ik woon er ook naastquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:34 schreef dutchie het volgende:
Ai, da's wel 3 uur rijden bijna vanaf hier. Dat vind ik een beetje teveel voor onze kleuter of peuter. Dan zijn ze meer gesloopt van de reis dan dat ze echt genieten van het spelen. (vb. 6 uur onderweg voor ca. 3 uur fun)
Wie woont er dan ook in Den Haag?
We kunnen het ook over een maand of 2 plannen en vast heel lang voorpret hebben toch. Ik vind het nu ook nog iets te koud voor een hele dag buiten hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Mij maakt de locatie niet zo heel veel uit, maar ik denk dat het, om kans te maken dat zoveel mogelijk mensen kunnen komen, wellicht het handigst is om het park te kiezen.
Ik vraag me alleen af of het nu nog niet net even te koud en te vochtig is om een hele middag op het gras te zitten ergens.
Maar ehm... ik ben voor!
Hoog tijd om te pronken!
Nou laten we het Vondelpark sowieso maar overslaan Daviniaquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Jeej, een nieuwe meet! Ik stem voor!
(Al had ik liever Vondelpark gehad, is dichterbij, maar Utrecht is idd centraler)
Zolang het niet op zaterdag is, count me in!!
Ik heb inmiddels begrepen dat voor een klein bedrag (geloof 40 euro??) het Paviljoen in 'ons park' ook af te huren is! Dat is zelfs incl de koffie!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Mij maakt de locatie niet zo heel veel uit, maar ik denk dat het, om kans te maken dat zoveel mogelijk mensen kunnen komen, wellicht het handigst is om het park te kiezen.
Ik vraag me alleen af of het nu nog niet net even te koud en te vochtig is om een hele middag op het gras te zitten ergens.
Maar ehm... ik ben voor!
Hoog tijd om te pronken!
en van de zomer is de poffertjeskraam van vredenburg erquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat voor een klein bedrag (geloof 40 euro??) het Paviljoen in 'ons park' ook af te huren is! Dat is zelfs incl de koffie!
zeker weten!quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:53 schreef Lois het volgende:
Ik vind het weer primaEen keer een vondelparkmeet vind ik trouwens ook een geweldig idee, misschien kunnen we dat evengoed een keer doen?
40 euroquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat voor een klein bedrag (geloof 40 euro??) het Paviljoen in 'ons park' ook af te huren is! Dat is zelfs incl de koffie!
Wil je een lift?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:54 schreef appelsap het volgende:
Wat zijn die meets toch altijd een eind weg!
Maar ik ga er eens over nadenken.
Ik weet nog niet of dat dan nodig is, maar ik zal het in mijn achterhoofd houden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:52 schreef chacama het volgende:
[..]
Wil je een lift?
Als het niet op zaterdag is, wil ik in elk geval komen met de kids.....
normaal ben ik altijd voor dingen die geen geld kosten, maar 40 euro is idd niks!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja, die truitjes heb ik ook wel, ik ben alleen nogal preuts.. Tiet bloot an publiek... tja ik weet het niet hoor. Maar als iedereen het doet ga ik wat makkelijker om.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja Tico. Daar heb je ook wel speciale truitjes voor. Dan hoef je niet zo nakende te zitten
Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Oei, ik wil ook pronken. 19 en 20 april kan ik niet...
(Even tussendoor, hoe doen de verse moeders dat met borstvoeding? Gewoon de tiet bloot?)
Ja, of ik sta in het verkeerde parkquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:17 schreef Beaker het volgende:
Ik zeg niet dat ik wel kom, want meestal is bij het bijna aanbreken van deze dag mijn durf weg, of we zijn ziek, of, of, of![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |