Ik stem voor Nijmegenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nijmegen...? is dat een plaats in Nederland...? ik stem gewoon voor groningen...!
wel mooi dat we een heel topic volspammen maar nog niet weten wanneer de de meet hebben of waar...!
aangezien we nu maar met zn tween stemmen, ik een man ben dus voor twee tel, is het 2 voor groningen en 1 voor nijmegenquote:Op maandag 12 mei 2008 18:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik stem voor NijmegenOudste stad van Nederland
![]()
![]()
Een heel topic volspammen over alles behalve wat de TT doet vermoeden![]()
Ach ja boeiend
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aangezien we nu maar met zn tween stemmen, ik een man ben dus voor twee tel, is het 2 voor groningen en 1 voor nijmegen
Nou smakelijkquote:
nou.. je mag ook best stemmen, maar eigenlijk alleen wat de man wil voor het avondeten!quote:Op maandag 12 mei 2008 18:07 schreef Californium het volgende:
[..]
wat een emancipatie
Ons enige recht is het aanrecht???
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou.. je mag ook best stemmen, maar eigenlijk alleen wat de man wil voor het avondeten!![]()
Heerlijk, laatst met een andere nederlander en een engelse jongen 5 minuten volgehouden dat vrouwen in nederland nog niet mochten stemmenHij geloofde het ook nog gewoon...!
![]()
en ook gewoon 2 stemmen als man zijnde doen hequote:Op maandag 12 mei 2008 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stem voor Middelburg
Dus nu
Groningen: 2
Nijmegen: 1
Middelburg: 2
Schiet lekker op zo
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou.. je mag ook best stemmen, maar eigenlijk alleen wat de man wil voor het avondeten!![]()
Heerlijk, laatst met een andere nederlander en een engelse jongen 5 minuten volgehouden dat vrouwen in nederland nog niet mochten stemmenHij geloofde het ook nog gewoon...!
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd dat het in Nederland mis is gegaan toen ze de vrouwen stemrecht gaven
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd dat het in Nederland mis is gegaan toen ze de vrouwen stemrecht gaven
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]van mij mogen vrouwen best stemmen, maar alleen over onzin dingen, burgermeesters enzo
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:12 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Dat hij het geloofde is wel heel erg!
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stem voor Middelburg
Dus nu
Groningen: 2
Nijmegen: 1
Middelburg: 2
Schiet lekker op zo
Niet dusquote:Op maandag 12 mei 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
Volgens mij gaat het heel stil worden hier vanmiddag![]()
* noteertquote:Op maandag 12 mei 2008 13:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn vakantie is trouwens verzet, heeeeel lang verhaal, maar ben nu op 6 juni al terug
Quoteklotenquote:
en maar goed ook! Groningen gaat het worden!quote:
liev he?quote:
quote:
quote:
ach jah het was iig een eerlijke strijdquote:Op maandag 12 mei 2008 18:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en maar goed ook! Groningen gaat het worden!
quote:
Stem voor Nijmegen....quote:Op maandag 12 mei 2008 18:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet dus
Hallllooooooo
Leuk dat het over de meet gaat
[..]
Zeeland natuurlijkquote:
zo gaat het in het echie ook hoor!quote:Op maandag 12 mei 2008 18:18 schreef Californium het volgende:
[..]
ach jah het was iig een eerlijke strijd
![]()
![]()
begrijp nou gewoon dat we niet naar Nijmegen toe willen...quote:Op maandag 12 mei 2008 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Stem voor Nijmegen....![]()
Staan we met 3 stemmen voor
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo gaat het in het echie ook hoor!![]()
[..]
begrijp nou gewoon dat we niet naar Nijmegen toe willen...
stem dan utrecht!quote:Op maandag 12 mei 2008 18:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland natuurlijk
Maar qua steden liever Nijmegen dan Utrecht of Groningen. Utrecht en Groningen staan gelijk wat dat betreft denk ik
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stem dan utrecht!
Groningen 2
Nijmegen 1
Middelburg 2
utrecht 2
quote:
quote:
quote:
quote:
en dat nog voordat Pils echt zn stem uitbracht voor Utrechtquote:
Ik ben alleen voor Zeeland, en voor de rest nergens tegenquote:Op maandag 12 mei 2008 18:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en dat nog voordat Pils echt zn stem uitbracht voor Utrecht
Jij bent gewoon bezig om vrouwen EN zeeland te onderdrukkenquote:Op maandag 12 mei 2008 18:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
[..]
en dat nog voordat Pils echt zn stem uitbracht voor Utrecht
Piles stem komt dus otomatisch overal bij...!quote:Op maandag 12 mei 2008 18:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben alleen voor Zeeland, en voor de rest nergens tegen![]()
nee, echt niet! Ik onderdruk alleen vrouwen! Zeeland heeft 55 jaar geleden al genoeg geleden...!quote:Op maandag 12 mei 2008 18:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bezig om vrouwen EN zeeland te onderdrukken
Ik ben niet zo moeilijkquote:Op maandag 12 mei 2008 18:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Piles stem komt dus otomatisch overal bij...!
Ook Bij Nijmegen dusquote:Op maandag 12 mei 2008 18:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Piles stem komt dus otomatisch overal bij...!
quote:[..]
nee, echt niet! Ik onderdruk alleen vrouwen! Zeeland heeft 55 jaar geleden al genoeg geleden...!
Neequote:Op maandag 12 mei 2008 18:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk
Zijn we het er iig over eens dat het op zaterdag gaat gebeuren?
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |