Daar gaat mijn mooie spreekwoordelijke woordspelingquote:Op maandag 12 mei 2008 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Blauw ís voor mij geen regen maar zonneschijn.
En wat denk je, wordt de kinderkamer leuk met die gordijnen?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vriendelijke medewerkster meldt.
Hoiquote:Op maandag 12 mei 2008 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vriendelijke medewerkster meldt.
Zeker weten. Vooral als je de rest van de kamer een beetje rustig en neutraal houdt, dan zijn het mooie blikvangers!quote:Op maandag 12 mei 2008 18:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En wat denk je, wordt de kinderkamer leuk met die gordijnen?
Mooi zo! Anders was het nog geen ramp, we kunnen het nog vrij lang corrigeren. Maar dat is gemakkelijker.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoi
Ik vind het toffe gordijnen
En het komt allemaal goed (thuis nog even nagemeten en de maten kloppen precies!)
Hartstikke tof!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mocht er trouwens binnenkort nog een stukje van de stof in de couponnenbak belanden, dan haal ik dat er even voor jullie uit. Maar over wat er in de bak komt hebben wij helaas niets te zeggen.
Nou oke, dan ga ik met jou in de zweefmolen.quote:
Ooohj van mij mag het overal hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 19:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh sorry.
Ik heb al wat gebabbeld in j fobo, S-F.
volgens mij ¤2,- of ¤2,50quote:Op maandag 12 mei 2008 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe duur is dat ding sowieso eigs?
Ik ga namelijk zondag of zaterdag sowieso.
Het was 2 euroquote:Op maandag 12 mei 2008 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe duur is dat ding sowieso eigs?
Ik ga namelijk zondag of zaterdag sowieso.
Ik zag het.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooohj van mij mag het overal hooralleen niet van tonks
![]()
Oohhhh!quote:
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 12 mei 2008 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zag het.
tonks is ook maar tonks.![]()
Nu reageer in mijn fobo, biatch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |