Ging dat toch net goedquote:Op maandag 12 mei 2008 20:12 schreef MaxMark het volgende:
De optie van 'Napoleon, Slag bij Waterloo' zette me wel even op een dwaalspoor, moet ik zeggen
Maar ik denk dat ik uiteindelijk het antwoord wel goed heb.
Dan was het een zinvolle optie geweestquote:Op maandag 12 mei 2008 20:19 schreef freecell het volgende:
Groningentechnisch was "1672" beter geweest dan "1972" trouwens.
Iets van "radeloos, reddeloos, redeloos" had er dan ook nog wel bij gekund
Ze vierden toen waarschijnlijk héél uitgebreid 28 augustus, maar verder weet ik het niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:22 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dan was het een zinvolle optie geweest.
Misschien was 1972 ook wel een heel belangrijk jaar voor Groningen. (Iemand meer informatie?)
Gaaf.quote:
En een poll, & een tvp, & ik heb ook een vreugdevuurtje voor je gestookt aan de Zaagmuldersweg.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaaf.
Dat is me nog niet eerder gebeurd.
Zie mijn bericht even boven die van jou met dezelfde gedachtequote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef freecell het volgende:
Op P2000 hebben ze het over een 'buitenbrand' aan de zaagmuldersweg
Misschien érg enthousiaste bbq?
Wij hier nu ook niet meer, maar zonet écht wel hoor!quote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zaagmuldersweg is vlak bij mij, maar ik zie/hoor helemaal niets...
Ik heb hier in de Zeeheldenbuurt m'n raam al dichtgedaan. Pauperstank.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:28 schreef Luco het volgende:
Inderdaad dikke fik! Vanaf Zeeheldenbuurt lijkt het inderdaad die buurt te zijn, richting het UMCG?
Ik zag hetquote:Op maandag 12 mei 2008 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zie mijn bericht even boven die van jou met dezelfde gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |