En ik heb dus nog een gesloten verpakking Nutrilon Omneo 1 voor de liefhebber.quote:Ik heb voor de liefhebber nog wat luiers in de aanbieding:
Bij elkaar denk ik zo'n 100 luiers van Kruidvat en van het Plus Huismerk (weet zo de naam even niet), maat 2 (!)
Ruben past er nu echt niet meer in.
Als iemand ze wil hebben neem ik ze volgende week mee, ik ga ze niet opsturen. Ik hoef er niets voor te hebben![]()
Misschien te warm? of teveel zon?quote:Op maandag 12 mei 2008 11:22 schreef KD-fotografie het volgende:
wat is er mis met het weer van vandaag dan?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:04 schreef Troel het volgende:
50% kans op regen wil nog niet zeggen dat het gaat regenen op he tmoment dat we daar zijn. Het kans best zijn dat het pas 's middags gaat regenen of dat de buienradar nog compleet anders wordt.
D'as altijd!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:49 schreef Ynske het volgende:
zondag is de weersverwachting iig qua temperatuur 17/20 graden
alleen de kans op regen50 % op dit moment, laten we hopen dat dat nog bijdraait
Erg jammer, maar wel begrijpelijk Moonahquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:30 schreef Moonah het volgende:
Slaapmeisje, Thies is niet zo'n makkelijk slaper.
Wat jij met Milo qua eten te stellen hebt, hebben wij met slapen.![]()
Bovendien was ik gisteren met mijn zus en Thies in het park hier om de hoek. Nou, ik heb geen fatsoenlijk woord kunnen wisselen, ik was alleen maar aan het rennen om mijn zoon te vangen.
Ik neig er al met al steeds meer naar om dit maal verstek te laten gaan.
En nee, dat zeg ik niet om overgehaald te worden hoor!
Jamaar jamaar jamaarquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:30 schreef Moonah het volgende:
Slaapmeisje, Thies is niet zo'n makkelijk slaper.
Wat jij met Milo qua eten te stellen hebt, hebben wij met slapen.![]()
Bovendien was ik gisteren met mijn zus en Thies in het park hier om de hoek. Nou, ik heb geen fatsoenlijk woord kunnen wisselen, ik was alleen maar aan het rennen om mijn zoon te vangen.
Ik neig er al met al steeds meer naar om dit maal verstek te laten gaan.
En nee, dat zeg ik niet om overgehaald te worden hoor!
Daarom laat ik Danny rijdenquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:41 schreef Lishe het volgende:
Das hartstikke lief Knorretje, maar ik neem alleen Luuke mee dus dat gaat lukken. (Ik kan evt. wel met de auto maar vind dat akelig daar alleen rijden. En dat ik dan de weg niet weet enzo. )
Utrecht CSquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:41 schreef Lishe het volgende:
Das hartstikke lief Knorretje, maar ik neem alleen Luuke mee dus dat gaat lukken. (Ik kan evt. wel met de auto maar vind dat akelig daar alleen rijden. En dat ik dan de weg niet weet enzo. ) En dochterlief kijkt zo uit naar de treinreis. "en ik ga alleen op een stoel, dat durf ik!"
En Rockabella, komen gij! (Nouja, niet perse, maar enige vorm van dwang oefen ik wel uit.)
Iemand enig idee welk station ik moet hebben? Ik moet natuurlijk wel aankomen, en ik ben een trein-kneus.
Ja dat klopt, Ynske weet dat wel, en Ireth ook vast. Het was iig heel dichtbij.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:41 schreef Lishe het volgende:
Dank Vivi! Ik meen me te herrinneren dat er iets was met een ander station, vandaar! Maar bus 3, moet goedkomen!
Here i amquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef Brighteyes het volgende:Dan loop je zo om het park heen als het goed is.
Ireth, kom er maar in!
wel bus 3 richting Zuilen dan hequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Here i am![]()
Station Zuilen idd, als je dan uitstapt dan zie je de bomen van het park al naast het station liggen en is het een krappe 4 minuutjes lopen
Buslijn 3 vanaf het CS kan idd ook!
inmiddels is t hier wel weer droog, geeft misschien een sprankje hoopquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Je zou niet meer geloven dat het ooit nog droog wordt. Het komt vandaag met bakken uit de hemel zetten gewoon
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
En anders trek ik Milo gewoon zijn regenpak aan
[ afbeelding ]
Oeh, mijn interesse is gewektquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:37 schreef Lois het volgende:
Ik hoop zo op mooi weer![]()
ik ga morgen maar eens even foto's maken van oa een fietsstoeltje e.d. die ik nog kwijt moet, misschien kan ik die gelijk kwijtraken op de meet![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef Moonah het volgende:
Lastig he Appelsap, zo'n slaapje..
Jammer, als ik kom had ik het leuk gevonden jou en je zoon ook eens te ontmoeten.
als je in tomtom dit invoertquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Ff praktissch, welk adres moet ik intypen in mn TomTom?
En wat is wijs om mee te nemen? (Naast wat eten/drinken voor eli, luiertas, wagen, iets om mee te spelen)
Tis mijn eerste keer
Eliquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:57 schreef DaviniaHR het volgende:
En wat is wijs om mee te nemen? (Naast wat eten/drinken voor eli, luiertas, wagen, iets om mee te spelen)
Tis mijn eerste keer
Waar heb je dat voor nodig?quote:
En haal ff wat sushi voor ons bij Juliana'squote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je in tomtom dit invoert
Juliana Oriėntaals Restaurant
* Amsterdamsestraatweg 464
* 3553 EL Utrecht
kom je precies op de parkeerplaats terecht naast t park waar je je auto neer kunt zetten
Kunnen we die ene fotograaf vasttapenquote:
quote:
Ik voel me verder niet aangesproken gelukkigquote:
Kidzcity? Die ligt om de hoek, is alleen tot ver na de zomervakantie gesloten ivm een brand. Dichtsbijzijnde wordt dan Ballorig Houten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Die weersvoorspellingen zijn idd niet erg positief... En om nou een paar uur met een jengelkees te gaan treinen om een natte broek in een park te krijgen zie ik niet zo zitten. Zijn er nog andere opties?
Hoe staat het met die ballentent met die enorme hoeveelheid aan bacillen? Ben de naam effe kwijt...
Oja...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kidzcity? Die ligt om de hoek, is alleen tot ver na de zomervakantie gesloten ivm een brand. Dichtsbijzijnde wordt dan Ballorig Houten.
ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:32 schreef LadyS het volgende:
Is het niet beter om even te wachten tot hoe laat het regent? Het is tenslotte pas 9.30 uurMisschien regent het niet al te lang/te hard meer straks en dan valt het mee morgen. En zou het niet schelen dat de grond vast gortdroog is na afgelopen weken en dus langer nodig heeft om zompig te worden?
* LadyS heeft zich er verheugd op morgen, is het te merken?
Ja, dat is wel een goed idee!!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:36 schreef Saffier het volgende:
Ik ook, LadyS, daarom wacht ik eerst nog even af. Misschien wil Ireth eind van de dag nog een gras-update komen doen? En dat we aan de hand daarvan kijken wat we doen?
Dat is goed nieuwsquote:
Wij moeten ook een uur in de autoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:38 schreef RockabeIIa het volgende:
LadyS, ik moet al aardig op tijd weg wil ik daar op een beetje redelijke tijd zijn... Niet iedereen woont dichtbijEn water blijft juist liggen op droge grond
Daar trekt het niet zo snel in.
Mocht het uitgesteld worden: Over 3 weken kan ik wel weer!
Hier nietquote:
ik ga ze ook wel halen..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:44 schreef Saffier het volgende:
LadyS, ik ga straks broodjes en krentebollen kopen![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:44 schreef Saffier het volgende:
LadyS, ik ga straks broodjes en krentebollen kopen![]()
Dan kom ik je toch oppikken?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:30 schreef Vivi het volgende:
Is Ballorig ook goed te bereiken met het OV?
Edit: Ow...niet echt...27 minuten lopen vanaf het treinstation..
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dan kom ik je toch oppikken?
Hetgeen niet direct garandeert dat ik daar naartoe kom hoor, ik neem het even in beraad.
dat zeker!! ik WIL, ik MOET naar t parkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:26 schreef Vivi het volgende:
Ik kom ook wel hoor, wat moet je anders doen met die smurfen, Dean is al gaar van het twee dagen veel binnen zitten door de regen.
En dan gewoon volgende week het park.
Tarievenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:28 schreef Ynske het volgende:
Wat kost de entree daar?
en is t moeilijk te vinden?
* Ynske moppert, waar liggen de reservebatterijen voor in de flitser
ik begeleid jullie welquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:31 schreef p_iglet het volgende:
Ynske, ouders begeleiders zijn gratis, kinderen kosten 6,50
maak dan meteen 2 lijstjesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, volgende week zondag dus in de herhaling voor buiten in het park.
Zullen we een lijstje maken om te zien wie er naar ballorig gaan morgen?
Gaan:
Vivi
Troel
p_iglet
Misschien:
BE
Aanvullen maar!
Das ook met drinken en patat... Ik denk dat Jen nog wat jong is voor een patatje.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:34 schreef Vivi het volgende:
Dat zat ik ook al te denken, of zo'n groepsarrangement vanaf 15 kindjes?
Laten we nu eerst een lijstje voor morgen maken en dan van de week een lijstje voor zondag, anders loopt het zo door elkaar heen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
maak dan meteen 2 lijstjes
1 voor volgende week en een voor ballorig
Dan eet jij het toch opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das ook met drinken en patat... Ik denk dat Jen nog wat jong is voor een patatje.
*kuch...quote:
Naar Ballorig:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:55 schreef Moonah het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in Ballorig!
Wie wil er mee daar naar toe?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
*kuch...
[..]
Naar Ballorig:
Vivi
Troel
p_iglet
Ticootje
BE
Moonah
ik ga denk ik om 11 uur weg, heb ik alle tijd om de weg weer kwijt te rakenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:18 schreef Troel het volgende:
Ik denk ik dat ik dan ook rond een uur of 12 aan kom kakken, of er moeten mensen eerder komen, dan kom ik ook wel eerder (het is hier natuurlijk zowat achtertuin).
Oehquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:21 schreef Vivi het volgende:
Dean krijgt ook geen frietjes heur, ik neem ook gewoon wat gezonds mee, als ze gaan zeuren dan zal ik mijn personality wel ff op ze los laten......
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zit nog effe te kijken hoe ik daar toch wel niet ga komen...
Als ze gaan zaniken brul ik gewoon heel hard "SLOTJE!!!"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:31 schreef TearSong het volgende:
Ja ik heb die krentebollen toch zekers niet voor niets gekocht? Die gaan gewoon mee(en verschuil ik me vervolgens achter Vivi's personality
) 12 uur lijkt me een prima tijd.
ja, weet je of ik nu hier thuis zit te zitten of toch jullie maar wat lastig kom vallenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:34 schreef Moonah het volgende:
Oh Rocka! Dat zou ik echt heel leuk vinden als julie ook komen!
En Yns, kom je toch?
Tearsong komt ook begrijp ik, en Tex, ook leuk als jullie komen.
Ach het zijn toch allemaal van die 15-16 jarigen..met een beetje moeite kun je ze nog best aan het huilen krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Totdat ze denken dat ik gek ben en het opgeven.
Kun je evt ook aan mij meegeven. Dan drop ik het wel weer bij haar.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:56 schreef TearSong het volgende:
Voor Kersjes en Troel neem ik de kleding iig. mee. Ik wacht nog even af of Webkim ook komt want daar heb ik ook kleding voor.
Als Vief zich hard maakt voor een gezonde bruine boterham ipv kleffe frietjes neem ik hem wel mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Komt Thies ook of laat je die thuis?
Wat leuk!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:17 schreef YPPY het volgende:
Wij komen ook, maar wel redelijk vroeg, al voor 11 uur denk ik. Als het doorgaat in Houten, kan de laatste pagina niet geopend krijgen.
oh dat doe ik dan, scheelt weer verzendkostenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kun je evt ook aan mij meegeven. Dan drop ik het wel weer bij haar.
Dįn kom ik ook!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:21 schreef Vivi het volgende:
Dean krijgt ook geen frietjes heur, ik neem ook gewoon wat gezonds mee, als ze gaan zeuren dan zal ik mijn personality wel ff op ze los laten......
is goedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:59 schreef Ireth het volgende:
Ynske? Hebbie toevallig nog een plekkie voor een kleuter en jonge moeder in je auto(die overigens ook relatief de weg weet
)
Ben overigens nog wel naar het park gelopen tegen 7en met een zakje brood en een stuiterende kleuter. Het gras was niet zompig of modderig, de sprieten waren uiteraard wel nat, maar echt aangenaam qua temperatuur had het denk ik niet geworden morgen
Ik denk trouwens nog steeds dat Sasha ooit, over een jaar of 20 thuis komt met een meisje en zegt 'Pap, mam... dit is Floortje, en d'r moeder heet DeLiedje'.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
*knip
Alleen ben ik niet zo van het uithuwelijken TicootjeMaar even oogje uitprikken handje vast houden kan altijd natuurlijk.
Ik wil hem nl. wel graag even showen.![]()
Vervoer van ‘andere’ kinderenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:03 schreef Ireth het volgende:
Ik heb alleen geen kinderzittingdinges voor SuusHoe laat is Ballorig eig open? Hoe laat kan je hier zijn?
Ander keertje helaas. Ze is net weer aan het bij-trekken van een week lang spoken en rommelen. Daarbij heeft ze ook nog niet zoveel aan een speeltuin en ben ik bang dat het echt te druk is voor d'r, dan heb ik weer een aantal dagen ellendequote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik superleuk als jij ook komt!
Oh..jammerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ander keertje helaas. Ze is net weer aan het bij-trekken van een week lang spoken en rommelen. Daarbij heeft ze ook nog niet zoveel aan een speeltuin en ben ik bang dat het echt te druk is voor d'r, dan heb ik weer een aantal dagen ellende.
Ja graag!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:34 schreef TearSong het volgende:
oh moet ik mijn didy dan ook meenemen?(alleen geen kind om erin te dragen
)
Ik zeg bij deze definitief af. 't Park is al een helse trip maar zou te doen zijn geweest en ik wil verder niet afhankelijk zijn van anderen omdat ik met het OV reis.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:14 schreef Lishe het volgende:
Het plan is gewijzigd?
Rocka, wat doe jij? Kun je me misschien even smssen als je wat weet? Ik heb bezoek en kan pas laat weer kijken!
Gewoon doen joh, gezellig toch en leuk voor de kidsquote:Op zondag 18 mei 2008 08:03 schreef LadyS het volgende:
Oh, het was ook geen poging tot overhalen (deze keer niet).
Eigenlijk heb ik ook wel zin om te komenIk ben zo besluiteloos als wat de laatste tijd
Hee hee, ik ben echt nét wakker, mrs now-it-allquote:
scheelt natuurlijk wel of t je eigen kinderne zijn hequote:Op zondag 18 mei 2008 09:42 schreef LadyS het volgende:
Vorige keer in ballorig heb ook eindloos foto's gemaakt, met mijn camera (ook met die grote lens enzo), in allerlei standen en posities liggend en hangend, er is niemand die er wat van gezegd heeft, of ook maar raar heeft gekeken. (of anders heb ik dat raar kijken niet gemerkt)
En vanuit ons is het wel gewenst iig
Ja, maar zijn kunnen toch niet zien of er wel of geen kind bij je hoort? Ik heb ook mijn nichtjes gefotografeerd, het waren 5 kinderen in totaal en maar 2 waren van mijquote:Op zondag 18 mei 2008 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
scheelt natuurlijk wel of t je eigen kinderne zijn he
Wat zij zegtquote:Op zondag 18 mei 2008 09:53 schreef Vicky het volgende:
Veel plezier allemaal!
Volgende week in het park zijn wij erbij!
Laat jouw kind mijn kind es leren uitslapen danquote:Op zondag 18 mei 2008 09:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Hee hee, ik ben echt nét wakker, mrs now-it-all
YAY! "quote:Op zondag 18 mei 2008 09:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wij komen naar Ballorig Houten hoorIk denk dat we er rond 11.30 - 12.00 uur zullen zijn.
quote:Op zondag 18 mei 2008 09:42 schreef LadyS het volgende:
Vorige keer in ballorig heb ook eindloos foto's gemaakt, met mijn camera (ook met die grote lens enzo), in allerlei standen en posities liggend en hangend, er is niemand die er wat van gezegd heeft, of ook maar raar heeft gekeken. (of anders heb ik dat raar kijken niet gemerkt)
En vanuit ons is het wel gewenst iig
^^quote:Op zondag 18 mei 2008 10:06 schreef Ynske het volgende:
gebeld, fotograferen mag, nu maar hopen dat er geen andere mensen moeilijk gaan doen
įls ik vandaag kom, dan kan mijn monstertje jouw monstertje misschien uitleggen dat luieren heerlijk kan zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Laat jouw kind mijn kind es leren uitslapen dan.
Oh, die van mij oefent misthoorn zodra zijn ogen opengaanquote:Op zondag 18 mei 2008 10:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
įls ik vandaag kom, dan kan mijn monstertje jouw monstertje misschien uitleggen dat luieren heerlijk kan zijn.
Je moet eens zien hoe hij zich 's ochtends kan uitrekken en nog even blijft liggen en lief kijken naar me, tot hij vindt dat hij gaat opstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |