Kick van der Val is een oud-speler van FC Twente en mn broertje is fervent Twente-supporter. Hun andere zoon heet Storm, en ze vonden de namen ook mooi bij elkaar staan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:33 schreef Silmarwen het volgende:
Ik snap de naam Kick niet zo goed...Ik moet dan steeds aan Southpark denken en "Kick the baby!" en sowieso het woord "schop".
quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Is het niet ook een stripfiguur? Kick van der Veer oid?
Of verzin ik dat nu zelf.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Dat is een man die het programma andermans veren prestenteert op tv.
Maar die man is wel een beetje een karikatuur van zichzelf dat klopt![]()
Hihi moest ineens denken dat vriendlief daar beneden bezig wasquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:16 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik weet dat de baby met het hoofd boven ligt en de voeten onder door de echo. Daardoor weet ik nu wat ik moet voelen. Bovendien voel je daadwerkelijk een rond bolletje net onder mijn ribben en voel ik heel veel gestamp naar onderen en dat is nogal gevoelig. Soms heb ik echt het gevoel dat er straks een voetje ergens uitsteekt.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi moest ineens denken dat vriendlief daar beneden bezig was![]()
en aangezien banjer vrij laag ligt schrok mijn vriend inene van de bult die vlak voor zijn neus omhoog kwam
(waarschijnlijk een voetje)
We lagen natuurlijk allebei helemaal dubbel. (en duurde het even voor we weer verder konden)
Dat vroeg ik me laatst ook af op het terras, ik had zóóó'n trek in een witbiertje. Uiteindelijk heeft mijn vriend een witbiertje besteld en ik heb twee slokken genomen. Al kijkend of het niemand op zou vallenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Krijg je juist niet de aandacht als je als zwangere vrouw in een restaurant zit en een wijntje besteld? En is het verstandig?
Het was niet de bedoeling om aan de haal te gaan met het nieuws maar er werd naar mijn idee wel met je mee geleefd dus ik dacht ik meld het evenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:45 schreef Mammietje het volgende:
Ben ik er eindelijk klaar voor om mijn nieuwtje hier te melden, blijkt er een oompie mee aan de haal te zijn gegaan!![]()
![]()
Maar het klopt bijna, ik heb een zoon ter wereld geworpen met de naam Bink!![]()
Nou hoeft ie zijn naam alleen nog maar eer aan te gaan doen!Maar als ik hem vergeleek met de andere baby's op zaal, gaat dat wel lukken!
(En dat ie ook nog eens de leukste was, spreekt vanzelf!
)
Hij woog alleen 3700 i.p.v. 3200 gram, en dat voelt toch anders van onderen, PMPonertje!![]()
....
Ow, Modjes... mag PMponer in het lijstje? Kan ie ook de stress beleven van bovenaan staan!
Bronquote:Bewezen is dat de baby, bij gebruik van één tot twee glazen alcohol, gedurende langere tijd stopt met het maken van ademhalingsbewegingen. Nu haalt een baby in de baarmoeder niet echt adem, hij krijgt zijn zuurstof immers via de placenta, maar de adembewegingen die hij maakt zijn wel nodig om de longen goed te laten ontwikkelen.
Voor zover ik begreep ging de discussie daar dan ook helemaal niet over. Iedereen is het er over eens dat je het dan vooral moet doen! (ik heb tenminste niemand dat af zien raden)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:19 schreef Verida het volgende:
Als het advies van een geneacoloog is om 1 of 2 glaasjes wijn te drinken om de baarmoeder te ontspannen en daarna een oefening te doen die ervoor zou kunnen zorgen dat het kindje alsnog draait, waardoor een keizersnede kan worden voorkomen, lijkt mij dat een advies om op te volgen.
Om dan te zeggen: dat zou ik nooit doen want dan worden de ademhalingsbewegingen een tijdje stopgezet en daardoor de ontwikkelingen van de longen vind ik erg kort door de bocht. Bij een keizersnede wordt sowieso een week voor de uitgerekende datum besloten dat het kindje gehaald wordt, dus dan hebben de longen ook een week korter om te ontwikkelen.
Er wordt niet voorgesteld om je elke dag helemaal lam te zuipen, er wordt voorgesteld om 1 of 2 keer die oefening te doen om te proberen het kindje alsnog te laten draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |