abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58722685
dat vroeg ik me een tijdje geleden ook af, ze reageerd op bepaalde aanrakingenen geluiden enzo, maar t is me niet duidelijk of ze t nu leuk vind of niet als ze reageerd.

Mefke fijn dat je t hartje hebt gehoord
pi_58722701
Hier en daar is er te lezen dat je het beste op je rechterzij kunt liggen/slapen, nou, volgens mij is deze beeb daar duidelijk niet van gediend.
Ik slaap namelijk wel het liefst op m'n rechterzij, maar van begin af aan geeft dat al problemen.
Vannacht was het weer erg leuk, alsof m'n maag m'n keel in werd geduwd, werd er echt benauwd van, dat kan toch niet goed zijn?

En de kleine begint hier steeds de bewegen als ik buiten in het zonnetje op het schommelbankje ga schommelen, dan vraag ik me ook af, vind ze dit nou leuk of wordt ze juist soms misselijk?
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_58722926
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:45 schreef Llewella het volgende:
Hier en daar is er te lezen dat je het beste op je rechterzij kunt liggen/slapen, nou, volgens mij is deze beeb daar duidelijk niet van gediend.
Ik slaap namelijk wel het liefst op m'n rechterzij, maar van begin af aan geeft dat al problemen.
Vannacht was het weer erg leuk, alsof m'n maag m'n keel in werd geduwd, werd er echt benauwd van, dat kan toch niet goed zijn?

En de kleine begint hier steeds de bewegen als ik buiten in het zonnetje op het schommelbankje ga schommelen, dan vraag ik me ook af, vind ze dit nou leuk of wordt ze juist soms misselijk?
volgens het vulzelfuwdagboekin boek wat ik kreeg moet je juist op je linkerzij slapen (hoe je dat moet regelen als je al slaapt is me een raadsel, maar goed....). ik slaap gewoon zoals ik het lekkerst lig: half op mijn rechterzij, half op mijn buik met uitgestrekt pootjes en armpjes en soms wat katjes eromheen (maar niet te vaak want spelende katjes op bed is niks als je al slecht slaapt). volgens sangdrax (1.96) neem ik (1.60) meer dan driekwart van het bed in beslag als ik slaap.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_58723459
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 09:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ohja over de kazen. Alle oude of harde boerenkazen, kun je in Nederland gewoon eten. Dat geldt ook voor de buitenlandse kazen. Verder mag je geen rauwmelkse kazen of rood/blauwschimmel kazen eten als je zwanger bent (of erg bejaard), maar brie enzo kan dus ook met gepasteriseurde melk gemaakt zijn. Let dan op het au lait cru, die mag je niet hebben! Ik heb bij een kaasboer gewerkt.
Die blauw- en roodschimmelkazen mogen toch wél als ze niet van rauwe melk gemaakt zijn? En sowieso: als je de kaas verhit tot bubbelend zoals op een pizza of in een hartige taart ofzo dan mag het ook.

[ Bericht 6% gewijzigd door owlet op 17-05-2008 11:51:47 ]
  zaterdag 17 mei 2008 @ 12:03:42 #245
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58723748
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:45 schreef owlet het volgende:

[..]

Die blauw- en roodschimmelkazen mogen toch wél als ze niet van rauwe melk gemaakt zijn? En sowieso: als je de kaas verhit tot bubbelend zoals op een pizza of in een hartige taart ofzo dan mag het ook.
Ik heb nog nergens gelezen/gehoord dat dat niet zou mogen

Au lait cru is bij mijn weten het enige dat niet mag en bij deze rauwmelkse kazen moet (in geval van voorverpakt) dit duidelijk aangegeven zijn op de verpakking. Bij onverpakt even navragen dus.
(bij de drie kaasboeren en in twee delicatessenwinkels hier in de buurt is er nagenoeg geen rauwmelkse kaas te vinden; volgens deze winkeliers is dat ook helemaal geen gangbaar product en wordt het niet zo veel verkocht omdat ze het niet zo lang goed kunnen houden)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_58723978
Idd, het zijn de uitzonderingen die niet mogen, niet andersom. De kans dat je een slecht kaasje te pakken krijgt is heel klein als je niet in boerenfrankrijk woont.
Ik let er ook niet zo op eigenlijk, alleen als ik bij de kaasboer lekkere stinkkaasjes ga uitzoeken. Maar echt niet in de supermarkt of bij het gemiddelde eetcafe...
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:36:40 #247
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58726063
Ik heb tijdens mijn cursus geleerd die rood en blauwschimmel kazen altijd af te raden. Maar dat is al tien jaar terug hoor, dus misschien is dat weer verandert.
pi_58726127
Mefke wat tof dat je jet hartje heb zien kloppen Hopelijk blijft die kleine lekker warm in je buikje zitten en kan je lekker genieten van je zwangerschap. (maarja zoals je leest, een zwangerschap gaat niet altijd over rozen hahahaha)

Het was een gezellig etentje, ondanks dat 1 van de vriendinnen helemaal onwel werd, en flauwviel midden in het restaurant en ik met 112 aan de telefoon zat. Dat was ff schrikken! Gelukkig ging het snel weer goed maar ze had gewoon een TE drukke dag en ze begon de dag al dat ze niet zo lekker was en met hoofdpijn.
Heb geen wijntje genomen, heb alleen even genipt aan vriendinnetjes rose, maar vond die toch niet zo lekker, dus heb niets gemist.
Uiteraard wel een mega lekker toetje uitgekozen, iets met nootjes caramel vanille en veel slagroom. (nee hoor ik probeer jullie niet jaloers te maken )

Verder heb ik echt een klote nacht gehad, duurde vrij lang voordat ik in slaap viel. Het leek op weëen, maar weer met die misselijkheid er bij. En toch ook net niet zoals de weëen die ik ken van de eerste.
Dus om 5 uur wakker, en dus gebroken... heb net ook nog even een tukkie gedaan tot Sander wakker werd. Ben er wel wat van opgeknapt.
Ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn, maar weet wel dat zodra ik ging zitten het af zakte en voel het nu niet zo heel erg meer. Ik had voorgenomen dat als het een hele dag zou duren ik de vk zou bellen maar heb er nu geen last van. Ben gewoon boodschappen gaan doen, en ik verwen me zelf straks even door naar de kapper te gaan.
pi_58726539
Nou dames die voor 18 juni genoteerd staan; het is dan volle maan
Denk zal ff checken alvast, ik schoot meteen in de lach, want mijn vriend is dus 18 juni jarig

Lovelylady, veel plezier bij de kapper! Dat soort dingen zijn nu wel extra fijn, even jezelf verwennen en tutten
Ik ga hier verder met de grote was- en strijkmarathon
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:47:36 #250
100412 mefke79
komt goed!
pi_58728133
Even over kaasjes: de geitenkaas die je bij (bijvoorbeeld) de appie in de sla vindt, mag je die ook niet meer? Heb al op de verpakking gekeken van de sla, maar daar staat niets op. En ik snak gewoon naar sla met geitenkaas en honing (das al beter dan gisteren, toen had ik enorme zin in loempia )
Dank voor alle felicitaties, ben er ook echt heel blij mee. En ja, een zwangerschap gaat vast niet altijd over rozen, dus dan ga ik maar van de momentjes genieten waarop het wel goed gaat.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_58728973
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:47 schreef mefke79 het volgende:
Even over kaasjes: de geitenkaas die je bij (bijvoorbeeld) de appie in de sla vindt, mag je die ook niet meer? Heb al op de verpakking gekeken van de sla, maar daar staat niets op. En ik snak gewoon naar sla met geitenkaas en honing (das al beter dan gisteren, toen had ik enorme zin in loempia )
Dank voor alle felicitaties, ben er ook echt heel blij mee. En ja, een zwangerschap gaat vast niet altijd over rozen, dus dan ga ik maar van de momentjes genieten waarop het wel goed gaat.
volgens mij moet het er in nl verplicht op staan juist, dus dan staat er dan aue lait cru ofzo op (zie bovenstaande posts)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 17 mei 2008 @ 17:57:30 #252
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_58729476
Ik kom me maar even melden. De laatste tijd begint het een beetje te rommelen, maar helaas nog niet echt iets wat op weeën en/of regelmaat lijkt.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_58730222
Geitenkaas mag gewoon hoor Mefke!

Spannend Grijs!
Gerommel is in ieder geval iets, toch?

Hier heeft het gisteren ook wat "gerommeld", vermoed zelf indalen, maar het voelde niet altijd even fijn..
Dinsdag naar de VK, kleintje is in ieder geval nog niet gedraaid, dat kan ik wel voelen...
De oefening van Silmarwen heb ik wel gedaan, maar dan zonder de wijn....maar niets gebeurd
pi_58730239
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 17:57 schreef Grijs het volgende:
Ik kom me maar even melden. De laatste tijd begint het een beetje te rommelen, maar helaas nog niet echt iets wat op weeën en/of regelmaat lijkt.
Spannend Grijs! Hoe ging je vlosbezoekje eigenlijk afgelopen week?

Hier kappertje gedaan, zit weer prima! daarna nog ff kleurtje gehaald bij de drogist en van die mooie nepnagels. Moet toch een beetje redelijk eruit zien op me verjaardag hahaha, maar idd je zelf even verwennen en optutten kan ook geen kwaad, Straks ben ik helemaal verlept/verzakt/met hangende tieten
pi_58733598
ben bij m'n ouders dus kan eindelijk weer eens een beetje bijlezen hier (thuis nog steeds geen internet! #*(!@ ).

Mammietje, heel veel gelukgewenst met Bink! en Pinkelmeisje gefeliciteerd met Robbin!
pi_58734766
Zo, weer bijgelezen over de kaasjes.
Handig te weten voor de komende weken/maanden.

Vandaag bij goede vriendin op de thee geweest die ik veeeel te lang niet had gesproken. (met djeez)Het was meteen weer als vanouds, heel gezellig. Ze heeft een dochtertje van net 6 maanden. Zo schattig! Nog een best kleintje. Djeez vond het ook leuk en nu hebben we nog meer zin in de 2e.
Ik heb van haar 4 broeken gekregen en 2 shirts! Zo lief! Hoef ik dat ws niet meer aan te schaffen, scheelt weer. En ze zijn leuk!

Dinsdag naar de vk voor de 1e keer. Geen idee of we het hartje al kunnen horen. Zou wel leuk zijn. Maar hoop er niet te veel op.
Zo maar naar bed, ben behoorlijk misselijk en moe.
pi_58738322
Goedemorgen

Hier de mijlpaal vaan 24 weken bereikt! Hoei! Ik ben alleen wel weer misselijk. Niet erg plezierig. Nuja, hopelijk is het wat tijdelijker deze keer en anders is het gewoon pech.

Ik vind het getrappel in mij een erg gezellig gevoel en TARA kan het eindelijk ook voelen! Is wel een stuk leuker voor hem geloof ik

Waar ik eerst de voetjes aldoor op dezelfde plaats voelde (links onderin) is beeb nu lekker aan het rondtollen en vraag ik me af of hij niet stiekem 6 voetjes heeft
  zondag 18 mei 2008 @ 12:59:04 #258
105850 Fuente
mamamuts
pi_58741209
Jammer dat je weer misselijk bent Freecell!

Ik begin nu ook vaker misselijk te worden, vooral 's morgens met een lege maag. Verder gaat het nog steeds lekker en goed! Wel heel erg moe nog, 2 weken terug leek ik er wel doorheen te zijn, door de moeheid, maar de laatste week is het wel weer erg...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 18 mei 2008 @ 21:53:41 #259
100412 mefke79
komt goed!
pi_58750624
Pff, misselijkheid, praat me er niet van. Het gaat in vlagen bij mij en vandaag was zo'n dag. En toen ik eenmaal ging eten (want ja, toch honger) toen had ik het gevoel dat mijn maag maar zo groot was als een theekopje. Lastig!

Iets heel anders. Wij gaan over twee weken naar de Efteling. Dan ben ik dus bijna 8 weken. Mag ik dan al in geen enkele van de attracties meer waar zo'n tekentje bij staat? Kijk, waar een balk in je buik komt, dat snap ik, maar bij de andere dingen. Als ik echt nergens in mag, ga ik niet eens mee. Iemand ervaring mee?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_58750671
Ik mag even posten namens Silmarwen en Knut:

VAnavond wordt Leeloo geboren.
Als het goed is wordt rond 10 uur de keizersnede gezet. Sil en Knut zijn vroeg in de avond naar het ziekenhuis gegaan omdat Sil pijn in haar rug had, de huisarts heeft ze doorgestuurd naar de kraamafdeling omdat hij dacht dat het ook wel eens rugweeen zouden kunnen zijn.
Sil heeft nu 3 cm ontsluiting, maar omdat het een volledige stuit is wordt er een keizersnede gedaan.
Het is allemaal heel erg spannend en zo gauw als ik iets meer weet kom ik het hier vertellen.

yeah, ik word oma
  zondag 18 mei 2008 @ 21:58:26 #261
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58750749
Hé, wat spannend! Nog een paar minuutjes Verida! geniet ervan!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 18 mei 2008 @ 22:04:31 #262
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_58750883
Leeloo maakt het spannend
  zondag 18 mei 2008 @ 22:05:47 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58750903
Een maand te vroeg!
Spannend hoor, succes met de zenuwen Verida!

Zet hem op Sil!
pi_58750982
Oe, wat vroeg!

Erg spannend, oma
Variety is the spice of life
  zondag 18 mei 2008 @ 22:13:16 #265
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58751041
Jeetje, nu al. Spannend ineens. Zet 'm op Leeloo
  zondag 18 mei 2008 @ 22:15:33 #266
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58751093
Ook van hier alvast . . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_58751140
Oeh, dat is nu dus! Zet hem op!!!
  zondag 18 mei 2008 @ 22:21:45 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_58751217
Wat spannend!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_58751218
Jeetje zeg!
Spannend!!!!
Ben heel benieuwd of het een jongen of een meisje is!
Gek idee dat je mede-datum genootje opeens aan het bevallen is!
  zondag 18 mei 2008 @ 22:30:24 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_58751399
Sil! Knut! Gefeliciteerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: