Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op maandag 12 mei 2008 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik ben groot fan van deze voetballer. Die zie ik nog wel naar een club als PSV vertrekken straks. Die jongen ziet zoveel, inzichtelijk ijzersterk. Techniek is goed, passing is ook goed. En rustig aan de bal.
Dat dus, ik ben ook fan.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik ben groot fan van deze voetballer. Die zie ik nog wel naar een club als PSV vertrekken straks. Die jongen ziet zoveel, inzichtelijk ijzersterk. Techniek is goed, passing is ook goed. En rustig aan de bal.
quote:Feyenoord wil Vadocz
door onze Telesportredactie
NIJMEGEN - Feyenoord heeft een bod uitgebracht op NEC'er Krisztian Vadocz. De Hongaarse middenvelder werd afgelopen zomer door de Nijmeegse club gecontracteerd. De international speelde eerder voor Honved Boedapest, AJ Auxerre en Motherwell. De 23-jarige Vadocz is ook door de nieuwe Hongaarse bondscoach Erwin Koeman geselecteerd voor de nationale ploeg.
En Landzaat ook nog. NEC is gek als ze het doen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:45 schreef Pritt het volgende:
Ze hebben Gio en El Ahmadi al, snap niet dat ze dan Vadocz ook nog nodig hebben.
Komt van de Hongaarse voetbalbond, dus ik denk niet dat ie in de verdediging heeft gespeeldquote:Hungary won 3-2 against European Champions Greece in Budapest in the visitors’ second warm-up match ahead of next month's Euro 2008 finals. It was the first game in charge of Hungary’s new national manager, Erwin Koeman.
Greece had a 1-0 lead thanks to the goal of Ioannis Amanatidis after a poor first half. But Hungary played more effectively in the second half. PSV Eindhoven winger, Balázs Dzsudzsák scored the equalizer shooting home after Zoltán Gera passed the ball on to him from the right. Roland Juhász of Anderlecht headed the second in the 58th minute. It was his first goal for Hungary since he scored against Italy last August. The third came just a few minutes later: defensive midfielder Krisztián Vadócz scored at a close range. Nikos Lyberopoulos scored the second for Greece in the very last minute.
Greece game lacked a competitive edge and might have lost more heavily. The second half was Hungary’s best performance since last August when they beat World Champions Italy in a friendly.
Hungary 3
Greece 2
Hungary: Fülöp – Szélesi, Vanczák, Juhász, Löw – Dárdai, Vadócz – Gera (Koltai, 90), Hajnal (Orosz, 83.), Huszti – Dzsudzsák
Samen met Febo Jansen op het middenveld.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Lijkt me een goede opvolger voor Engelaar bij Twente.
Het is Janssen.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Samen met Febo Jansen op het middenveld.
Quoted for truth..quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:34 schreef endr0me het volgende:
Onvoorstelbaar dat Ajax, PSV of Feyenoord hem niet opgehaald hebben voor één klein miljoen..
Inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:34 schreef endr0me het volgende:
Onvoorstelbaar dat Ajax, PSV of Feyenoord hem niet opgehaald hebben voor één klein miljoen..
VIquote:Mexicaanse griep zet oud-NEC'er buitenspel
Krisztián Vadócz moet de trainingen bij Osasuna voorlopig aan zich voorbij laten gaan. De voormalig middenvelder van NEC kampt met de Mexicaanse griep.
Het vermoeden ontstond toen Vadócz vorige week donderdag koorts had en een dag later ook kampte met hoestbuien. Onderzoek wees uit dat de Hongaar een milde vorm van het Mexicaanse griepvirus onder de leden heeft. De medische staf van Osasuna nam geen risico op de besmetting van andere spelers. Uit voorzorg mag Vadócz zich niet laten zien op de club.
De uitslag van het onderzoek verraste Vadócz. 'Ik voel me goed', aldus de Hongaarse middenvelder op de website van Osasuna. 'Ik verveel me enorm en wil snel weer met mijn ploeggenoten trainen.'
Vadócz verhuisde in de zomer van 2008 van NEC naar Osasuna, waar de 24-jarige Hongaar tot 21 wedstrijden in de Primera Divisíon kwam. In Nijmegen was hij slechts één seizoen actief.
Mwah, hij heeft zich bij een Spaanse laagvlieger toch niet kunnen bewijzen. Bovendien wilde Heerenveen hem ook aantrekken, maar vonden ze zijn salariseisen te hoog. Vermoed dat Boekhoorn een centje heeft bijgelegd..quote:Op donderdag 1 september 2011 09:02 schreef Mark het volgende:
Nog opvallender dat de grote ploegen blijkbaar hebben zitten slapen. Maar mij hoor je niet klagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |