Kijk.. ik kan niet eens een normale zin typen door dit warme kutweerquote:Op zondag 11 mei 2008 13:48 schreef donroyco het volgende:
Het leren gaat voor geen meter
Geen wonder dat je nog op school zit..
Truequote:Op zondag 11 mei 2008 13:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kijk.. ik kan niet eens een normale zin typen door dit warme kutweer
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:50 schreef bentham het volgende:
Je hebt altijd nog herexamens volgend jaar....
Inderdaad, dat gaat nooit lukken natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:53 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die met dit weer gaan leren voor examens![]()
's Nachts leren deed het hem voor mij.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:47 schreef MouzurX het volgende:Het is hier veel te warm en nu ben ik die examens van havo-vwo.nl aan het maken en het gaat gewoon kut, geen een opdracht lukt er zonder naar de uitwerking te kijken
![]()
klacht: lekker weer net voor je examens
En je gaat het halen?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:02 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb nog geen 1 eindexamen geoefend. Sterker nog, ik heb nog voor geen één vak de stof doorgenomen.
(niet dat ik er trots op ben ofzo)quote:Op zondag 11 mei 2008 14:02 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb nog geen 1 eindexamen geoefend. Sterker nog, ik heb nog voor geen één vak de stof doorgenomen.
Dan is het nóg warm .. maar het gaat gelukkig al iets beter..quote:Op zondag 11 mei 2008 13:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
's Nachts leren deed het hem voor mij.
Zonder twijfel.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:02 schreef Lakitu het volgende:
Gelukkig regent het dan altijd.quote:
Idd, wat een droeftoeter die Lakitu!quote:Op zondag 11 mei 2008 14:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
(niet dat ik er trots op ben ofzo)
quote:
herkenbaarquote:Op zondag 11 mei 2008 13:47 schreef MouzurX het volgende:
geen een opdracht lukt er zonder naar de uitwerking te kijken![]()
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:53 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die met dit weer gaan leren voor examens![]()
Inderdaad, alleen bij zo'n leestekst lukt het me.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |