dat ik graag wil hebben waarvoor ik betaal?
Er blijft weinig COS over vanavond.....
nee hoor, ze hebben het daar over de rechtzaak die nowlife wil beginnen. Ik moet altijd erg lachen op dat forum, roepen dat No-life niks is omdat ze mensen bannen met een andere mening, hetgeen ook voor hun gastenboek geldt, enigzins kritiek en je hebt een IP ban.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef Lady-night het volgende:
Amanda_Brian site willen een rechtszaak beginnen...
http://www.brianamanda.mygb.nl/
ik denk dat de eerste dooie gevallen is.........quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:13 schreef Dementor het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:17 schreef Dementor het volgende:
Die streamlocks zijn echt de doodsteek voor DGK geweest, wij willen gewoon alles zien.
Ik hoop zo op een truman show als het over x aantal jaar mogelijk is.
Ik hoop dat het goede instructies zijn en dat de wannabees toenadering zoeken naar elkaar in plaats van verwijding. De kijker heeft het toch in de hand en in de laatste week alles op scherp zetten zal eerder nadelig zijn dan voordelig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:13 schreef Dementor het volgende:
en dat moet allemaal zo laat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
De hele gang van zaken rond halve finale en finale met de bewoners bespreken, dat kan wel even duren...
Voor mensen die tv zitten te kijken, lopen ze wel erg veel rond. Nu weer in de chill.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat ze gewoon een film zitten te kijken
Kwestie van tijd voordat het zo ver isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik ook aan gedacht![]()
24 uur per dag een camera bij/op je
zeg dat ja....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef coldstar het volgende:
Kan ik ook ergens een klacht indienen dat ik niet voor Jan met de korte achternaam betaalt heb voor de streams. Dat ik graag wil hebben waarvoor ik betaal?
Er blijft weinig COS over vanavond.....
Toenadering?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goede instructies zijn en dat de wannabees toenadering zoeken naar elkaar in plaats van verwijding. De kijker heeft het toch in de hand en in de laatste week alles op scherp zetten zal eerder nadelig zijn dan voordelig.
Verder denk ik, wanneer het over vanavond gaat en Amanda's uitspraken, het wel enige tijd kan duren voordat ze het verschil duidelijk gemaakt hebben.
Ziet ziet nietsquote:
ik ben in een pestbui.... maar ff een berichtje achtergelatenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef Lady-night het volgende:
Amanda_Brian site willen een rechtszaak beginnen...
http://www.brianamanda.mygb.nl/
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:20 schreef noekje het volgende:
Oké, hoeveel mensen zijn er eigenlijk in die villa nu?
gefeliciteerd met je IP ban.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben in een pestbui.... maar ff een berichtje achtergelaten
Ik adviseer het Bijbelboek Genesis.....'t kan nooit geen kwaad om te weten hoe het allemaal ontstond en uiteindelijk leidde tot DGKquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:22 schreef yvonne het volgende:
ramptoerismetvp, moet ik nalezen? ( ben net thuis)
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik adviseer het Bijbelboek Genesis.....'t kan nooit geen kwaad om te weten hoe het allemaal ontstond en uiteindelijk leidde tot DGK
Dus haar ogen zijn ook al nep, heeft iemand wel eens draadjes uit Amandel zien steken, en iemand met een afstandbediening bij haar gezien ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda heeft glazen ogen? Dus ze is eigenlijk blind? Dat verklaart een hoop!
Er is al een uur een streamlock, kun je daar iets aan doen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:22 schreef yvonne het volgende:
Nahhhquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:22 schreef yvonne het volgende:
Het gaan gebruiken van streamlocks viel bovendien samen, how convenient, met een veel strikter door achter geregisseerde gang van zaken in de villa. Het is vanaf toen echt bergafwaarts gegaan ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:17 schreef Dementor het volgende:
Die streamlocks zijn echt de doodsteek voor DGK geweest, wij willen gewoon alles zien.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is al een uur een streamlock, kun je daar iets aan doen?
Niet zeuren, je hebt vier streams......en één sproeier....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Moet ik nou bij FOK klagen dat ik geen streams heb?
Nou, niet bij Danny ofzo. Gewoon je hart even luchten, lekker van je afklagen. Dan bepalen ze daar of het een terechte klacht is of dat je er niet mee om kan gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Moet ik nou bij FOK klagen dat ik geen streams heb?
met een minuutje geluidquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:26 schreef Dementor het volgende:
Op de plasma: beste streamers we hebben technische problemen we zijn zo terug.
Ik geloof er niets van!
Leuke cover up voor de media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |