quote:Op maandag 12 mei 2008 17:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wheheh ik zie het steeds meer gebeuren dat de meet in Groningen komt!
Ach ja, het was ook wel met verschillende mensen. Paar keer thuis, paar keer bij vrienden. En wij doen het allemaal eigenlijk wel graag en dus ook vrij vaak. Zeker in juli/augustus als er weer wat feestjes zijn, dan doen we het regelmatig.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo...maar 7 keer in 9 dagen....Vind het zo raar dat mensen met z'n allen tegelijk de eerste warme dag van het jaar allemaal willen gaan bbq-en terwijl wij het eigenlijk speciaal vinden en 1 keer per zomer ofzo gaan bbq-en
Vind het wel leuk hoor bbq maar het is een flink geregel omdat ik natuurlijk vegetarisch ben en we eigenlijk maar met z'n drieen zijn, doe je dat natuurlijk ook minder makkelijkquote:Op maandag 12 mei 2008 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach ja, het was ook wel met verschillende mensen. Paar keer thuis, paar keer bij vrienden. En wij doen het allemaal eigenlijk wel graag en dus ook vrij vaak. Zeker in juli/augustus als er weer wat feestjes zijn, dan doen we het regelmatig.
Ja, dat is wel waar, dat wordt wat lastiger. Bij ons zijn er eigenlijk nauwelijks vegetariėrs in de vriendengroep en in de familie ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind het wel leuk hoor bbq maar het is een flink geregel omdat ik natuurlijk vegetarisch vegetariėr ben en we eigenlijk maar met z'n drieen zijn, doe je dat natuurlijk ook minder makkelijk
nijmegen...? is dat een plaats in Nederland...? ik stem gewoon voor groningen...!quote:Op maandag 12 mei 2008 17:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook genoeg mensen nooit in Nijmegen geweest
Ik stem voor Nijmegenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nijmegen...? is dat een plaats in Nederland...? ik stem gewoon voor groningen...!
wel mooi dat we een heel topic volspammen maar nog niet weten wanneer de de meet hebben of waar...!
aangezien we nu maar met zn tween stemmen, ik een man ben dus voor twee tel, is het 2 voor groningen en 1 voor nijmegenquote:Op maandag 12 mei 2008 18:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik stem voor NijmegenOudste stad van Nederland
![]()
![]()
Een heel topic volspammen over alles behalve wat de TT doet vermoeden![]()
Ach ja boeiend
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aangezien we nu maar met zn tween stemmen, ik een man ben dus voor twee tel, is het 2 voor groningen en 1 voor nijmegen
Nou smakelijkquote:
nou.. je mag ook best stemmen, maar eigenlijk alleen wat de man wil voor het avondeten!quote:Op maandag 12 mei 2008 18:07 schreef Californium het volgende:
[..]
wat een emancipatie
Ons enige recht is het aanrecht???
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou.. je mag ook best stemmen, maar eigenlijk alleen wat de man wil voor het avondeten!![]()
Heerlijk, laatst met een andere nederlander en een engelse jongen 5 minuten volgehouden dat vrouwen in nederland nog niet mochten stemmenHij geloofde het ook nog gewoon...!
![]()
en ook gewoon 2 stemmen als man zijnde doen hequote:Op maandag 12 mei 2008 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stem voor Middelburg
Dus nu
Groningen: 2
Nijmegen: 1
Middelburg: 2
Schiet lekker op zo
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou.. je mag ook best stemmen, maar eigenlijk alleen wat de man wil voor het avondeten!![]()
Heerlijk, laatst met een andere nederlander en een engelse jongen 5 minuten volgehouden dat vrouwen in nederland nog niet mochten stemmenHij geloofde het ook nog gewoon...!
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd dat het in Nederland mis is gegaan toen ze de vrouwen stemrecht gaven
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd dat het in Nederland mis is gegaan toen ze de vrouwen stemrecht gaven
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]van mij mogen vrouwen best stemmen, maar alleen over onzin dingen, burgermeesters enzo
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:12 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Dat hij het geloofde is wel heel erg!
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stem voor Middelburg
Dus nu
Groningen: 2
Nijmegen: 1
Middelburg: 2
Schiet lekker op zo
Niet dusquote:Op maandag 12 mei 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
Volgens mij gaat het heel stil worden hier vanmiddag![]()
* noteertquote:Op maandag 12 mei 2008 13:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn vakantie is trouwens verzet, heeeeel lang verhaal, maar ben nu op 6 juni al terug
Quoteklotenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |