Dit is het USA topic, dus als je het in NL volgt lees je hier veel spoilers ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:33 schreef Koningin het volgende:
Ik lees hier dingen over o.a. Ethan en Silver.
Lig ik nu achter met de Nederlandse afleveringen ofzo?? Of zijn dat spoilers uit de USA?
Want morgen gaat het verder heb ik begrepen en dan zou ik misschien al de helft gemist hebben?
Ok, kan dat dan niet in de topictitel vermeld worden??quote:Op maandag 15 juni 2009 11:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is het USA topic, dus als je het in NL volgt lees je hier veel spoilers ja.
is normaal ook zo, misschien dat een mod dat even kan fixen. wist niet eens dat het al in NL was trouwens..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ok, kan dat dan niet in de topictitel vermeld worden??
Goed idee, het was nu ook lastig te vindenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:11 schreef Witchfynder het volgende:
Sowieso is de titel niet correct, want de exacte titel van de serie is "90210".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm die moet ik dan ook maar eens kijken.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:23 schreef rcco het volgende:
Ook zusterserie Melrose Place wordt vanaf nu direct na 90210 uitgezonden. Ik ga die morgen ook maar is kijken.
Zo lang ze d'r mond maar houdt heeft ze wel een lekker koppie. (maar misschien kijk je daar als vrouw wat anders tegen aanquote:Op woensdag 9 september 2009 23:47 schreef Kinga het volgende:
Ik vond het ook een ruk seizoensopening. Teveel Naomite weinig Annie. En had het afscheid van Ethan uit de serie wel wat spectaculairder verwacht...
Maar echt, die AnnaLynne McCord, wat een vreselijke actrice.
Hmmm, moet ik nog kijken, maar niet de moeite waard?quote:Op donderdag 10 september 2009 03:00 schreef rcco het volgende:
En Melrose Place is saai en gaat denk ik floppen.
Oh ja dat dansjequote:Op donderdag 10 september 2009 03:00 schreef rcco het volgende:
Saaaaaie aflevering![]()
- De nieuwe intro is slecht
- Naomi's vriend is een oude man met 2 kinnen
- Het nieuwe huis is geen Beverly Hills huis
- Raar dansje was raar
- Nieuwe personage Teddy lijkt/is 30+
- Annie heeft geen vrienden meer, zit zwaar in de problemen met dat ongeluk, gedraagt zich als een slet en nu gaat er ook nog een naaktfoto van haar rond. Zij krijgt alle drama over zich heen terwijl de andere meisjes rondhuppelen in bikini.
Als dit het vernieuwde 90210 is, ga ik niet meer kijken.
En Melrose Place is saai en gaat denk ik floppen.
Adrienna ziet er zeker mooi uit met lang haar.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef Michellee het volgende:
Ik irriteer mij helemaal niet zo aan Naomi. Wel raar dat SIlver nu gewoon één van de girls is, terwijl ze zich eerder altijd afzette tegen alles. De scene dat ze door de gang liepen, deed mij denken aan een scene in Mean Girls.
Adrienna ziet er met lang haar echt wel mooi uit.
[..]
Hmmm, moet ik nog kijken, maar niet de moeite waard?
Maar iedereen vond het rukquote:Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
Nu ik jullie reacties heb gelezen, moet ik hem zo snel mogelijk zien!
Ik vind het niet raar.quote:Op maandag 21 september 2009 03:18 schreef Oishinbo het volgende:
Raar dat Dixon zn zus zo heeft laten vallen zelfs nadat Liam zei dat ie t niet met dr had gedaan. Teddy kan mij niet boeien. Ik dacht eerst nog dat ie Naomi's vriend was omdat hij er zo oud uitziet.En Navid - is ie een aantal kilootjes afgevallen omdat ie te dik was voor 90210? Vooral naast die gratenpakhuizen
Ja ik vind de character-changes ook niet helemaal logisch en overtuigend. Ik snap dat je nieuwe verhaallijnen wil, maar hou het wel realistisch. Het lijkt Heroes welquote:Op donderdag 24 september 2009 09:13 schreef Zhenar het volgende:
Vage shit in die garage... Gaat Liam nu opeens een terroristische aanslag plegen ofzo? Het zou zo tussen de slechte wendingen in deze serie passen...
Overigens vind ik het ook wel suf dat Liam opeens helemaal het heilige boontje speelt tegenover Annie, terwijl hij vorig seizoen maar niet kon wachten tot vulkaan Annie zou exploderen... ik had verwacht dat hij juist de lol van haar mean streak zou kunnen inzien.
Natuurlijk, want het is het enige logische om te doen. Was vast niet de enige die tijdens dat gesprek dacht "goh, moet hij opnemen"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Dat was wel ERG voorspelbaar dat ie dat had opgenomen.......
Ja, want dan blijkt dat zij toch een hert heeft aangereden of dat die kerel al dood was ofzo. 90210 is zo transparant als wat, maar laten we eerlijk zijn, het is geen serie voor het Lost/Fringe/Memento-publiekquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Ja precies, Annie zal uiteindelijk wel niet schuldig zijn of zo
Ik dacht, waarom neem je dit dan niet op, en dan op het eind....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Natuurlijk, want het is het enige logische om te doen. Was vast niet de enige die tijdens dat gesprek dacht "goh, moet hij opnemen".
Echt waar? Dat stukje heb ik dan gemist, damn....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:43 schreef Starlie het volgende:
Heee een 90210 topic!! Kom ik nu pas achter...![]()
Best een vermakelijke serie maar oooo wat frustererend dat Liam dat geluidsfragment heeft gedelete!!!
Aan het einde, wanneer hij in de auto zit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:12 schreef Michellee het volgende:
[..]
Echt waar? Dat stukje heb ik dan gemist, damn....
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:12 schreef Michellee het volgende:
[..]
Echt waar? Dat stukje heb ik dan gemist, damn....
Ik denk dat laatstequote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
Naomi's strategie met die zoon van de dean is ook best dom. Ik ben er alleen nog niet over uit of dat gewoon crappy geschreven is of dat het Naomi's simpele denken perfect moet illustreren.
Haha idd grappigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:11 schreef Kinga het volgende:
Het is blijkbaar 10 januari in de serie, lol.
Ik vind t trouwens best een beetje zielig voor dat kneusje, eerlijk gezegd heeft ie iets schattigs op één of andere manier..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
Naomi's strategie met die zoon van de dean is ook best dom. Ik ben er alleen nog niet over uit of dat gewoon crappy geschreven is of dat het Naomi's simpele denken perfect moet illustreren.
ehm.... daar laat ik me niet over uitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:14 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik vind t trouwens best een beetje zielig voor dat kneusje, eerlijk gezegd heeft ie iets schattigs op één of andere manier..
Ja, tvp..![]()
Haha dat kan natuurlijk ook nooooit goed gaan aangezien ze roommates zijn en alles.. Wel mooi trouwens, dat hoofd dat ze trok nadat ze gezoend hadden..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm.... daar laat ik me niet over uit
Ik ben wel benieuwd hoe lang ze het vol houdt. Naomi "kennende" gaat ze best ver. Aan de andere kant vind ze die andere gast ook wel interessant. Misschien allebei??? Het zou zo kunnen bij haar
En dan op het laatst komt die jongen erachter en komt ze nooit meer op die school. Lekker voor haar
Maar toch nog niet wat ie maakte? Dat ligt onder dat zeil.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:57 schreef Witchfynder het volgende:
We weten eindelijk wat hij in die 'woodshop' deed (gewoon z'n huis).
Nee, maar de vorm leek heel erg op een sloep ofzo. Een auto lijkt me niet met al die houtbewerkingquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar toch nog niet wat ie maakte? Dat ligt onder dat zeil.
Wel in de traditie met de originele seriequote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:04 schreef Desmonkey het volgende:
Niet dat ik het erg vind (Liam), maar per episode voegen ze gewoon weer 30+-jarige/voormalige abercrombie modellen toe die dan voor 'high school-dudes' moeten doorgaan
.
Ja hahaquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:16 schreef Starlie het volgende:
Had meer het idee dat Sascha stond te liegen en helemaal niet zwanger is! Ze was not amused dat Dixon het uitmaakte, misschien is dit haar wraak.
Dat stukje over Dawson's Creek was wel grappig ja: "I'm not doing a Katie Holmes".
Je weet wel, die ene zangeres, Anoukquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wie is Anouk? Bedoel je niet Jen (zus van Naomi dus..)?
Ja echt he, kijk die oude kop van Teddy dan, is toch niet geloofwaardigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:04 schreef Desmonkey het volgende:
Niet dat ik het erg vind (Liam), maar per episode voegen ze gewoon weer 30+-jarige/voormalige abercrombie modellen toe die dan voor 'high school-dudes' moeten doorgaan
.
Die gast is ook gewoon van 1978quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja echt he, kijk die oude kop van Teddy dan, is toch niet geloofwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |