quote:Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws.
Absoluut niet, maar ik vind dat gewoon een lelijk wijfgeval.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:08 schreef Apropos het volgende:
Jij moet je per se onderscheiden, he?
Toen jij je registreerde, haalde Danny het paard van Troje in huis.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:05 schreef Apropos het volgende:
Een titel uit de pen van A.F.Th.
Da's nog niks. Toen ik me registreerde, liet Breuls zijn hond uit.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:24 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Toen jij je registreerde, haalde Danny het paard van Troje in huis.
Waarom in hemelsnaam? En wat vind jij dan wel een mooie vrouw?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar ik vind dat gewoon een lelijk wijfgeval.
Danny Trejo?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:24 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Toen jij je registreerde, haalde Danny het paard van Troje in huis.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit al wellis in een SC gezegd, maar volgens mij is dat een beest in bed.![]()
Het ziet er veels te omgebouwd uit.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:29 schreef Apropos het volgende:
Waarom in hemelsnaam? En wat vind jij dan wel een mooie vrouw?
Netjes. Mijn huisgenoten geven gewoon een karatetrap tegen m'n deur als ik te veel lawaai maak.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:49 schreef Aoristus het volgende:
Hee, er gebeurt wat buiten, er zitten een stel gezellige zwartjanussen in de tuin verderop luid te praten, ze hebben het naar hun zin. Een of ander studentenkutje irriteert dat, ze schreeuwt vanuit het raam: halloohoooo, mag ut wat stilleeew of moet ik de politie bellen?
Ik begrijp niet dat mensen dat kunnen zeggen van vrouwen die zo bijzonder welgeschapen zijn. Ook Nigella Lawson wordt op die manier belasterd.quote:
Vooruit.quote:
ik heb laatst ook de politie gebeld vanwege die dronken Pool die naast me woont, hij maakte een tyfusherrie midden in de nacht. Er kwam een wagentje langs en sindsdien is ie rustigquote:Op zondag 11 mei 2008 23:53 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Netjes. Mijn huisgenoten geven gewoon een karatetrap tegen m'n deur als ik te veel lawaai maak.
''Hou 'ns op met janken!''quote:Op zondag 11 mei 2008 23:53 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Netjes. Mijn huisgenoten geven gewoon een karatetrap tegen m'n deur als ik te veel lawaai maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |