yep zou naar de boulevard gaan pooieren zoals hij zelf zei.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Aanhoudingen na massale vechtpartij Bloemendaal
Bron: NU.nl
Was Kenniet gisteren niet in Bloemendaal? Dacht zoiets te verstaan.
Dat jij de moeite daar nog voor neemt, alles terug te lezen.....dat doe ik al niet eens meer. Zo langzamerhand weet ik wel dat Amanda een Pruik op heeft, Brain een rat is en Jaap een vetzak. Claire begint sinds dat ze getrouwt met huub is, steeds leuker, liever en mooier te worden....quote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé hé, ben weer helemaal bij, wat een leesvoer. De eindconclusie van vandaag, net zoals die van gisteren en de vorige 1000 dagen: "Huub deugt heel erg, alle anderen zijn in- en inslecht"
Of oom Twan staat weer met zijn Hummer voor de poortquote:Op maandag 12 mei 2008 22:59 schreef ericahysterica het volgende:
misschien heeft papa Theo de Febo gebeld en hen gewaarschuwd dat dit dus echt niet kan
Nah, ik zie genoeg afkeuring bij bepaald gedrag van Huub. Het is tegenwoordig alles wat Brian doet goed praten, te bagetalliseren, door naar Huub te wijzen. Brian fans en Huub haters zie je vrijwel helemaal niet als hij doorflipt op de streams. Ze zijn er alleen als de kippen bij als Huub flipt. Door een roze bril kijken zie je niet enkel bij Huub fansquote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé hé, ben weer helemaal bij, wat een leesvoer. De eindconclusie van vandaag, net zoals die van gisteren en de vorige 1000 dagen: "Huub deugt heel erg, alle anderen zijn in- en inslecht"
goh zijn we het eindelijk eens eensquote:Op maandag 12 mei 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat jij de moeite daar nog voor neemt, alles terug te lezen.....dat doe ik al niet eens meer. Zo langzamerhand weet ik wel dat Amanda een Pruik op heeft, Brain een rat is en Jaap een vetzak. Claire begint sinds dat ze getrouwt met huub is, steeds leuker, liever en mooier te worden....![]()
En Huubje, ons aller knappe, eerlijke, lieve,leuke, enz, enz.....die heeft het maar zwaar met die Del, Rat en die vetzak....
Geen idee...quote:Op maandag 12 mei 2008 22:59 schreef Smash-it het volgende:
Niemand weet het. Of zijn het toch de uitspraken van Amanda?
Zo ervaar ik dat dus ook. Huub heeft in het verleden zelfs een aantal keer opgeroepen om dit soort dingen vooral NIET te doen. Waarschijnlijk uit eigen beweging, hopelijk gestuurd door Talpa.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:52 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja ik vind dit dus ook veel te ver gaan!
dit is gewoon oproepen tot haat
en vervolgens huub de schuld geven van alles
alsof huub mensen oproept om dreigementen uit te voeren, komop zeg
Proef ik daar enige ironie?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat jij de moeite daar nog voor neemt, alles terug te lezen.....dat doe ik al niet eens meer. Zo langzamerhand weet ik wel dat Amanda een Pruik op heeft, Brain een rat is en Jaap een vetzak. Claire begint sinds dat ze getrouwt met huub is, steeds leuker, liever en mooier te worden....![]()
En Huubje, ons aller knappe, eerlijke, lieve,leuke, enz, enz.....die heeft het maar zwaar met die Del, Rat en die vetzak....
yep hij sprak ook uit dat hij daarom bijna niet met Huub spreekt erover omda beide weten wat te willen doen en hij het wel heel erg leuk vind dat b & a de hele dag zoveel werk van hem maken nou dat zou ik ook heel grappig vinden en dan zou ik ze ook ff laten bungelenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:00 schreef Marieke_B het volgende:
savonds tezaam!
Eindeliijk helemaal bijgelezen...dank weer voor al jullie commentaren!
Maar onder het lezen luisterde ik en ik mis de scene waarin Jaap (na het vertrek van kenneth) neerstreek bij Huub en Claire en zei dat hij niet kon wachten tot hij zeker weet dat er geen telefoontjes en bezoek meer binnen mogen komen voor de 15e (halve finale) .
Want als dat moment er is gaat Jaap iets zeggen..hij zei ook nog dat hij net een mooi toneelstuk neergezet heeft bij Kenneth en Brian en dat alles loopt zoals verwacht..
Jaap had er veel zin in...
Het klonk (ik durf het bijna niet te zeggen) alsof hij dan zijn masker zal laten vallen en definitief voor Huub zal kiezen.. Jaap klonk heel normaal. Heeft iemand dit ook meegekregen?
Vlak daarna kwam dat stukje waarin Jaap Huub vroeg in de gaten te houden hoelang Brian 'bij de buren' zou blijven..Hij was heel benieuwd of dat 10 min. een half uur of 2 uur zou duren.
Nou...quote:Op maandag 12 mei 2008 22:52 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja ik vind dit dus ook veel te ver gaan!
dit is gewoon oproepen tot haat
en vervolgens huub de schuld geven van alles
alsof huub mensen oproept om dreigementen uit te voeren, komop zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |