quote:
Ik denk nog best veelquote:Op zondag 11 mei 2008 18:16 schreef Californium het volgende:
vraag me af hoeveel posts ik nog moet om hier te komen:
[..]
Zo'n webcam enzulks, een van me exen wilt dat ik dat ding aanzetquote:
en je luistert naar haar?quote:Op zondag 11 mei 2008 18:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo'n webcam enzulks, een van me exen wilt dat ik dat ding aanzet!Als ik ergens geen zin in heb is het dat wel.
Ik luister helemaal naar niemand!quote:Op zondag 11 mei 2008 18:19 schreef Californium het volgende:
en je luistert naar haar?
Ik wil best met je fokken hoor daar niet van.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik luister helemaal naar niemand!
Ander onderwerp.
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil best met je fokken hoor daar niet van.
quote:
Omdat ik geen zin had om naar Didam te gaan. Bij Lathum zijn er ook meer vrouwenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:23 schreef Californium het volgende:
waarom ben je eigenlijk in lathum gaan zwemmen?
Pietermenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:26 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond..
Ik heb helemaal loom vandaag..
ahaquote:Op zondag 11 mei 2008 18:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om naar Didam te gaan. Bij Lathum zijn er ook meer vrouwen. En dat ligt ook wat centraler voor iedereen die vandaag meeging
.
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:26 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond..
Ik heb helemaal loom vandaag..
Daar zit ik ook niet op te wachtenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
aha
Didam moet je ook niet naartoe....Klein dorp![]()
En lelijke vrouwen aan het strand
Bruin, bruiner, bruinstquote:Op zondag 11 mei 2008 18:28 schreef Californium het volgende:
nog 8 posts? Ideeen voor een nieuwe TT?
Vrouwen met natuurlijke zwarte harenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar zit ik ook niet op te wachten. Vandaag was er wel een mooie chick op het strand, mooie zwarte haren
!
Ik ben wit...quote:
Ja echtquote:Op zondag 11 mei 2008 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrouwen met natuurlijke zwarte haren
die roze bikini is dan net ietsjes minderquote:Op zondag 11 mei 2008 18:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja echt. Ze was al behoorlijk bruin, en ze had een roze bikini aan. Ze was echt de shit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |