Met dat Pirates of the Carribean deuntje op de achtergrondquote:Op maandag 12 mei 2008 14:31 schreef Ascaroth het volgende:
Sayid met z'n wapperende krulhaar op een bootje door de golven, beste shot van het seizoen imo.
Nu je het zegt.. verdomd ja!quote:
Klopt wel, alleen zien we Thomas al in seizoen één terwijl Ben pas in het tweede seizoen werd gecast en TPTB toen nog niet een dermate grote mythologische rol voor zijn personage hadden weggelegd. Eerder toeval dan opzet dus.quote:
Misschien is Walt wel weer de opvolger van Lockequote:Op maandag 12 mei 2008 13:17 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, Walt blijft vreemde "krachten" te bezitten. Zoals met dat vogeltje toen (hij was aan het lezen over een vogel van het ras X die niet voorkomt in zijn land en BOEM, datzelfde vogeltje vliegt opeens tegen het raam bij hem). Dat zijn toch vreemde nog niet verklaarde dingen.
Al is hij natuurlijk ook zo "speciaal" net zoals Locke als speciaal gezien werd in zijn jeugd en Ben evengoed toen hij op het eiland kwam.
Weetje, dat klinkt zo gek nog niet. Het enige minpunt is dat de helikopter nu al boven het eiland vliegt. Ze dropten die rugzak nog naar beneden. Nu Locke de leider is hoeft Ben ook niet meer op het eiland te zijn en vandaar dat hij in de flash forward van Sayid speelde. Zou best eens kunnen.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:31 schreef Saphia het volgende:
Ik heb Lost altijd via net5 gevolgd maar kon me niet bedwingen om de andere afleveringen te bekijken![]()
Locke heeft dus de missie om het eiland te beschermen .Ben voelt al dat zijn rol als leider op zijn einde loopt mmm interessant omdat in seizoen 1 al duidelijk was dat Locke "iets"heeft met het eiland.![]()
Ik denk dat Ben moet vertrekken van Christian en Locke en daarna zal Locke iedereen vragen of ze willen blijven op het eiland ,wie weg wil mag weggaan, daarna zal Locke het eiland verplaatsen zodat Ben ,Charles en de mensen die naar huis wilden het eiland niet meer kunnen terugvinden.Met de overige losties/others/Myles,Charlotte en Danielle wordt het Dharma Iniative nieuw leven ingeblazen?
quote:Op maandag 12 mei 2008 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Danielle Rousseau is een beetje aan de dode kant alleen..
quote:Op maandag 12 mei 2008 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Danielle Rousseau is een beetje aan de dode kant alleen..
Ik kan geen 3 weken wachtenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:28 schreef Mar0988 het volgende:
Wow, ik heb al zin in finale! Ik denk dat ik die eerst allemaal ga downloaden en in 1x ga kijken, een soort van Lost Marathon
Was ook zo. Want voordat hij opsteeg vanaf de boot had hij aan de telefoon gezeten, en wikkelde deze ergens in en stopte hem dus in die tas.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:43 schreef IV_Xample het volgende:
ik had het idee dat die rugzak gedropped werd door die piloot met als bedoeling ze te waarschuwen, maar nee jack zegt: we moeten ze volgen....zucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |