Jij hebt de OP niet gelezen! Foei!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:46 schreef Slappy het volgende:
Ook in Friesland ????????????????????????????????
Morgen toets![]()
dus moet ik die missen
Jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:46 schreef Cyan het volgende:
Ik heb voor morgen in ieder geval vervoer kunnen regelen maar donderdag wordt een probleem. Vrijdag rijden ze weer gewoon zoals ik uit de berichten begrijp?
Welke deel niet?quote:
De meeste busmaatschappijen in Friesland vallen onder een andere CAO, waardoor het groot is dat je in Friesland wel met het streekvervoer wel rijdtquote:
Dan bel je toch gewoon even naar 9292?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:22 schreef Falco het volgende:
Site van 9292ov ligt plat! Hoe kom ik te weten of ik morgen nog op stage kom! Een vervoerder zou misschien nog wel rijden.
Vervoerders of bonden? Beiden kunnen nu niks. Vervoerders hebben een bod gedaan, bonden geen tegenbod. Bonden op hun beurt kunnen nu moeilijk stoppen, aangezien de acties voro morgen al in de kranten staan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn ze eigenlijk alweer begonnen met babbelen of houden de vervoerders gewoon hun poot stijf?
Op vrijdag en maandag reizen er veel studenten van huis naar kamer/uni. Die willen ze ontzien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:22 schreef Qwea het volgende:
Domme vraag misschien, maar waarom wel gisteren en vandaag, en niet morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |