circuit van Assen.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Overigens is de TT al decennia Drents.
Ik ben (in)getogen Drent & heb negen jaar in Assen gewoond, dus het was slechts een kleine hinkstapsprong.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
circuit van Assen.
je bent vandaag wel bijdehand he
Alexxxxxxxx begon ermee. Ik vond het een bewonderenswaardig initiatief & besloot dit voor een al dan niet kortstondig geachte duur voort te zetten onder mijn eigen naam & met mijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is de TT ineens Grunn city geworden? Eigenlijk? Ja ik weet dat de vorige ook al zo heette. Maar waarom?
Niet dat ik er iets tegen heb ofzo. Maar gewoon. Simpel: waarom?
Ask Alexxxxx. Ik vind Grunn ook altijd zo'n pauperterm.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is de TT ineens Grunn city geworden? Eigenlijk? Ja ik weet dat de vorige ook al zo heette. Maar waarom?
Niet dat ik er iets tegen heb ofzo. Maar gewoon. Simpel: waarom?
NIetes!quote:Op maandag 12 mei 2008 17:46 schreef Inkomen het volgende:
Kut, TT is Drents. Had "waor" moeten zijn.
Klopt ook nog eens. Ik haal het weer door elkaooaoar. Krijg je waarschijnlijk als expatquote:Op maandag 12 mei 2008 18:03 schreef freecell het volgende:
[..]
NIetes!
Woar is Gronings, waor is DrenthsIs zo goed dus!
In dat geval moet de TT veranderd wordenquote:Op maandag 12 mei 2008 18:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Klopt ook nog eens. Ik haal het weer door elkaooaoar. Krijg je waarschijnlijk als expat.
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vriendelijke medewerkster meldt.
Grunn vind ik geen pauperterm,quote:Op maandag 12 mei 2008 17:58 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ask Alexxxxx. Ik vind Grunn ook altijd zo'n pauperterm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |