abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58768585
Het zou mij niet verbazen. We zoeken nog een spits. Hij is te huur voor top eerste divisie. Hij is goed bevriend met FC Den Bosch speler Ivo Rossen. Ze trainen samen de jeugd bij Quick 1888.
pi_58770314
Worm is toch wel een van de meest kansloze nec-ers van de laatste jaren als ik eerlijk ben .
pi_58770644
quote:
'NEC in zee met Antilliaanse zakenman'
Door Jeroen van den Kroonenberg
Maandag, 19 mei 2008, 22:11

NEC gaat de komende drie seizoenen samenwerken met de Antilliaanse zakenman Gregory Elias. De 'rijkste man van de Antillen' gaat volgens Omroep Gelderland 1,5 miljoen euro in de club steken.

Elias financiert ook deels het Antilliaanse elftal, daardoor kan het team de WK-kwalificatiereeks in Noord- en Midden-Amerika bekostigen. Dinsdag geeft NEC meer inzicht in de samenwerking met Elias.
Hij is viesss Patrick?
pi_58770661
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Het zou mij niet verbazen. We zoeken nog een spits. Hij is te huur voor top eerste divisie. Hij is goed bevriend met FC Den Bosch speler Ivo Rossen. Ze trainen samen de jeugd bij Quick 1888.
Ik vind hem meer een man voor achter de spitsen, maar op de vleugels kan hij ook uit de voeten.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_58771369
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hij is viesss Patrick?
Da's een Arubaan
pi_58772540
quote:
De Graafschap wil Worm als vervanger Chaiat
Door Sander Berends
Maandag, 19 mei 2008, 22:03

De Graafschap wil Rutger Worm graag aan de selectie voor het volgende seizoen toevoegen. De NEC-speler zou op huurbasis naar De Vijverberg komen, nadat de Superboeren zaterdag Abdelhali Chaiat zagen wegvallen. De rechtervleugelspits scheurde in zijn afscheidswedstrijd bij FC Volendam tegen de Suriprofs zijn achillespees en staat zeker zes maanden aan de kant.

Chaiat ondertekende vorige maand reeds een driejarig contract bij De Graafschap, dat met ingang van het nieuwe seizoen ingaat. Daarom gaan de Achterhoekers met spoed op zoek naar tijdelijke vervanging. Worm mag komend seizoen worden verhuurd. De 22-jarige aanvaller kon afgelopen jaar niet rekenen op een basisplaats, maar de Nijmegenaren willen de verbintenis met de voormalige jeugdinternational graag openbreken.

Naast De Graafschap zijn ook FC Volendam, FC Den Bosch en FC Zwolle geïnteresseerd in de snelle aanvaller, melden bronnen rond de blonde Nijmegenaar.
Het is nog waar ook, en we zijn niet de enige
  dinsdag 20 mei 2008 @ 01:24:34 #157
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_58773558
quote:
Op zondag 18 mei 2008 23:58 schreef sjeppert het volgende:
zo wat een vet feestje op de Goffert
Burgemeester die werd uitgefloten

Maar als jullie braaf waren die avond dan mochten jullie wel bier op de tribune volgend jaar.

Braaf geweest?
pi_58774641
Ik wel
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:28:32 #159
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58775558
quote:
Bobson verkiest buitenlands avontuur boven NEC
20/05/2008 09:17

Kevin Bobson tekent definitief geen nieuw contract bij NEC. De linksbuiten kon het met de Nijmegenaren niet eens worden over de financiële voorwaarden. Daarop werd maandag besloten de onderhandelingen af te breken.

Bobson kwam in de winterstop over van Willem II en wil nu zijn transfervrije status verzilveren. 'Hij wil zijn vleugels uitslaan en heeft de ambitie om nog een keer in het buitenland te spelen, we gaan nu de mogelijkheden bekijken', zegt zijn zaakwaarnemer Louis Laros.

Bobson speelde eerder ook voor Ajax, NAC Breda en Espanyol. De aanvaller kwam voor NEC veertien keer in actie en was zodoende nauw betrokken bij de indrukwekkende opmars van de club, die uiteindelijk een ticket voor het UEFA Cup-toernooi veroverde.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:42:04 #160
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58775739
Congrats met het behalen van de UEFA-Cup.

Zuur voor ons, maar gezien jullie tweede indrukwekkende seizoenshelft kan ik het persoonlijk enkel verdient noemen!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:12:02 #161
47580 hoM3r
Our trip.
pi_58778527
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:42 schreef DarkShine het volgende:
Congrats met het behalen van de UEFA-Cup.

Zuur voor ons, maar gezien jullie tweede indrukwekkende seizoenshelft kan ik het persoonlijk enkel verdient noemen!
Zuur voor NAC vooral. Roda is gewoon 9e geworden dus daar is weinig zuurs aan lijkt me.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:16:07 #162
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58778600
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:12 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Zuur voor NAC vooral. Roda is gewoon 9e geworden dus daar is weinig zuurs aan lijkt me.
Op twee manieren kans hebben op Europees en niks hebben is zuur. Achtste of negende lijkt mij ook niet zoveel verschil, dan zouden we het beide niet verdienen (wat eigenlijk ook zo is als je enkel naar de ranglijst kijkt!).

Voor NAC is het zeker zuur en dit maakt dus ook weer duidelijk waarom de po's om te zijn.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_58779498
Worm een grote strik omheen..

Hoewel ik niet meer de fout maak om een speler te vroeg af te schrijven, dat deed ik bij Lens ook..

..Worm heeft natuurlijk al wel 2 a 3 jaar de kans gehad...
Brett Holman
pi_58784850
Ik weet wel dat Cees Lok echt lyrisch was over Worm, maar inderdaad ook vond dat hij mentaal beter moest worden. Moest vooral beter beseffen wat profvoetbal spelen betekent voor je leven....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58786575
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het is nog waar ook, en we zijn niet de enige
Pleeeease, take it
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_58788152
quote:
N.E.C. gaat maatschappelijk partnership aan met Fundashon Bon Intenshon en NAVU
N.E.C. heeft vanavond, bij monde van Algemeen Directeur Jacco Swart, een driejarig maatschappelijk partnership gepresenteerd tussen N.E.C., de Fundashon Bon Intenshon en de Nederlands Antilliaanse Voetbal Unie (NAVU). Met dit partnership krijgen jaarlijks 3 tot 5 voetbaltalenten uit Curaçao in de leeftijd van 14 tot 20 jaar de kans om zich op de N.E.C. Voetbalschool verder te ontwikkelen met als ultiem doel om profspeler te kunnen worden. N.E.C. zal hierbij de jeugdspelers onderbrengen in gastgezinnen, zorgen voor een passende schoolopleiding en ook voor verdere sociale begeleiding.

Het tweede onderdeel van de samenwerking heeft als doel om vanuit N.E.C. mee te helpen de (jeugd)voetbalstructuur op Curaçao te verbeteren. Dit zal onder meer gebeuren doordat jaarlijks een N.E.C. trainer een aantal weken naar Curaçao zal reizen om daar ter plekke een bijdrage aan het Antilliaanse voetbal te leveren.

Het hoofdsponsorschap en shirtsponsoring van de voorzijde van het N.E.C. shirt van alle teams van N.E.C., maakt ook deel uit van de overeenkomst. Deze shirtsponsoring heeft tot doel om enerzijds mensen uit Curaçao die wonen in Nederland, een gevoel van trots over Curaçao te geven en anderzijds om Nederlanders een positief beeld over dit eiland te geven.

Vanuit de Nederlandse regering is direct veel belangstelling getoond voor deze unieke samenwerking. Minister President Jan Peter Balkenende feliciteert in een brief aan N.E.C. de 3 partners in dit project. Hij schrijft onder meer:

“Tijdens mijn bezoeken aan Curaçao heb ik zelf kunnen zien hoeveel jong voetbaltalent er op het eiland aanwezig is. Het is essentieel dat jongeren die ergens in uitblinken ook de kans krijgen om zich te ontwikkelen. Excelleren gaat niet zonder investeren. N.E.C. gaat er samen met zijn partners voor zorgen dat jong talent uit Curaçao betere mogelijkheden krijgt. U bewijst hoeveel positieve kracht er in voetbal schuilt. U bewijst dat voetbal mensen met elkaar kan verbinden. En u bewijst dat we samen verder komen als we elkaar respecteren en een steun in de rug geven.”
>>> Klik hier om de volledige brief van Minister President Jan Peter Balkenende te lezen (PDF)

Ook de burgemeester van Nijmegen, Mr. Th.C. de Graaf heeft N.E.C. per brief zijn felicitaties over gebracht: ‘De club en zijn partners gaat jonge talenten helpen om zich maximaal te ontwikkelen. Een prachtig initiatief dat de bijzondere band binnen ons koninkrijk alleen maar kan versterken. N.E.C. laat hiermee zien dat de club zich maatschappelijk verantwoordelijk voelt, zelfs als er oceanen moeten worden overbrugd! Ik ben er trots op dat Nijmegen zo’n fantastische voetbalclub binnen de stadsgrenzen heeft.’
>>> Klik hier om de volledige brief van Burgemeester Mr. Th.C. de Graaf te lezen (PDF)

Ook de drie partners zijn erg enthousiast over de samenwerking en de vele kansen die dat biedt. Voorzitter van de NAVU de heer Jean Francisca zegt:
“Dit project biedt uitstekende mogelijkheden om op de Nederlandse Antillen structureel te kunnen werken aan het verhogen van onze kwaliteit van het voetbal. Jaarlijks zullen 3 à 5 spelers de kans krijgen om het bij de N.E.C. organisatie uit te proberen. Daarnaast wordt de mogelijkheid geschapen om ook de kennis van onze trainers te vergroten. Jaarlijks zal namelijk ook een trainer van N.E.C. naar de Antillen reizen om hier ter plekke een bijdrage te leveren aan het Antilliaanse voetbal.”
>>> Klik hier om de volledige brief van de heer Jean Francisca te lezen (PDF)

Fundashon Bon Intenshon (Stichting Goede Bedoeling) is de stichting van Gregory Elias. De stichting voorzag de afgelopen jaren scholen van computers, vangt HIV-geïnfecteerde wezen op en ondersteunt een aantal jongeren dat in Nederland en de Verenigde Staten studeert. In 2003 voerde de stichting een campagne om Antilliaanse jongeren op een positieve manier onder de aandacht te brengen en ze een hart onder de riem te steken. Hiervoor ontving Elias de zilveren pluim 2003.

Over de samenwerking met N.E.C. en NAVU zegt Gregory Elias:
"Ik voel me altijd betrokken bij kinderen en jongeren: zij hebben de toekomst. Via deze samenwerking hoop ik steun te krijgen voor de Antilliaanse kinderen en hoop ik aan te kunnen geven zij met gelijke kansen ook goed kunnen presteren. Het partnership is tot stand gekomen op initiatief van Leen Looyen en mijzelf. Dat ik sport, en voetbal in het bijzonder, een warm hart toedraag is duidelijk. Met sport creëren we begrip voor elkaar, broederschap en saamhorigheid. Het kan enorm gaan bijdragen aan datgene waar ik voor sta, jongeren kansen bieden en Curaçao op een juiste manier op de kaart zetten."

N.E.C. is er trots op dat dit partnership wordt gesloten voor de komende 3 seizoenen. Algemeen Directeur Jacco Swart zegt:
“Wij zijn in contact gekomen met Gregory Elias via onze hoofd scouting en voormalig technisch directeur Leen Looyen. Daarnaast is Leen ook bondscoach van de Nederlandse Antillen. Het is fantastisch voor N.E.C. dat Leen dit contact gelegd heeft en toont nog eens aan dat hij een echte N.E.C.-er is. Het partnership is uniek in Nederland en misschien ook wel daarbuiten. Het past precies bij N.E.C. omdat wij ook een erg maatschappelijk betrokken club zijn. Binnen N.E.C. is al een speciaal projectteam geformeerd om het project te gaan begeleiden en om ervoor te zorgen dat we alles in één keer goed doen. We zijn er enorm trots op dat Minister President Balkenende en Burgemeester De Graaf van Nijmegen beide persoonlijk een brief hebben gestuurd waarin zij Fundashon Bon Intenshon, NAVU en N.E.C. feliciteren met deze overeenkomst. Er is veel werk te doen, maar dit wordt een succes!.”

Het partnership tussen N.E.C, Fundashon Bon Intenshon en NAVU wordt in eerste instantie aangegaan voor een periode van 3 seizoenen, ingaande 1 juli 2008. Over de bedragen die gemoeid zijn met de shirtsponsoring worden in overleg tussen partijen geen uitspraken gedaan.
Waarschijnlijk komt er 'Curaçao' op de voorkant van het shirt te staan
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:43:28 #167
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_58788195
Als we dan ook iedere thuiswedstrijd een vakantie kunnen winnen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_58788375
En de brief van swa'tje JP:
quote:
Aan N.E.C
Geachte heer Swart,
N.E.C. heeft een prima voetbalseizoen achter de rug, met een 8ste plek in de Eredivisie en met
een kwalificatie voor Europees voetbal op zak na uitstekende prestaties in de play offs.
Vandaag laat u zien ook voor de komende jaren grote ambities te koesteren. Ik wil u en alle
spelers, bestuurders, medewerkers en partners van N.E.C. graag van harte feliciteren met de
overeenkomst die vandaag wordt gesloten tussen uw club, de Nederlands Antilliaanse Voetbal
Unie en Fundashon Bon Intenshon. En in het bijzonder Leen Looyen die als scout van N.E.C.
en als bondscoach van de Nederlandse Antillen aan de basis van dit contract heeft gestaan.

Tijdens mijn bezoeken aan Curaçao heb ik zelf kunnen zien hoeveel jong voetbaltalent er op het
eiland aanwezig is. Het is essentieel dat jongeren die ergens in uitblinken ook de kans krijgen
om zich te ontwikkelen. Excelleren gaat niet zonder investeren. N.E.C. gaat er samen met zijn
partners voor zorgen dat jong talent uit Curaçao betere mogelijkheden krijgt. U bewijst hoeveel
positieve kracht er in voetbal schuilt. U bewijst dat voetbal mensen met elkaar kan verbinden.
En u bewijst dat we samen verder komen als we elkaar respecteren en een steun in de rug
geven.

Uw club – de Nijmegen Eendracht Combinatie – doet zijn naam opnieuw alle eer aan.
Ik wens u heel veel succes in de komende periode. Twee duimen omhoog voor N.E.C.!

Met een hartelijke groet,
Jan Peter Balkenende
Box terug, jeweetz
pi_58792860
HEBBEN! Zeker dat ik dat shirt ga kopen dan

Jammer dat ik er bij Sparta noch in Den Haag mee kan rondlopen

edit: antilliaanse roots, vandaar, dus
  woensdag 21 mei 2008 @ 00:36:03 #170
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_58793710
Nog feli NEC!

Van een Nijmeegse student
You know, I've learned something today
pi_58794682
Begrijpt hier iemand dat gedoe met Curacao? Leg het mij dan eens uit aub! Krijgen we een hoop geld of hoe zit dat?
pi_58795493
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 03:40 schreef De_Hypotheker het volgende:
Begrijpt hier iemand dat gedoe met Curacao? Leg het mij dan eens uit aub! Krijgen we een hoop geld of hoe zit dat?
1.5 miljoen per jaar ipv de 8 ton die we van Jiba kregen.
Meer weet ik nog niet.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_58804997
# Valencia CF
# Sevilla FC
# Racing Santander
# Portsmouth FC
# Tottenham Hotspur
# Everton FC
# AC Milan
# Sampdoria
# Udinese
# AS Nancy-Lorraine
# AS Saint-Étienne
# Paris Saint-Germain FC
# Borussia Dortmund
# Hamburger SV
# VfL Wolfsburg
# Benfica
# Vitória Setúbal
# CS Marítimo Funchal
# Rapid Boekarest
# Dinamo Boekarest
# Unirea Urziceni
# Politehnica Timişoara
# CSKA Moskou
# Motherwell FC/Queen of the South FC
# Club Brugge
# Sparta Praag
# Metalist Charkov
# Kayserispor

Mogelijke tegenstanders in de UEFA Cup
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_58808717
Doe maar Milan
Brett Holman
pi_58809222
Haha! Als jullie Milaan loten ga ik mee naar de uit wedstrijd als NEC'er.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')