Iemand?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Sjonnie. Fokking held.
Terechte winnaar van de voetballer van het jaar. Alleen gaat de gouden schoen niet naar de topscorer van het seizoen?In dit geval Huntelaar dus.
De Nederlandse is de beste voetballer van het seizoen. De Europese is de europese topscoorder.quote:
Oh zo zit het dus. Thnx.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De Nederlandse is de beste voetballer van het seizoen. De Europese is de europese topscoorder.
Vond m jankerig over komen toen er over Blind gepraat werd en dat Blind tegenover hem ontkende dat er iets speelde en 2 weken later toch toegaf dat er op dat moment de overgang naar Ajax al speelde.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
Hugo is in vorm vandaag
Adrie Koster volgend jaar naar Twente.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:44 schreef denthemen het volgende:
Ik lette niet goed op, wat was er nou tussen Ajax en Twente waar men het vorige week ook al over had?
Ik vind Hugo daarin de meest kinderachtige, ik vind het een leuke vent maar als je het niet met meneer eens bent .quote:
"Ik vroeg Blind jok jij niet ? dus hij mij vertellen dat het helemaal niet te spraken is"quote:Op zondag 11 mei 2008 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vond m jankerig over komen toen er over Blind gepraat werd en dat Blind tegenover hem ontkende dat er iets speelde en 2 weken later toch toegaf dat er op dat moment de overgang naar Ajax al speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |