abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58635295
Ik weet het niet
het water roept
pi_58635313
tnxxx varen
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Aanhoudingen na massale vechtpartij Bloemendaal

Bron: NU.nl

Was Kenniet gisteren niet in Bloemendaal? Dacht zoiets te verstaan.
yep zou naar de boulevard gaan pooieren zoals hij zelf zei.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58635319
misschien heeft papa Theo de Febo gebeld en hen gewaarschuwd dat dit dus echt niet kan
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  maandag 12 mei 2008 @ 22:59:56 #4
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58635323
Niemand weet het. Of zijn het toch de uitspraken van Amanda?
  maandag 12 mei 2008 @ 23:00:33 #5
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_58635338
savonds tezaam!
Eindeliijk helemaal bijgelezen...dank weer voor al jullie commentaren!

Maar onder het lezen luisterde ik en ik mis de scene waarin Jaap (na het vertrek van kenneth) neerstreek bij Huub en Claire en zei dat hij niet kon wachten tot hij zeker weet dat er geen telefoontjes en bezoek meer binnen mogen komen voor de 15e (halve finale) .

Want als dat moment er is gaat Jaap iets zeggen..hij zei ook nog dat hij net een mooi toneelstuk neergezet heeft bij Kenneth en Brian en dat alles loopt zoals verwacht..
Jaap had er veel zin in...
Het klonk (ik durf het bijna niet te zeggen) alsof hij dan zijn masker zal laten vallen en definitief voor Huub zal kiezen.. Jaap klonk heel normaal. Heeft iemand dit ook meegekregen?

Vlak daarna kwam dat stukje waarin Jaap Huub vroeg in de gaten te houden hoelang Brian 'bij de buren' zou blijven..Hij was heel benieuwd of dat 10 min. een half uur of 2 uur zou duren.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_58635342
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé hé, ben weer helemaal bij, wat een leesvoer. De eindconclusie van vandaag, net zoals die van gisteren en de vorige 1000 dagen: "Huub deugt heel erg, alle anderen zijn in- en inslecht"
Dat jij de moeite daar nog voor neemt, alles terug te lezen.....dat doe ik al niet eens meer. Zo langzamerhand weet ik wel dat Amanda een Pruik op heeft, Brain een rat is en Jaap een vetzak. Claire begint sinds dat ze getrouwt met huub is, steeds leuker, liever en mooier te worden....

En Huubje, ons aller knappe, eerlijke, lieve,leuke, enz, enz.....die heeft het maar zwaar met die Del, Rat en die vetzak....
pi_58635344
nou ik vind brajen en amanda nu echt te ver doordraven .
pi_58635345
er kwam iemand uit de zijdeur
  maandag 12 mei 2008 @ 23:02:06 #9
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58635356
Thx Varen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 12 mei 2008 @ 23:02:14 #10
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_58635361
Vlak voor de SL leek het net of er iemand (van de buren) door de poort naast de stal binnenkwam en 'huuppie' zei/riep..
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_58635364
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:59 schreef ericahysterica het volgende:
misschien heeft papa Theo de Febo gebeld en hen gewaarschuwd dat dit dus echt niet kan
Of oom Twan staat weer met zijn Hummer voor de poort
  maandag 12 mei 2008 @ 23:02:21 #12
16715 Mylene
*schatje*
pi_58635366
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé hé, ben weer helemaal bij, wat een leesvoer. De eindconclusie van vandaag, net zoals die van gisteren en de vorige 1000 dagen: "Huub deugt heel erg, alle anderen zijn in- en inslecht"
Nah, ik zie genoeg afkeuring bij bepaald gedrag van Huub. Het is tegenwoordig alles wat Brian doet goed praten, te bagetalliseren, door naar Huub te wijzen. Brian fans en Huub haters zie je vrijwel helemaal niet als hij doorflipt op de streams. Ze zijn er alleen als de kippen bij als Huub flipt. Door een roze bril kijken zie je niet enkel bij Huub fans .

Maar goed, dit soort posters dragen niet bij aan de sfeer van de COS. Het lokt persoonlijk geneuzel uit. Het is commentaar op de streams en niet op de users en hun postgedrag.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:02:26 #13
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58635367
knip
Op maandag 12 mei 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:

[..]

Dat jij de moeite daar nog voor neemt, alles terug te lezen.....dat doe ik al niet eens meer. Zo langzamerhand weet ik wel dat Amanda een Pruik op heeft, Brain een rat is en Jaap een vetzak. Claire begint sinds dat ze getrouwt met huub is, steeds leuker, liever en mooier te worden....

En Huubje, ons aller knappe, eerlijke, lieve,leuke, enz, enz.....die heeft het maar zwaar met die Del, Rat en die vetzak....
goh zijn we het eindelijk eens eens
  maandag 12 mei 2008 @ 23:02:38 #15
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58635371
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:59 schreef Smash-it het volgende:
Niemand weet het. Of zijn het toch de uitspraken van Amanda?
Geen idee...
NL denkt van wel
http://i195.photobucket.c(...)a12-4-2008225827.jpg
Op maandag 12 mei 2008 22:52 schreef Ziet het volgende:

[..]

ja ik vind dit dus ook veel te ver gaan!
dit is gewoon oproepen tot haat
en vervolgens huub de schuld geven van alles

alsof huub mensen oproept om dreigementen uit te voeren, komop zeg
Zo ervaar ik dat dus ook. Huub heeft in het verleden zelfs een aantal keer opgeroepen om dit soort dingen vooral NIET te doen. Waarschijnlijk uit eigen beweging, hopelijk gestuurd door Talpa.
Wat Brian en Amanda nu doen vind ik heel erg lelijk.
pi_58635375
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:

[..]

Proef ik daar enige ironie?
pi_58635387
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:00 schreef Marieke_B het volgende:
savonds tezaam!
Eindeliijk helemaal bijgelezen...dank weer voor al jullie commentaren!

Maar onder het lezen luisterde ik en ik mis de scene waarin Jaap (na het vertrek van kenneth) neerstreek bij Huub en Claire en zei dat hij niet kon wachten tot hij zeker weet dat er geen telefoontjes en bezoek meer binnen mogen komen voor de 15e (halve finale) .

Want als dat moment er is gaat Jaap iets zeggen..hij zei ook nog dat hij net een mooi toneelstuk neergezet heeft bij Kenneth en Brian en dat alles loopt zoals verwacht..
Jaap had er veel zin in...
Het klonk (ik durf het bijna niet te zeggen) alsof hij dan zijn masker zal laten vallen en definitief voor Huub zal kiezen.. Jaap klonk heel normaal. Heeft iemand dit ook meegekregen?

Vlak daarna kwam dat stukje waarin Jaap Huub vroeg in de gaten te houden hoelang Brian 'bij de buren' zou blijven..Hij was heel benieuwd of dat 10 min. een half uur of 2 uur zou duren.
yep hij sprak ook uit dat hij daarom bijna niet met Huub spreekt erover omda beide weten wat te willen doen en hij het wel heel erg leuk vind dat b & a de hele dag zoveel werk van hem maken nou dat zou ik ook heel grappig vinden en dan zou ik ze ook ff laten bungelen
  maandag 12 mei 2008 @ 23:03:31 #19
188345 Py
op zich
pi_58635389
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:52 schreef Ziet het volgende:

[..]

ja ik vind dit dus ook veel te ver gaan!
dit is gewoon oproepen tot haat
en vervolgens huub de schuld geven van alles

alsof huub mensen oproept om dreigementen uit te voeren, komop zeg
Nou...
Huub bedreigt en roept op tot haat tegen Chantal!-W
  maandag 12 mei 2008 @ 23:03:54 #20
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58635398
Ik blijf het ook belachelijk vinden dat Bridget zich uitgesproken heeft over Amanda. Ja, leuk een winnaar die andere spelers met Hitler vergelijken. Amanda heeft in elk geval wel alvast 1 BN-vriendin als ze straks naar buiten komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')