abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59015350
Bron?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_59015384
Zie het al op vi.nl
pi_59016921
Hey, die Wisgerhof van jullie, is dat een beetje een leuk spelertje?

Dan nemen we hem van jullie over namelijk. Leuk voor erbij
Ik ben hier niet om vrienden te maken
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:58:52 #214
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59017012
Ik voorzie een ruil met Fledderus...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_59017794
Wisgerhof gaat echt niet naar groningen, die gaat alleen weg voor Feyenoord of Ajax/PSV
Brett Holman
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:22:48 #216
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_59018530
Peter wil gewoon met NEC Europa in hoor, tenzij er een echt interessante club komt..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_59022441
Peter gaat no way naar Grunn..... hij heeft al verklaar niet weg te gaan voor een "vergelijkbare club". Dus alleen naar een "top4 club" zou hij gaan. Bovendien nu al helemaal niet als NEC Europees speelt en Grunn niet, en hij over een jaar extra aantrekkelijk (transfervrij) voor de topclubs zal zijn.
pi_59032315
Sprak net een medewerker van NEC. Als ik hem mag geloven, krijgen we een flinke leegloop.
Holman, Olsson, Wisgerhof (niet alleen Groningen), Otten, El Ach en Kivuvu staan in de belangstelling van clubs en bij een aantal zijn de onderhandelingen al ver.
Holman en Olsson lijken sowieso niet te behouden, aldus hem.

Tja, de gevolgen van succes. Eerst maar eens zien hoe dit verder gaat.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_59033647
Holman, Olsson, Wisgerhof en El-Ak snap ik wel, maar interesse voor Otten en Kivuvu? Of zou Kivuvu door scouts opgevallen zijn in Toulon?
pi_59034199
Otten is vreemd ja.. hoewel die voor zn blessure natuurlijk geweldig was..
Brett Holman
pi_59035702
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:58 schreef Strooper het volgende:
Holman, Olsson, Wisgerhof en El-Ak snap ik wel, maar interesse voor Otten en Kivuvu? Of zou Kivuvu door scouts opgevallen zijn in Toulon?
Wisgerhof en El Ak zie ik niet weggaan.El Ak al helemaal niet zelfs, die heeft het super naar z'n zin, of er moet echt een topclub komen.
Kivuvu was inderdaad aanvoerder van NL en dat trekt wel de aandacht ja. Kan me voorstellen dat er interesse uit het buitenland is. Otten zal zelf niet weg willen. Die is allang blij dat hij een basisplaats kans krijgt bij een middenmoter die ook nog eens Europees speelt.
Holman en Olsson moet je wel verkopen want die verlengen toch niet (en nog slechts 1 jaar contract) dus dat is alleen maar een goede zaak.
  zondag 1 juni 2008 @ 11:40:17 #222
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_59045084
Bij Groningen mag die Svedjik weg. Wat ik ervan gezien heb is het helemaal geen slechte speler dus misschien kan die nog wel deze kant op komen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_59045665
Ik hou liever Wisgerhof.
  zondag 1 juni 2008 @ 12:23:28 #224
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_59045733
Das waar
pi_59048881
Wisgerhof heeft aangegeven wel te willen verlengen bij NEC, maar dan wel voor lange tijd.

Lijkt me een goed idee
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 13:46:35 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59068266
beetje raar dat NEC zo moeilijk doet over dat ene jaar extra wat Wisgerhof wil
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59097135
Nou het is geregeld.. Wisgerhof tot 2012 vernieuwd contract
Brett Holman
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:08:31 #228
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59097159
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:07 schreef endr0me het volgende:
Nou het is geregeld.. Wisgerhof tot 2012 vernieuwd contract
Goede zaak.

En Olsson, blijft die?
Zou die graag bij Feyenoord willen zien.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59097316
Tsja, Olssons contract verlengen zit er denk ik niet in, dan zie ik hem het liefst nu weggaan voor een paar miljoen. Maar dan moet ie wel een fantastisch afscheid krijgen want dat verdient hij.

En ik zou hem ook wel willen zien bij een Nederlandse topclub, het is me een raadsel waarom geen enkele club het aandurft. Maar eigenlijk geldt hetzelfde voor Wisgerhof
pi_59098626
Vertrek van Olsson zou goed kunnen uitpakken.. financieel verdien je er zeker op en Otten is op de weg terug..
Brett Holman
pi_59120788
Het All-Star team van El-Akchaoui had gewonnen van Alblasserdam maandag. Youssef gooide er na één minuut al een vliegende tackle uit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59127893
El-Ak en Holman dus ook een nieuw contractvoorstel gekregen voor tot 2012.

Ben benieuwd, El-Ak zie ik wel bijtekenen, Holman lijkt me wat ambitieuzer en zal wel loeren op een transfertje ben ik bang.
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:05:35 #233
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_59136827
VI en Telegraaf melden dat de kans groot is dat Holman vertrekt, en dat Lasse Schöne dan zijn vervanger gaat worden..
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:44 schreef methodmich het volgende:
Het All-Star team van El-Akchaoui had gewonnen van Alblasserdam maandag. Youssef gooide er na één minuut al een vliegende tackle uit.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_59137510
Schone en wederom Leonardo in de belangstelling
Brett Holman
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:08:14 #235
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_59137966
zolang we niks voor leonardo hoeven te betalen lijkt het me best een versterking
pi_59138381
Heeft Jans nog iets laten zien, die 8 wedstrijden die hij voor NEC speelde?
pi_59151751
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Jans nog iets laten zien, die 8 wedstrijden die hij voor NEC speelde?
Alleen heel veel inzet en wat doorkopballen naar niemandsland. Wel nog 2 goals (min of meer intikkers) gemaakt in totaal.
pi_59165674
Wat Greetings zegt..
Brett Holman
pi_59291284
Wat zou het toch mooi zijn geweest als niet Hansson maar Jonas daar had gestaan....
pi_59291314
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef EKterror het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn geweest als niet Hansson maar Jonas daar had gestaan....
Ik moest er ook aan denken. Alleen waren we hem dan zeker kwijt geweest.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_59300323
Ben Sahar misschien op huurbasis naar NEC. Schijnt gisteren in Nijmegen geweest te zijn. Zou een mooie stunt zijn
pi_59307634
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:34 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik moest er ook aan denken. Alleen waren we hem dan zeker kwijt geweest.
Jonas zijn we toch al wel zeker kwijt.
pi_59307816
quote:
Ben Sahar waarschijnlijk nieuwste aanwinst NEC!

Ben Sahar is mogelijk de nieuwste aanwinst van NEC. De jonge Israëlier zal waarschijnlijk één jaar op huurbasis uitkomen voor de Nijmeegse club. De 18-jarige aanvaller zal worden gehuurd van de Engelse topclub Chelsea.

Chelsea haalde de jongeling al op 15-jarige leeftijd weg uit zijn geboorteland. De Londenaren betaalden toen ¤450.000 voor de speler die al jaren als het grootste talent uit de inmiddels beruchte Chelsea-academy is. De club van de puissant rijke Roman Abramovitsj koopt door heel Europa de grootste talenten al op jonge leeftijd weg zodat zij later gewoon als jeugdspelers van Chelsea tellen. Van al deze spelers, waar onder andere ook het grote Feyenoord-talent Jeffrey Bruma toebehoort, is Sahar het grootste talent.

Ook op internationaal niveau weet de aanvaller zich al te onderscheiden. Inmiddels heeft hij zelfs al zeven caps voor het Israëlische A-team op zijn naam staan waarin hij twee keer scoorde.

Ben Sahar is erg enthousiast over zijn komst naar Nijmegen. Nadat hij een stuk of zeven wedstrijden van de Nijmegenaren op dvd had gezien was hij om. Het wordt Sahar's derde huurperiode, eerder werd hij verhuurd aan Queens Park Rangers en Sheffield Wednesday.

Alleen de financiële voorwaarden staan zijn tijdelijke transfer nog in de weg. Carlos Aalbers denkt er echter uit te komen met Chelsea en de speler. De zaakwaarnemer van Sahar ziet NEC (na een gesprek met zowel Mario Been als Carlos Aalbers) als een goede stap voor zijn speler om ervaring op te doen.

Aldus het betrouwbare forzanec.nl
pi_59308096
Knap !
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_59310996
Dat zou wel leuk zijn ja
Brett Holman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')