Ging dat toch net goedquote:Op maandag 12 mei 2008 20:12 schreef MaxMark het volgende:
De optie van 'Napoleon, Slag bij Waterloo' zette me wel even op een dwaalspoor, moet ik zeggen
Maar ik denk dat ik uiteindelijk het antwoord wel goed heb.
Dan was het een zinvolle optie geweestquote:Op maandag 12 mei 2008 20:19 schreef freecell het volgende:
Groningentechnisch was "1672" beter geweest dan "1972" trouwens.
Iets van "radeloos, reddeloos, redeloos" had er dan ook nog wel bij gekund
Ze vierden toen waarschijnlijk héél uitgebreid 28 augustus, maar verder weet ik het niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:22 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dan was het een zinvolle optie geweest.
Misschien was 1972 ook wel een heel belangrijk jaar voor Groningen. (Iemand meer informatie?)
Gaaf.quote:
En een poll, & een tvp, & ik heb ook een vreugdevuurtje voor je gestookt aan de Zaagmuldersweg.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaaf.
Dat is me nog niet eerder gebeurd.
Zie mijn bericht even boven die van jou met dezelfde gedachtequote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef freecell het volgende:
Op P2000 hebben ze het over een 'buitenbrand' aan de zaagmuldersweg
Misschien érg enthousiaste bbq?
Wij hier nu ook niet meer, maar zonet écht wel hoor!quote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zaagmuldersweg is vlak bij mij, maar ik zie/hoor helemaal niets...
Ik heb hier in de Zeeheldenbuurt m'n raam al dichtgedaan. Pauperstank.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:28 schreef Luco het volgende:
Inderdaad dikke fik! Vanaf Zeeheldenbuurt lijkt het inderdaad die buurt te zijn, richting het UMCG?
Ik zag hetquote:Op maandag 12 mei 2008 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zie mijn bericht even boven die van jou met dezelfde gedachte
Als het pauperstank is, is het prima.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb hier in de Zeeheldenbuurt m'n raam al dichtgedaan. Pauperstank.
Was het niet jouw pizza?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:40 schreef ArtyShock het volgende:
Vanaf de Parkweg zag ik de rookwolken al. Ik denk, even STA checken.
Ik gokte oostkant centrum. Nog iets verder weg dus. Ik heb het niet geroken, maar dat kan ook zijn omdat ik met een pizza over straat sjouwde.
Nee joh, via de Zaagmulderweg is zo'n eind om. Is 'ie koud als ik thuis ben.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:53 schreef Inkomen het volgende:
Was het niet jouw pizza?
Wat zijn de voor- & nadelen?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:55 schreef JH87 het volgende:
Pffffffffffffff, ik ben weer helemaal aan het twijfelen geslagen over die containerstudio.
Kunst.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef Tangarine het volgende:
De poll is trouwens wel van een hoger niveau dan die doorgaans op de FP staan
een jou?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:08 schreef Inkomen het volgende:
Dank je. Ik wou dat ik al een jou had gehad om tussendoor op te eten.
Ik twijfel op het punt van gebrek aan gezellige huisgenoten, kosten die het met zich mee gaat brengen en 't feit dat ik er op leefruimte bijna op achteruit ga omdat ik hier nog woonkamer en gang en alles heb.quote:
Hoendiepflat?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik twijfel op het punt van gebrek aan gezellige huisgenoten, kosten die het met zich mee gaat brengen en 't feit dat ik er op leefruimte bijna op achteruit ga omdat ik hier nog woonkamer en gang en alles heb.
Ik heb ook geen gezellige huisgenoten... maar ook geen vervelendequote:Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik twijfel op het punt van gebrek aan gezellige huisgenoten, kosten die het met zich mee gaat brengen en 't feit dat ik er op leefruimte bijna op achteruit ga omdat ik hier nog woonkamer en gang en alles heb.
Mag ik je dankbaar zijn?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:29 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ik ben desalniettemin heus wel trots op je hoor..
Doe ze van mij even de groetenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:36 schreef Inkomen het volgende:
Gooi ik een vuilniszakweg, staan er een maok & 2cv voor de deur.![]()
Welke verdieping, welke flat? Ik zit in Hoendiepflat 1 (v. Heemskerckstr 1 dus), en woon op de 4equote:
Bij Steven en Tom etc op de gang.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Welke verdieping, welke flat? Ik zit in Hoendiepflat 1 (v. Heemskerckstr 1 dus), en woon op de 4e
Blijkbaar had je die al gevonden.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Jop.
PM je msnemail eens.
Ik ga j iets keks sturen.
Staat totaal los van je kamerding hoor.![]()
hak zin an. niet verwacht dat het overgenomen zou wordenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is de TT ineens Grunn city geworden? Eigenlijk? Ja ik weet dat de vorige ook al zo heette. Maar waarom?
Niet dat ik er iets tegen heb ofzo. Maar gewoon. Simpel: waarom?
Lag vooral aan het tijdstipquote:Op zondag 11 mei 2008 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik smste de vraag of ie wel in de goede tent lag, dat valt best mee toch?
in de hoop dat je ook spontaan langs zou komen. DaD idem dito.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja en dat ging je mij melden. Waarom dat eigs?
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:36 schreef Inkomen het volgende:
Gooi ik een vuilniszakweg, staan er een maok & 2cv voor de deur.![]()
Waarom moeilijk doen met plantsoenmeets als het ook zo kan?
Ik nodig mijzelf nooit uit.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in de hoop dat je ook spontaan langs zou komen. DaD idem dito.
Zegt nog niks. Buitenbrand? Wat dan? Een schutting ofzo?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
Berichtje over dat brandje:
http://rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=73349
zie www.112groningen.nlquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zegt nog niks. Buitenbrand? Wat dan? Een schutting ofzo?
Ja hallo, ik ga mijzelf toch niet zomaar ergens tussen wringen?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in de hoop dat je ook spontaan langs zou komen. DaD idem dito.
Dat weet ik, ik verwees naar de brand in de Euroborg, waar de Z-Side hun stoeltjes in de fik stakenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:57 schreef teigan het volgende:
Het oude terrein van het stadion is allang leeg en bouwklaar gemaakt, dus stoeltjes zijn het niet geweest..
goeiemorgen btw!
dat vermoeden had ik al...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik verwees naar de brand in de Euroborg, waar de Z-Side hun stoeltjes in de fik staken
Ik heb geen gezellige huisgenoten, en ben dus ook op zoek naar een nieuwe kamerquote:Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef JH87 het volgende:
[..]
Colleges.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:45 schreef Matje-1989 het volgende:
Ow, en goedemorgen trouwens..
Bah, vandaag geen college's maar wel op de Hanze moeten zitten
Ik ga maar weer eens in het plantsoen zitten met een boekquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:45 schreef Matje-1989 het volgende:
Ow, en goedemorgen trouwens..
Bah, vandaag geen college's maar wel op de Hanze moeten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |