abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69279537
Wie gaat er nu in the middle of nowhere daar lopen? Het lijkt iig op een verlaten plek. En heb nog een keer gekeken en het lijkt op een dier of het is Ethan ( "het" was in zwart gekleed dus..)
  zondag 31 mei 2009 @ 17:21:34 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69578570
Schopje want ik heb eindelijk alle afleveringen gezien (had er nog een stuk of 4 in te halen)

Beetje vage cliffhanger. Je zag bijna niet wat er gebeurde.
Dat hele verhaal met Silver en Ethan is ook een beetje vaag. Hoewel je het wel een beetje zag aankomen in de laatste afleveringen.

Zitten wel veel bitches in die serie. Eigenlijk zijn ze allemaal al een keer de bitch geweest
Hoewel Silver nog niet echt. Wel disfunctional maar nog niet echt een bitch
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_69662554
Toch vind ik Ethan & Silver wel leuk bij elkaar.
Veel beter dan Ethan met Annie en Dixon met Silver.
pi_69940052
Ik heb eindelijk alle afleveringen gezien...

Zo die zus van Naomi...
pi_70020225
Ik lees hier dingen over o.a. Ethan en Silver.
Lig ik nu achter met de Nederlandse afleveringen ofzo?? Of zijn dat spoilers uit de USA?
Want morgen gaat het verder heb ik begrepen en dan zou ik misschien al de helft gemist hebben?
pi_70020256
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:33 schreef Koningin het volgende:
Ik lees hier dingen over o.a. Ethan en Silver.
Lig ik nu achter met de Nederlandse afleveringen ofzo?? Of zijn dat spoilers uit de USA?
Want morgen gaat het verder heb ik begrepen en dan zou ik misschien al de helft gemist hebben?
Dit is het USA topic, dus als je het in NL volgt lees je hier veel spoilers ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70020388
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dit is het USA topic, dus als je het in NL volgt lees je hier veel spoilers ja.
Ok, kan dat dan niet in de topictitel vermeld worden??
pi_70020465
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ok, kan dat dan niet in de topictitel vermeld worden??
is normaal ook zo, misschien dat een mod dat even kan fixen. wist niet eens dat het al in NL was trouwens..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 15 juni 2009 @ 13:11:42 #209
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_70022635
Sowieso is de titel niet correct, want de exacte titel van de serie is "90210" .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_71478093
Heb de afgelopen paar dagen seizoen 1 gekeken
9 september weer
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:11 schreef Witchfynder het volgende:
Sowieso is de titel niet correct, want de exacte titel van de serie is "90210" .
Goed idee, het was nu ook lastig te vinden

[USA] 90210 #1

ofzo?
You dream it, I live it.
pi_71841337
Hey er is toch een topic over deze geweldige serie.
Heb 2 weken geleden ook alle afleveringen gekeken, ik kan niet wachten tot 9 september.

Zo zielig voor Annie. Geweldig geacteerd! Zo goed, dat ik ook een traantje moest laten.
En die zus van Naomi Bitch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:12:06 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71853011
Ik vind eerlijk gezegd Annie 1 van de meest vervelende karakters. Met haar overdreven happiness enzo...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_71950620
Ownee, dat vind ik juist niet. Ik vind ze allemaal even leuk. Er is er geen 1 aan wie ik mij irriteer.

Ik ben trouwens Beverly Hills 90210 aan het kijken. Ben nu bij seizoen 1, echt grappig om te zien.
Dylan
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 02:11:21 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71970427
Silver vind ik het enige echt coole karakter.
Naomi soms ook wel. Arrogant verwend nest.
Dixon gaat ook nog wel.

Ik vind wel dat er een heleboel dingen binnen de serie heel even aandacht krijgen en dat het dan gelijk weer weg valt. Zeker in het geval van Dixon. Sowieso met La Crosse. In 1 van de eerste afleveringen had hij daar try-outs voor en daarna is het bijna niet terug gekomen.
Hij ging op een gegeven moment op een feestje van 1 of andere platenmaatschappij zingen voor een heleboel mensen en daarna hebben we er nooit meer wat van gehoord.

Dat vind ik toch wel jammer. Veel dingen worden totaal niet uitgediept omdat ik het idee heb dat ze zo veel mogelijk willen laten zien om maar kijkers te trekken. Als je te lang bij een onderwerp blijft hangen wat kijkers niet interessant vinden ben je zo de buis weer af. Veel korte verhaallijnen is dan wat veiliger maar ook minder interessant (vind ik)

Ohw en de pa van Dixon en Annie is een held
Mr. Matthews gaat wel. Beetje vage gast en Navid is ook beetje vaag.

[ Bericht 10% gewijzigd door Komakie op 18-08-2009 02:17:13 ]
pi_72565921
Vannacht/morgen begint seizoen 2
You dream it, I live it.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:30:50 #216
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_72566585
Ik heb de laatste paar afleveringen van afgelopen seizoen gemist, kan iemand me even bijpraten. Ik heb namelijk geen zin om de afleveringen nog te kijken maar wil wel het nieuwe seizoen gaan volgen.
pi_72566851
Hier kun je het één en ander terug lezen
You dream it, I live it.
pi_72570876
Ook zusterserie Melrose Place wordt vanaf nu direct na 90210 uitgezonden. Ik ga die morgen ook maar is kijken.
  woensdag 9 september 2009 @ 02:28:40 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72572457
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:23 schreef rcco het volgende:
Ook zusterserie Melrose Place wordt vanaf nu direct na 90210 uitgezonden. Ik ga die morgen ook maar is kijken.
Hmmm die moet ik dan ook maar eens kijken.
fuck, het wordt allemaal weer druk

Hoewel MP me niet zo leuk lijkt. Ik vond het vroeger ook niet echt boeiend...
pi_72580210
Zo de aflevering gezien! Ik vond het weer leuk! Annie

Wat ik niet snap is, de auto van die Nick op het einde. Dat was de auto die John Doe had aangereden?
pi_72588699
nee dat was de auto die achter haar reed nadat ze door was gereden...
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_72601782
Vond de aflevering, als seizoensopening, erg tegenvallen
You dream it, I live it.
  woensdag 9 september 2009 @ 23:47:00 #223
130755 Kinga
versier hier
pi_72602095
Ik vond het ook een ruk seizoensopening. Teveel Naomi te weinig Annie. En had het afscheid van Ethan uit de serie wel wat spectaculairder verwacht...

Maar echt, die AnnaLynne McCord, wat een vreselijke actrice.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:29:17 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72603280
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:47 schreef Kinga het volgende:
Ik vond het ook een ruk seizoensopening. Teveel Naomi te weinig Annie. En had het afscheid van Ethan uit de serie wel wat spectaculairder verwacht...

Maar echt, die AnnaLynne McCord, wat een vreselijke actrice.
Zo lang ze d'r mond maar houdt heeft ze wel een lekker koppie. (maar misschien kijk je daar als vrouw wat anders tegen aan )
Alleen veel te dun. Net als al die andere meiden in de serie. Er zit echt helemaal niets aan. Dat vind ik een beetje jammer. Ik bedoel, het oog wil ook wat, maar dit klopt gewoon niet. Alleen Adrianna heeft nog een beetje een echt lichaam.
Naomi had als enige trouwens nog een beetje een leuke intro.

En Silver is echt een beetje te veel veranderd. Waar is dat leuke alternatieve meisje gebleven? Nu is ze eigenlijk niet meer dan de rest. En dat haar eraf helpt ook niet echt mee.

Ethan hadden ze natuurlijk echt uit de serie moeten schrijven met een paar scenes. Op deze manier mis je wel wat vind ik.

Eigenlijk vind ik Annie nu wel veel leuker dan dat uber aardige giecheltje dat ze eerst was. Dan irriteerde ze me nog wel eens. Nu vond ik haar wel lekker negatief. Haar leven gaat wel helemaal kapot op deze manier. Ik zie niet in hoe ze ooit nog op school gewaardeerd zal worden.

Alleen Dixon blijft een held (hoewel hij ook in de shit zit met Silver. Hoewel dat ook in vergelijking met de rest peenuts is)

Ik vond sowieso alles veel te snel en onduidelijk gaan. De familie is ineens verhuist, de zus van Naomi is van de aardbodem verdwenen dus krijgen we nog een keer te horen dat Liam met haar heeft liggen doemsen of niet? Annie haar hit and run is ook maar heel even in beeld geweest. Navid was ook ineens op een hele stomme manier boos en aan de drank. Terwijl Adrianna het volgens mij helemaal niet door had. De breuk tussen Dixon en Silver was ook helemaal niet uitgewerkt. Ging allemaal in 2 scenes.

Ik snap dat ze er een aflevering van wilden maken die de rest van het seizoen een beetje zou gaan tekenen. Iedereen heeft gelijk zo zijn problemen. Maar op deze manier ging het allemaal veel te snel en te niets zeggend. Voor mijn gevoel miste ik een hele hoop. Ze hebben een heleboel in de zomer laten gebeuren wat we helemaal niet te zien hebben gekregen.
Ik had vanaf het begin al het idee dat ik een heleboel niet meer wist van de laatste aflevering. Net alsof ik die niet gezien heb ofzo. Gelijk maar even na gekeken en zeker wel gezien trouwens

Ik heb me er al eerder over beklaagd en ik doe het nog maar eens. Ik vond vorig seizoen dat ze heel gehaast waren met een hoop dingen en deze aflevering spande de kroon. Het ging allemaal zo snel en zo ingekort dat er bijna geen touw aan vast te knopen is. Hopelijk wordt het hierna alleen maar beter (kan bijna niet anders) anders vrees ik dat die serie heel snel van de buis verdwijnt...
  donderdag 10 september 2009 @ 02:07:24 #225
130755 Kinga
versier hier
pi_72604699
LOL het toppunt was toch wel de scene tussen Annie en Dixon, snap het verhaallijntje... nu heeft ze niemand meer, bla bla bla. Maar 1-2 zinnen en het was gedaan, belachelijk. Ook beetje out of character voor Dixon hoe die reageerde.
pi_72604850
Saaaaaie aflevering

- De nieuwe intro is slecht
- Naomi's vriend is een oude man met 2 kinnen
- Het nieuwe huis is geen Beverly Hills huis
- Raar dansje was raar
- Nieuwe personage Teddy lijkt/is 30+
- Annie heeft geen vrienden meer, zit zwaar in de problemen met dat ongeluk, gedraagt zich als een slet en nu gaat er ook nog een naaktfoto van haar rond. Zij krijgt alle drama over zich heen terwijl de andere meisjes rondhuppelen in bikini.

Als dit het vernieuwde 90210 is, ga ik niet meer kijken.

En Melrose Place is saai en gaat denk ik floppen.
  donderdag 10 september 2009 @ 08:42:03 #227
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_72605868
Ik vond de aflevering ook nogal lame... Misschien met name doordat Ethan opeens weg is, terwijl ik dat juist de beste acteur vond. Verdere kritiek die in diverse posts boven mij staat ben ik het ook mee eens. Behalve dan over het dansje, dat vond ik wel komisch eigenlijk
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_72606379
Ik irriteer mij helemaal niet zo aan Naomi. Wel raar dat SIlver nu gewoon één van de girls is, terwijl ze zich eerder altijd afzette tegen alles. De scene dat ze door de gang liepen, deed mij denken aan een scene in Mean Girls.

Adrienna ziet er met lang haar echt wel mooi uit.
quote:
Op donderdag 10 september 2009 03:00 schreef rcco het volgende:
Hmmm, moet ik nog kijken, maar niet de moeite waard?
  donderdag 10 september 2009 @ 10:57:46 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72608504
quote:
Op donderdag 10 september 2009 03:00 schreef rcco het volgende:
Saaaaaie aflevering

- De nieuwe intro is slecht
- Naomi's vriend is een oude man met 2 kinnen
- Het nieuwe huis is geen Beverly Hills huis
- Raar dansje was raar
- Nieuwe personage Teddy lijkt/is 30+
- Annie heeft geen vrienden meer, zit zwaar in de problemen met dat ongeluk, gedraagt zich als een slet en nu gaat er ook nog een naaktfoto van haar rond. Zij krijgt alle drama over zich heen terwijl de andere meisjes rondhuppelen in bikini.

Als dit het vernieuwde 90210 is, ga ik niet meer kijken.

Oh ja dat dansje

En die scene tussen Annie en Dixon vond ik nog wel enigzins begrijpelijk. Alleen stom dat hij haar niet liet uitpraten en zielig van Annie dat ze gelijk zo reageerde. Dus een gemiste kans op een goeie scene...
pi_72625999
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:13 schreef Michellee het volgende:
Ik irriteer mij helemaal niet zo aan Naomi. Wel raar dat SIlver nu gewoon één van de girls is, terwijl ze zich eerder altijd afzette tegen alles. De scene dat ze door de gang liepen, deed mij denken aan een scene in Mean Girls.

Adrienna ziet er met lang haar echt wel mooi uit.
[..]

Hmmm, moet ik nog kijken, maar niet de moeite waard?
Adrienna ziet er zeker mooi uit met lang haar.
En Silver met kort haar was ff wennen maar past wel bij d'r.
Dat ze bij die girls is dan weer niet inderdaad..

Melrose place vond ik vaag.
Ik denk 'veel bekende acteurs ik geef 't een kans', maar ik vond het super onduidelijk.
Ken de orginele serie ook niet maar toch.. had wel wat duidelijker gemogen.
pi_72626760
Nu ik jullie reacties heb gelezen, moet ik hem zo snel mogelijk zien!
ben vannacht teruggekomen uit tenerife, maar ga straks denk ik maar even 90210 en melrose binnenhalen
  donderdag 10 september 2009 @ 23:11:12 #232
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_72629780
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
Nu ik jullie reacties heb gelezen, moet ik hem zo snel mogelijk zien!
Maar iedereen vond het ruk
pi_72630031
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:11 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Maar iedereen vond het ruk
Ja dat lees ik, vandaar dat ik hem zo snel mogelijk wil zien Kijken of het echt zo is
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:44:18 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72638457
Ik vond dat Melrose Place helemaal niet zo slecht.
Het kwam een stuk rustiger op me over dan die gehaaste aflevering van 90210.
pi_72661121
Ik zit nu net het eerste stukje te kijken.

Ik vond Silver heel erg cool, maar nu? Ik dacht dat ze een goede vriendin van Annie was? En nu gaat ze met die huppelkutjes om? Vaag... ik ga maar verder kijken, misschien wordt het nog duidelijk
pi_72663900
Die Annie wordt de nieuwe Silver .
pi_72667513
Ik vind het nog steeds zielig voor Annie. Ik vond Annie en Silver wel bij elkaar passen als vriendinnen. En nu is Silver een huppelkutje.. Jammer, maar ik vond het op zich geen vervelende aflevering. Ok het ging allemaal een beetje snel en rommelig.

Vind het nog steeds jammer dat Ethan eruit is.
pi_72836658
Zo die zus is echt wel evil!
pi_72836724
Hij staat er zeker weer op Vanavond even bekijken.
pi_72938816
Ik vond het weer helemaal leuk. Naomi die begint te twijfelen of annie het wel echt gedaan heeft. Maar door die evilbitch van een zus, denk ze dat ze het toch gedaan heeft... en ja hoor Annie staat voor lul. Wat ik ook echt zielig vind.

jammer dat Silver aan de kant van Naomi staat ipv van Annie.

Dixon vond ik lief toen hij die gozer een knal verkocht. Komt-ie toch nog voor zijn zussie op

Ben benieuwd naar volgende week
  zondag 20 september 2009 @ 23:33:22 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72954531
Silver probeerde in ieder geval nog met Annie te praten.
Ik vind het een beetje slecht wat er met Annie gedaan is. Je zou bijna denken dat ze uit de serie wordt geschreven. Iemand die er zo erg aan toe is die krijgt nooit meer een leven op school. Niet als iedereen er zo bizar bij betrokken is volgens mij.

Aan de andere kant was het eerst Adrianna die vorig seizoen werd uitgekotst. Nu lijkt ook alles weer koek en ei.
pi_72957084
Ik overwoog na S2 ep1 te stoppen met kijken maar het is nu ietsje beter:
- Liam en z'n ouders vind ik wel interessant. Hij is niet meer die typical bad boy maar wordt nu door zn geflipte ouders op het matje geroepen.
- Annie is helemaal de weg kwijt. Vond dat een irritante huppelkut. Geniet ervan dat zij nu zoveel ellende over zich heen krijgt. Ze acteert veel beter als ze miserabel is dan wanneer ze blij is.
- Jen/leraar is wel leuk, ik vind die leraar zo'n kneus dus ook al vind ik Jen niets ik viind het leuk om te zien hoe ze hem gebruikt.

Ik miste Kelly in deze afgelopen 2 afl. (een enigszins normaal mens..). Naomi wordt steeds vervelender. Nu zie je gewoon dat zij de marionet van Jen is en ze zeikt veel meer dan eerst. Het is niet grappig meer. Je ziet ook met die 'vriend' v dr hoe dom zij eigenlijk is. Een ontzettend slechte actrice. Toppunt vond ik hoe ze in S1 ging gillen in de auto met Liam (tijdens de straatrace). Die stem En Jen is gewoon irritant.

Ben teleurgesteld in Adriana & Silver. Adriana herkende ik niet met dat lange haar en die make-up. Eerst was ze nog 'normaal', met problemen met dr arme moeder en acteren enz., mooi naturel gezicht, nu is ze ook zo'n modelletje die achter Naomi en een rich guy (Teddy) aanhuppelt. Heel onredelijk hoe ze deed tegen Navid. Snap niet dat Silver ineens weer vriendinnen is met Naomi. Heel S1 maakte ze dr zwart. Je ziet wel dat manisch depressieve terug in hoe ze doet vanwege Dixon.

Raar dat Dixon zn zus zo heeft laten vallen zelfs nadat Liam zei dat ie t niet met dr had gedaan. Teddy kan mij niet boeien. Ik dacht eerst nog dat ie Naomi's vriend was omdat hij er zo oud uitziet. En Navid - is ie een aantal kilootjes afgevallen omdat ie te dik was voor 90210? Vooral naast die gratenpakhuizen
  maandag 21 september 2009 @ 09:58:30 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72959193
quote:
Op maandag 21 september 2009 03:18 schreef Oishinbo het volgende:
Raar dat Dixon zn zus zo heeft laten vallen zelfs nadat Liam zei dat ie t niet met dr had gedaan. Teddy kan mij niet boeien. Ik dacht eerst nog dat ie Naomi's vriend was omdat hij er zo oud uitziet. En Navid - is ie een aantal kilootjes afgevallen omdat ie te dik was voor 90210? Vooral naast die gratenpakhuizen
Ik vind het niet raar.
Zo te zien heeft Annie zich de hele zomer onmogelijk gedragen en is Dixon er een beetje klaar mee. Zelfs toen hij met haar probeerde te praten was zij onredelijk en nou is hij er klaar mee.
Ik moet wel zeggen dat hij die gast vol op zijn giecheltje sloeg en dus nog wel om haar geeft. Dus komt wel weer goed
pi_72975953
Ik móét gewoon even zeggen dat sommige in de serie echt een vreselijke irritante bakkes hebben.
Worden ze daarop gecast ofzo?

Naomi heeft echt een lelijke mond, lijkt net of ze de hele tijd vies kijkt.
Die zus is nog erger, hoe ze steeds op d'r lip bijt.
Annie heeft d'r mond altijd open hangen.
En dan Adrienna's mond, die klopt gewoon niet.

Ik heb wat met monden ja
Maar nu ga ik er steeds meer op letten en me eraan storen.

Ik snap Navid zijn reactie wel.
Jammer dat Adrienna er zo mee omgaat.
En arme Silver hoe ze helemaal instortte..
Toch leuk dat het dit keer niet 123 weer goed is met Dixon, laat er maar even flink wat drama aan vooraf gaan
pi_72977110
vind het weer heerlijk!!
Be brave. Be kind.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:32:36 #246
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73051556
Annie, bitch
  woensdag 23 september 2009 @ 21:55:45 #247
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_73052664
ik weet et allemaal niet hoor, vind het maar beetje vaag, alles is eigenlijk een beetje omgegooit
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  donderdag 24 september 2009 @ 04:04:25 #248
130755 Kinga
versier hier
pi_73059742
Oke, Annie is nog steeds maagd dus. Gelukkig hebben ze dat ff duidelijk gemaakt. Waarom heb ik het gevoel dat ze het toch ooit eens met Liam gaat doen?

Over Liam gesproken, waarom flipte hij zo? En wat was ie godsnaam in die garage aan het doen?
pi_73059752
innbreken!!!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  donderdag 24 september 2009 @ 09:13:18 #250
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73061016
Vage shit in die garage... Gaat Liam nu opeens een terroristische aanslag plegen ofzo? Het zou zo tussen de slechte wendingen in deze serie passen...

Overigens vind ik het ook wel suf dat Liam opeens helemaal het heilige boontje speelt tegenover Annie, terwijl hij vorig seizoen maar niet kon wachten tot vulkaan Annie zou exploderen... ik had verwacht dat hij juist de lol van haar mean streak zou kunnen inzien.
pi_73082182
Deze serie is helemaal veranderd, en helaas niet op een goede manier.

Maar Annie als bitch, . Daarvoor geef ik ze nog een paar afleveringen de kans.
  donderdag 24 september 2009 @ 21:42:38 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73084172
Annie en Naomi omgedraaid of zo?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 24 september 2009 @ 21:44:15 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73084257
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:13 schreef Zhenar het volgende:
Vage shit in die garage... Gaat Liam nu opeens een terroristische aanslag plegen ofzo? Het zou zo tussen de slechte wendingen in deze serie passen...

Overigens vind ik het ook wel suf dat Liam opeens helemaal het heilige boontje speelt tegenover Annie, terwijl hij vorig seizoen maar niet kon wachten tot vulkaan Annie zou exploderen... ik had verwacht dat hij juist de lol van haar mean streak zou kunnen inzien.
Ja ik vind de character-changes ook niet helemaal logisch en overtuigend. Ik snap dat je nieuwe verhaallijnen wil, maar hou het wel realistisch. Het lijkt Heroes wel Good guy naar bad guy naar good guy en weer terug.
L'Amour menaçant:
pi_73119568
Maar Liam is wel
pi_73177585
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 09:22 schreef Michellee het volgende:
Maar Liam is wel
  woensdag 30 september 2009 @ 22:38:11 #256
130755 Kinga
versier hier
pi_73259358
Eindelijk een goede aflevering! En die nieuwe, neefje van die dode zwerver, ben naam ff kwijt, heeft zeker potentie. Leuk karakter.
  woensdag 30 september 2009 @ 22:48:45 #257
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73259810
En niks over Liams Eigen huis en tuin-uitstapje...

Dixon vind ik irritant bezig, maar dat zal wel binnenkort over zijn .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_73273329
Dixon is een sukkel, maar ik vind hem wel schattig .
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:38:34 #259
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73278622
En Liam aan het eind btw.. bitch is going down .
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:31:45 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73287964
Dat was wel ERG voorspelbaar dat ie dat had opgenomen.......
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:19:06 #261
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73289948
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Dat was wel ERG voorspelbaar dat ie dat had opgenomen.......
Natuurlijk, want het is het enige logische om te doen. Was vast niet de enige die tijdens dat gesprek dacht "goh, moet hij opnemen" .
pi_73291318
Snapt iemand nou wat Liam met die bouwtekeningen deed?

Ik heb trouwens het vermoeden dat Annie toch niet de schuldige aan de dood van die zwerver is. Dat neefje is een beetje een rare gast en ik denk dat hij iets achterhoudt.

En ja eindelijk een goede aflevering. Er gebeurde lekker veel.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:08:06 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73292057
Ja precies, Annie zal uiteindelijk wel niet schuldig zijn of zo
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:35:18 #264
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73292945
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Ja precies, Annie zal uiteindelijk wel niet schuldig zijn of zo
Ja, want dan blijkt dat zij toch een hert heeft aangereden of dat die kerel al dood was ofzo. 90210 is zo transparant als wat, maar laten we eerlijk zijn, het is geen serie voor het Lost/Fringe/Memento-publiek . Gewoon lekker kijken .
pi_73295809
Navid is een leuk character aan het worden. Gelukkig is hij binnenkort waarsch van Adriana af en dan hoeven we dat gezeik ook niet meer te hebben. Navid-Dixon was leuk en had toen door wat de serie mist: vriendschappen zoals Peyton/Brooke, Lucas/Haley in One Tree Hill. Silver was ook leuk deze ep. Misschien kan ze Navid troosten. Lijkt me een leuk stel.
Wat had Jen trouwens lelijk haar in deze ep. heb me daar erg aan gestoord. Een beetje te vaak door de steiltang gehaald geloof ik.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:07:54 #266
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73298179
Ik begin Navid ook steeds meer te waarderen. Ook leuk dat het etnisch bewuste Hollywood een keer een leading character neemt van een andere etniciteit (niet dat dat voor Europese kijkers heeeeel erg boeiend is).
Silver vind ik dit seizoen nog niet zo sterk, maar misschien is dat wel onderdeel van haar karakterontwikkeling. Adriana..tja..ik hoop dat het wat wordt, want ik vind haar best een interessant karakter.

Leuke serie, ook al trekt het maar 2,5 miljoen kijkers elke week (ivt 20,5 van NCIS ).
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:35:56 #267
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_73422524
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:19 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Natuurlijk, want het is het enige logische om te doen. Was vast niet de enige die tijdens dat gesprek dacht "goh, moet hij opnemen" .
Ik dacht, waarom neem je dit dan niet op, en dan op het eind....
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_73453128
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:34:45 #269
130755 Kinga
versier hier
pi_73463942
Woah, ligt het aan mij of wordt de serie steeds beter?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:20:20 #270
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73465560
Nope, ligt niet aan jou .
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:43:51 #271
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_73478661
Heee een 90210 topic!! Kom ik nu pas achter...

Best een vermakelijke serie maar oooo wat frustererend dat Liam dat geluidsfragment heeft gedelete!!!
pi_73480843
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:43 schreef Starlie het volgende:
Heee een 90210 topic!! Kom ik nu pas achter...

Best een vermakelijke serie maar oooo wat frustererend dat Liam dat geluidsfragment heeft gedelete!!!
Echt waar? Dat stukje heb ik dan gemist, damn....
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:35:28 #273
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73481460
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:12 schreef Michellee het volgende:

[..]

Aan het einde, wanneer hij in de auto zit.
Ik vind het ook dom van hem. Zou hij nu definitief Naomi laten zitten? Vast niet .

Naomi's strategie met die zoon van de dean is ook best dom. Ik ben er alleen nog niet over uit of dat gewoon crappy geschreven is of dat het Naomi's simpele denken perfect moet illustreren .

Weet je, ik heb nog eens goed naar Sasha gekeken, maar ik vind haar best irritant .
pi_73521289
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:12 schreef Michellee het volgende:

[..]

vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:34:12 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73522164
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
Naomi's strategie met die zoon van de dean is ook best dom. Ik ben er alleen nog niet over uit of dat gewoon crappy geschreven is of dat het Naomi's simpele denken perfect moet illustreren .
Ik denk dat laatste
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:11:10 #276
130755 Kinga
versier hier
pi_73526647
Het is blijkbaar 10 januari in de serie, lol.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:03:17 #277
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73527979
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:11 schreef Kinga het volgende:
Het is blijkbaar 10 januari in de serie, lol.
Haha idd grappig
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:14:42 #278
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_73532316
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:35 schreef Witchfynder het volgende:

Ik vind t trouwens best een beetje zielig voor dat kneusje, eerlijk gezegd heeft ie iets schattigs op één of andere manier..

Ja, tvp..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_73543028
Ben gister pas begonnen met eerste aflevering van seizoen 1 Hahaha vind het wel leuk om te kijken ik hoop dat ik volgende week net zo ver als jullie ben! En damn, Ryan Mathews
pi_73637470
Kick! Ik ga vanavond of morgen beginnen aan seizoen 2
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:39:02 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73639055
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:14 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ik vind t trouwens best een beetje zielig voor dat kneusje, eerlijk gezegd heeft ie iets schattigs op één of andere manier..

Ja, tvp..
ehm.... daar laat ik me niet over uit
Ik ben wel benieuwd hoe lang ze het vol houdt. Naomi "kennende" gaat ze best ver. Aan de andere kant vind ze die andere gast ook wel interessant. Misschien allebei??? Het zou zo kunnen bij haar
En dan op het laatst komt die jongen erachter en komt ze nooit meer op die school. Lekker voor haar
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:44:21 #282
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_73649812
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

ehm.... daar laat ik me niet over uit
Ik ben wel benieuwd hoe lang ze het vol houdt. Naomi "kennende" gaat ze best ver. Aan de andere kant vind ze die andere gast ook wel interessant. Misschien allebei??? Het zou zo kunnen bij haar
En dan op het laatst komt die jongen erachter en komt ze nooit meer op die school. Lekker voor haar
Haha dat kan natuurlijk ook nooooit goed gaan aangezien ze roommates zijn en alles.. Wel mooi trouwens, dat hoofd dat ze trok nadat ze gezoend hadden..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:46:44 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73712392
Wel jammer dat in de laatste aflevering het verhaal tussen Naomi en die nerd niet verder gaat. Op zich wel vaag.
Die zus van haar vind ik echt een ***snol. Echt asociaal. Straks zullen je zien dat Naomi helemaal niets meer heeft door die schijtzus van haar.

Dixon is wel een held met zijn oudere vriendin

Dat gezeur van Silver en haar moeder hoeft voor mij niet zo.

En what's up met Harry Die gaat ineens gewoon aan de drank enzo omdat het thuis ff wat minder gaat

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Annie ineens wel aardig vind Ze is een stuk minder irritant dan vorig seizoen en op die manier ziet ze er ineens ook een stuk beter uit. Komt misschien ook omdat ze de enige is met echt lang haar.Wat ik wel lekker vind
pi_73844301
dom dom dom van Adrianna en inderdaad wel vreemd dat daar verder niks over wordt gezegd wat er met die jongen en Naomi verder gebeurd.
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:57:08 #285
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73855851
En ik begin Liam steeds meer te waarderen. We weten eindelijk wat hij in die 'woodshop' deed (gewoon z'n huis ). Toch vrees ik na die opmerking van zijn moeder eerder dan hij een of andere psycho is .
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:11:22 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73856463
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:57 schreef Witchfynder het volgende:
We weten eindelijk wat hij in die 'woodshop' deed (gewoon z'n huis ).
Maar toch nog niet wat ie maakte? Dat ligt onder dat zeil.
L'Amour menaçant:
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:23:24 #287
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73856981
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar toch nog niet wat ie maakte? Dat ligt onder dat zeil.
Nee, maar de vorm leek heel erg op een sloep ofzo. Een auto lijkt me niet met al die houtbewerking .
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:03:16 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73923142
Ivy lijkt wel ERG op Anouk zeg!
L'Amour menaçant:
pi_73941125
Niet dat ik het erg vind (Liam ), maar per episode voegen ze gewoon weer 30+-jarige/voormalige abercrombie modellen toe die dan voor 'high school-dudes' moeten doorgaan .

[ Bericht 2% gewijzigd door Desmonkey op 22-10-2009 10:14:59 ]
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:30:06 #290
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73943443
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:04 schreef Desmonkey het volgende:
Niet dat ik het erg vind (Liam ), maar per episode voegen ze gewoon weer 30+-jarige/voormalige abercrombie modellen toe die dan voor 'high school-dudes' moeten doorgaan .
Wel in de traditie met de originele serie .
pi_74044369
He Jammer....

Season 2, Episode 8 – Airs: 11/3/2009

3 november pas
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:44:56 #292
125420 Starlie
pi_74050390
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Ivy lijkt wel ERG op Anouk zeg!
Wie is Anouk? Bedoel je niet Jen (zus van Naomi dus..)?
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:10:01 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74070011
Dat stukje in het begin van de aflevering van vorige week (zit hem nu pas te kijken)

Dat Sasha tegen dixon zegt "I'm not going to sneak in to your windows like some teenage old". Dan zie je Dixon zo kijken zegt ze "Dawson's Creek? Oh what, you where to young..."
Of iets in die trant

Het feit dat ik nog Dawson's Creek heb meegemaakt zorgt er wel voor dat ik me weer eens oud voel

Aflevering verder gekeken:

Damn Dixon, dat is fucked. Wel een beetje Adrianna scenario, maar ik denk dat Sasha het laat weghalen. Gewoon een gevoel...

Die surfchick Als Liam daar op valt wordt het wel een beetje ongeloofwaardig. Eerst Naomi en daarna surfchick die alleen maar "dude" roept?

[ Bericht 25% gewijzigd door Komakie op 26-10-2009 10:56:04 ]
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:16:38 #294
125420 Starlie
pi_74071831
Had meer het idee dat Sascha stond te liegen en helemaal niet zwanger is! Ze was not amused dat Dixon het uitmaakte, misschien is dit haar wraak.
Dat stukje over Dawson's Creek was wel grappig ja: "I'm not doing a Katie Holmes".
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:46:04 #295
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74074481
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:16 schreef Starlie het volgende:
Had meer het idee dat Sascha stond te liegen en helemaal niet zwanger is! Ze was not amused dat Dixon het uitmaakte, misschien is dit haar wraak.
Dat stukje over Dawson's Creek was wel grappig ja: "I'm not doing a Katie Holmes".
Ja haha

Btw ik vind het maar een beetje een zielig persoon die Sasha.
pi_74097862
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:44 schreef Starlie het volgende:

[..]

Wie is Anouk? Bedoel je niet Jen (zus van Naomi dus..)?
Je weet wel, die ene zangeres, Anouk
pi_74097911
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:04 schreef Desmonkey het volgende:
Ja echt he, kijk die oude kop van Teddy dan, is toch niet geloofwaardig
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:33:52 #298
125420 Starlie
pi_74102231
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:56 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Je weet wel, die ene zangeres, Anouk
O die Ik vond haar wat meer van Jen weghebben dus vandaar mijn opmerking..
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:52:02 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74104257
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:57 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja echt he, kijk die oude kop van Teddy dan, is toch niet geloofwaardig
Die gast is ook gewoon van 1978
Hoewel ik wel moet zeggen dat er nog wel meer vage dingen zijn.
Navid is van 1980. Hoewel je het aan hem wat minder af ziet.
Liam is van 1983. Daar kun je het ook wel een beetje aan zien vind ik.

Terwijl Dixon van 1989 is. Zit gewoon 11 jaar verschil tussen met Teddy

Trouwens, wie noemt zijn zoon in vredesnaam Teddy
  donderdag 5 november 2009 @ 11:17:41 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74413152
Net de nieuwste aflevering gezien.

Zitten wel wat grappige ontwikkelingen in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')