Jullie zouden er voetballend zelfs op vooruit gaan, maar een echte afmaker zoals Huntelaar is hij (nog) niet, zie hem wel snel uitgroeien tot een dergelijke speler.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:36 schreef Jnk18 het volgende:
Zou perfecte vervanger zijn voor Huntelaar als ie weg zou gaan.
Niet als Huntelaar vertrekt in ieder geval. Klaas Jan heb ik nog altijd hoger zitten dan Berg.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:21 schreef Rejected het volgende:
Hahaha Berg!
Hebben we volgens mij niet ECHT nodig? Toch?
3 of 4 spelers.. dat maakt al echt niet meer uit hoor. Neem direct Sankoh er nog bij als vervanger van Heitinga. Fledderus erbij voor de linkerkant en klaar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:42 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk niet dat het zou gaan lukken om Berg nu van Groningen te gaan kopen. De voorzitter van Groningen zou zich redelijk onmogelijk maken en Ajax zou ook aardig voor lul staan om alweer de 4e Groningen basisspeler in 1 seizoen te kopen.
We hoeven geen 1e klas prutsersquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Neem direct Sankoh er nog bij als vervanger van Heitinga. Fledderus erbij voor de linkerkant en klaar.
Doe dan ook maar Nijland als Algemeen Directeur, Kruiswijk en nog wat pallets met wc-rollen. Dank u.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
3 of 4 spelers.. dat maakt al echt niet meer uit hoor. Neem direct Sankoh er nog bij als vervanger van Heitinga. Fledderus erbij voor de linkerkant en klaar.
Blind al weer weg? Kruiswijk moet je van Anderlecht kopen en de wc-rollen zijn tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses. Misschien wilt u de scouting eventueel overnemen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Doe dan ook maar Nijland als Algemeen Directeur, Kruiswijk en nog wat pallets met wc-rollen. Dank u.
Blind is technisch manager, de algemeen directeur functie moet nog ingevuld wordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Blind al weer weg? Kruiswijk moet je van Anderlecht kopen en de wc-rollen zijn tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses. Misschien wilt u de scouting eventueel overnemen?
Shit.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Blind is technisch manager, de algemeen directeur functie moet nog ingevuld worden
Perez verdwijnt in mijn ogen meteen naar het tweede plan. En dat gerucht over Suarez lijkt me onzin, want zelfs een blinde ziet dat die jongen een toevoeging is. 17 Goals en 13 assissts, denk niet dat er veel spelers zijn die dat beter presteren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Shit.![]()
Maar goed, serieus moest het hier zijn.
Ik lees dat veel mensen niet echt blij zijn met van Basten, maar hij kan nu natuurlijk werken met een groep die hij ongeacht nationaliteit volledig naar zijn wens kan samenstellen. Aan de andere kant ben ik benieuwd hoe hij met de oudere spelers (bv Perez) in de selectie om zal gaan, gezien de ervaringen met van Bommel, Seedorf en van Nistelrooij. Daarbij gaat Davids natuurlijk niet zomaar weg.
Wat is er overigens waar van het "gerucht" dat van Basten het niet zou zien zitten in Suarez? Zowel op voetballend als mentaal vlak kan ik me dat namelijk niet voorstellen.
quote:Boschker en N'Kufo vraagtekens bij Twente
Geschreven op woensdag, 14 mei om 13:45
FC Twente bereidt zich deze week voor op de return in de finale van de play-offs tegen Ajax. Trainer Fred Rutten hoopt zondag over een fitte selectie te beschikken, maar heeft nog zijn twijfels over Sander Boschker en Blaise N'Kufo. "Sander heeft pijntjes en Blaise is nog een vraagteken", vertelt Rutten op de website van de Tukkers. "Hij heeft al weken liesklachten. We zullen deze week van dag tot dag moeten kijken of hij mee kan trainen met de groep. Vandaag is hij eerder van de training gegaan. We houden er de controle op."
De club uit Enschede won de heenwedstrijd in het eigen Arke Stadion met 2-1. De wedstrijd in de Amsterdam ArenA staat onder leiding van scheidsrechter Pieter Vink.
Van geel zit er niet meer dus het zal wel weer gaan gebeurenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:48 schreef toma het volgende:
[..]
"Zodra de eerste training begonnen is worden er geen spelers meer verkocht" Aldus M. v. Geel.
[..]
Het werd tijd dat ie een kans ging krijgen.
Soms vraag ik me af of er iemand van hier die stukje over de trainingen schrijftquote:Goalgetter Klaas Jan Huntelaar onderscheidde zich met een aantal fraaie acties en al even oogstrelende treffers. Ook stormram Ismael Urzaiz liet zich zien. De boomlange Bask was bijna net zo trefzeker als de topscorer van Ajax. Met een fraai uitgevoerde lob tekende Urzaiz wel voor de mooiste goal van de training.
quote:De kans dat Gomes ooit nog te zien zal zijn op De Herdgang (trainingscomplex van PSV) is dan ook nihil. Hij vertrok twee weken geleden al naar zijn vaderland, en liet zijn gezicht daarna niet meer zien. “Na deze episode is het heel moeilijk om bij PSV door te gaan. Ik ga weg een met een heel triest gevoel en ga nu als supporter van de club verder, want ik heb altijd gezegd dat PSV mijn thuis is.”
Nu in de wedstrijd nog Klaas Janquote:Goalgetter Klaas Jan Huntelaar onderscheidde zich met een aantal fraaie acties en al even oogstrelende treffers.
Zie toch liever Sulejmani! Speler met meer mogelijkheden denk ik. En niet een jaar jonger?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:09 schreef _Mike_ het volgende:
Laat Berg maar komen hoor, ik zie de 220% anti Ajax shirts al voor me
Ray, zwaai je nog ff naar mij? Ik zit op 426
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |