Zo'n hekel aan dat soort mensen, hèquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:56 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens in het plantsoen zitten met een boek
Ja, welke is het nou dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:07 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Het is: "Jij niet, hè"
of:
"Jij niet, hé"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, dat wordt zó'n dag voor jou, succes.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:03 schreef teigan het volgende:
ik moet nog flink wat bijles geven vandaag...
Bah, ik ging net boodschappen doen, en vergat daarna gewoon de boodschappen mee te nemen.... Volgens mij gaat het niet helemaal goedkomen zo...
Tis best triest als mensen dat in hun 3e/4e/whatever jaar nog niet weten ja...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik volg twee interdisciplinaire onderzoekscolleges waarbij je ook elkaars werkstukken moet lezen, en het valt me echt op hoeveel mensen er zijn die dat doen. Ten eerste is het lelijk en ten tweede zijn die witregels een véél te harde onderscheiding die in een paragraaf of hoofdstuk niet zou moeten kunnen bestaan, m.i.
Masterstudenten ja...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:31 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Tis best triest als mensen dat in hun 3e/4e/whatever jaar nog niet weten ja...
Correctie: Het is OOG TV, waar vanaf vanmiddag 17.30 ieder half uur de reportage te zien isquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
Even een kijktip: Vanavond zal op RTV Noord een nieuwsitem zijn over de flat waar ik woon en daarin zal de IN waarschijnlijk wel aan de schandpaal genageld worden.
Dus kijkt allen!!
*hugs*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |