abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:39:47 #251
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58664046
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:36 schreef Jnk18 het volgende:
Zou perfecte vervanger zijn voor Huntelaar als ie weg zou gaan.
Jullie zouden er voetballend zelfs op vooruit gaan, maar een echte afmaker zoals Huntelaar is hij (nog) niet, zie hem wel snel uitgroeien tot een dergelijke speler.
pi_58664090
Ik denk niet dat het zou gaan lukken om Berg nu van Groningen te gaan kopen. De voorzitter van Groningen zou zich redelijk onmogelijk maken en Ajax zou ook aardig voor lul staan om alweer de 4e Groningen basisspeler in 1 seizoen te kopen.
pi_58664107
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:21 schreef Rejected het volgende:
Hahaha Berg!
Hebben we volgens mij niet ECHT nodig? Toch?
Niet als Huntelaar vertrekt in ieder geval. Klaas Jan heb ik nog altijd hoger zitten dan Berg.
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:44:56 #254
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58664141
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:42 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk niet dat het zou gaan lukken om Berg nu van Groningen te gaan kopen. De voorzitter van Groningen zou zich redelijk onmogelijk maken en Ajax zou ook aardig voor lul staan om alweer de 4e Groningen basisspeler in 1 seizoen te kopen.
3 of 4 spelers.. dat maakt al echt niet meer uit hoor. Neem direct Sankoh er nog bij als vervanger van Heitinga. Fledderus erbij voor de linkerkant en klaar.
pi_58664168
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef Prosac het volgende:

[..]

Neem direct Sankoh er nog bij als vervanger van Heitinga. Fledderus erbij voor de linkerkant en klaar.
We hoeven geen 1e klas prutsers
pi_58664227
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef Prosac het volgende:

[..]

3 of 4 spelers.. dat maakt al echt niet meer uit hoor. Neem direct Sankoh er nog bij als vervanger van Heitinga. Fledderus erbij voor de linkerkant en klaar.
Doe dan ook maar Nijland als Algemeen Directeur, Kruiswijk en nog wat pallets met wc-rollen. Dank u.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:54:00 #257
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58664296
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:49 schreef Breach het volgende:

[..]

Doe dan ook maar Nijland als Algemeen Directeur, Kruiswijk en nog wat pallets met wc-rollen. Dank u.
Blind al weer weg? Kruiswijk moet je van Anderlecht kopen en de wc-rollen zijn tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses. Misschien wilt u de scouting eventueel overnemen?
pi_58664315
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:54 schreef Prosac het volgende:

[..]

Blind al weer weg? Kruiswijk moet je van Anderlecht kopen en de wc-rollen zijn tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses. Misschien wilt u de scouting eventueel overnemen?
Blind is technisch manager, de algemeen directeur functie moet nog ingevuld worden
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:01:35 #259
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58664430
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:55 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Blind is technisch manager, de algemeen directeur functie moet nog ingevuld worden
Shit.
Maar goed, serieus moest het hier zijn.
Ik lees dat veel mensen niet echt blij zijn met van Basten, maar hij kan nu natuurlijk werken met een groep die hij ongeacht nationaliteit volledig naar zijn wens kan samenstellen. Aan de andere kant ben ik benieuwd hoe hij met de oudere spelers (bv Perez) in de selectie om zal gaan, gezien de ervaringen met van Bommel, Seedorf en van Nistelrooij. Daarbij gaat Davids natuurlijk niet zomaar weg.

Wat is er overigens waar van het "gerucht" dat van Basten het niet zou zien zitten in Suarez? Zowel op voetballend als mentaal vlak kan ik me dat namelijk niet voorstellen.
pi_58664502
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:01 schreef Prosac het volgende:

[..]

Shit.
Maar goed, serieus moest het hier zijn.
Ik lees dat veel mensen niet echt blij zijn met van Basten, maar hij kan nu natuurlijk werken met een groep die hij ongeacht nationaliteit volledig naar zijn wens kan samenstellen. Aan de andere kant ben ik benieuwd hoe hij met de oudere spelers (bv Perez) in de selectie om zal gaan, gezien de ervaringen met van Bommel, Seedorf en van Nistelrooij. Daarbij gaat Davids natuurlijk niet zomaar weg.

Wat is er overigens waar van het "gerucht" dat van Basten het niet zou zien zitten in Suarez? Zowel op voetballend als mentaal vlak kan ik me dat namelijk niet voorstellen.
Perez verdwijnt in mijn ogen meteen naar het tweede plan. En dat gerucht over Suarez lijkt me onzin, want zelfs een blinde ziet dat die jongen een toevoeging is. 17 Goals en 13 assissts, denk niet dat er veel spelers zijn die dat beter presteren.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:09:39 #261
52871 Blight
Supersized.
pi_58664597
quote:
Boschker en N'Kufo vraagtekens bij Twente
Geschreven op woensdag, 14 mei om 13:45

FC Twente bereidt zich deze week voor op de return in de finale van de play-offs tegen Ajax. Trainer Fred Rutten hoopt zondag over een fitte selectie te beschikken, maar heeft nog zijn twijfels over Sander Boschker en Blaise N'Kufo. "Sander heeft pijntjes en Blaise is nog een vraagteken", vertelt Rutten op de website van de Tukkers. "Hij heeft al weken liesklachten. We zullen deze week van dag tot dag moeten kijken of hij mee kan trainen met de groep. Vandaag is hij eerder van de training gegaan. We houden er de controle op."

De club uit Enschede won de heenwedstrijd in het eigen Arke Stadion met 2-1. De wedstrijd in de Amsterdam ArenA staat onder leiding van scheidsrechter Pieter Vink.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:10:19 #262
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58664611
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:48 schreef toma het volgende:

[..]

"Zodra de eerste training begonnen is worden er geen spelers meer verkocht" Aldus M. v. Geel.
[..]

Het werd tijd dat ie een kans ging krijgen.
Van geel zit er niet meer dus het zal wel weer gaan gebeuren

En ben wel benieuwd of Slijngaard echt aan spelen toekomt onder Van Basten , bij FC Groningen heeft ie nooit gespeeld ( als het goed is ) toen die werd uitgeleend.

Vitesse had intresse in hem maar dat gaat nu dus ook niet meer door.
pi_58664734
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:09 schreef Blight het volgende:

[..]
Blaise zou mooi zijn.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:19:10 #264
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58664744
Slijngard is 2x ingevallen dacht ik. Maar had het eigenlijk al min of meer verbruid toen hij niet wou aantreden tegen Jong Ajax in de competitie.
Wel grappig moment dat hij stond te springen op de Grote Markt toen men "en wie niet springt..." inzette.
pi_58664921
quote:
Goalgetter Klaas Jan Huntelaar onderscheidde zich met een aantal fraaie acties en al even oogstrelende treffers. Ook stormram Ismael Urzaiz liet zich zien. De boomlange Bask was bijna net zo trefzeker als de topscorer van Ajax. Met een fraai uitgevoerde lob tekende Urzaiz wel voor de mooiste goal van de training.
Soms vraag ik me af of er iemand van hier die stukje over de trainingen schrijft Maar hopenlijk zag Koster het ook zo en mag Urzaiz mee doen
pi_58664927
quote:
De kans dat Gomes ooit nog te zien zal zijn op De Herdgang (trainingscomplex van PSV) is dan ook nihil. Hij vertrok twee weken geleden al naar zijn vaderland, en liet zijn gezicht daarna niet meer zien. “Na deze episode is het heel moeilijk om bij PSV door te gaan. Ik ga weg een met een heel triest gevoel en ga nu als supporter van de club verder, want ik heb altijd gezegd dat PSV mijn thuis is.”
pi_58664956

Zal hij zondag nog zijn minuten krijgen?

Kuffour voor alle duidelijkheid
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:45:04 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58665172
Het ontbreken van N'Kufo zou fijn zijn ja...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58665240
quote:
Goalgetter Klaas Jan Huntelaar onderscheidde zich met een aantal fraaie acties en al even oogstrelende treffers.
Nu in de wedstrijd nog Klaas Jan
  Moderator woensdag 14 mei 2008 @ 14:55:00 #270
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58665340
Kan me voorstellen dat Huntelaar genoeg heeft van dit seizoen, het mislopen van de titel is imho erg demotiverend en hij is denk ik bezig met het EK, toch hoop ik dat hij zijn klasse nog ff laat zien tegen Twente want een topper is het absoluut!
pi_58665378
N'Kufo zou een hoop schelen maar moet het eerst nog maar eens zien.
pi_58665437
Zondag present. 428.
Kom maar hier met die graftakken voorronde CL .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:09:27 #273
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58665566
Laat Berg maar komen hoor, ik zie de 220% anti Ajax shirts al voor me

Ray, zwaai je nog ff naar mij? Ik zit op 426
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58665633
Ik zit op 123. Dit keer ga ik m'n Urzaiz spandoek wat beter ophangen dus probeer hem te spotten mensen En even een foto maken zodat ik ook kan zien hoe het der uit ziet.
pi_58666259
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:09 schreef _Mike_ het volgende:
Laat Berg maar komen hoor, ik zie de 220% anti Ajax shirts al voor me

Ray, zwaai je nog ff naar mij? Ik zit op 426
Zie toch liever Sulejmani! Speler met meer mogelijkheden denk ik. En niet een jaar jonger?

Als je gaat staan zwaai dan ook ff naar mij . Zit op 421
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')