Oke sorry dat dit zo offtopic gaat hoor:
Inmiddels is de situatie wel wat verzacht, toshiba gaat de laptop daar ophalen en kijken wat zij er mee kunnen. Tot nu toe vind ik de service van hun beter dan van die hele ***winkel. Het schijnt dat de winkel een heel a4tje! aan testen hebben gedaan, dus het zal wel.
DolleMina, hier staat ie gewoon op tafel en dus is dat het probleem niet. (hij valt uit, maar de powerknop accuknop en voedingskabelknopje blijft branden. Ik blijf voor velen gewoon met msn op online staan... Het lijkt alsof in een soort van schermbeveiliging gaat maar krijg em dan niet meer aan de praat.) Dus laptop gaat voor de 3e keer naar toshiba. En dat ding is dus nog geen half jaar oud (27-12-07 gekocht, was kerstkadootje van vriendlief)
sorry meiden... ontopic again... de rest die wil reageren op me verhaal doe dan maar pm... wil verder geen gezeur krijgen dat ik teveel offtopic ga

Hier gieren dus de hormonen door je lijf en ben ik zo'n beetje de onredelijkheid zelve. Kan er nu wel weer een beetje om lachen aangezien ze er toch nog wat aan doen...
En blabla soms voel ik wel eens zoals de vk het doet maar soms krijg ik dan een schop of een bokshandje terug en krijg ik het idee dat hij het helemaal niet leuk vind. En soms voel ik, en dan is het hard... meer kan ik er niets van maken, hoofdje, rug, kont, voor mijn part kan het van alles wezen
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2008 14:53:01 ]