Moet je doen.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:18 schreef Siaor het volgende:
BAHAHAHABHAGAGAA!!!
Ik ga ook maar is kijken dan
NEEEE! Wacht, het komt zo terug! Veel lijper kun je het niet vinden vandaag!quote:Op zondag 11 mei 2008 00:20 schreef Siaor het volgende:
Damnit zit ik naar lange Frans te kijken...
AHHHGG *uit*
DAT WIST IK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111quote:Op zondag 11 mei 2008 00:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
JAH NIET DUS EN DE ACLO IS EEN SPORTSCHOOL DIKZAK :_O-:D_:-)S:AS:D
Jah, vast.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
DAT WIST IK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111dd
quote:
Ja, want anders sabbelt ie aan haar wijsvinger!quote:Op zondag 11 mei 2008 00:42 schreef Janetje het volgende:
Blauwogige vampieren afleiden met stukjes fruit
En een kloddertje bloed op de muur gooien.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:42 schreef Janetje het volgende:
Blauwogige vampieren afleiden met stukjes fruit
Maar gelukkig kan ze 'm tegenhouden met een stuk plastic in de vorm van een zwaard.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want anders sabbelt ie aan haar wijsvinger!
Wacht nou af, ewr komen nog heel veel toffe scénes.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar gelukkig kan ze 'm tegenhouden met een stuk plastic in de vorm van een zwaard.
Nu mis je het einde!quote:Op zondag 11 mei 2008 00:55 schreef Janetje het volgende:
Ik ga slapen. Hopelijk droom ik niet van hoe eng slecht die film is.
Goddank.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
GEEN ambulances in beeld graag!![]()
Ik heb weekend
Ze hebben zelfs geen moeite gedaan een andere naam voor hem te verzinnenquote:Op zondag 11 mei 2008 01:09 schreef skiczukie het volgende:
Ik dacht dat Jackie Chan wel betere films deed.
Nee inderdaad, maar het maakt wel stommer dan het al is.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs geen moeite gedaan een andere naam voor hem te verzinnen
quote:Op zondag 11 mei 2008 00:13 schreef Siaor het volgende:
Shanghai knights!!
Nee joh gek, waar haal je die onzin vandaan. Dit is The Twins Effect.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:14 schreef Siaor het volgende:
Komische actiefilm
Chon Wang en Roy O'Bannon hebben goed werk verricht in het Wilde Westen en moeten nu iets rechtzetten in Londen. Een Chinese rebel vermoordt Chons vader en vlucht naar Engeland. Chons zus Lin ontdekt een wereldwijde samenzwering om de koninklijke familie te vermoorden, maar niemand gelooft haar.
OHNOE!!!
quote:The Twins Effect
Chinese actie/horror film, 2003
De beroemde vampierdoder Reeve bindt de strijd aan met een onderwereld vol vampiers, aangevoerd door zijn aartsvijand "The Duke". Deze jaagt op het bloed van de Prins der Vampiers, dat nodig is om de Aarde in duisternis te kunnen hullen.
Ik vond het ook al niet zo komischquote:Op zondag 11 mei 2008 01:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
Nee joh gek, waar haal je die onzin vandaan. Dit is The Twins Effect.
Veronica tekst zegt:
[..]
Ja sorry, ik heb geen tv bij de handquote:Op zondag 11 mei 2008 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met de vampier, ze liggen niet voor niks op bed
ja iddquote:Op zondag 11 mei 2008 01:21 schreef skiczukie het volgende:
Wtf, alweer reclame, verdomme.
Ik zat me meer te verbazen over die Milka-reclame. Zie je een stel vrouwen in de Alpen die chocola vreten. Al giebelend zeggen ze hoe lekker het wel niet is. Zegt er op het eind eentje "Ja, en ook geen afwas!" waarop de rest instemmend meelacht.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:23 schreef Siaor het volgende:
wtf @ Long Chicken..
Wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:32 schreef Siaor het volgende:
Ach ik kijk m wel even af, moet toch wachten tot mn schilderij droog is
Schilderij net ff snel voor m'n moeder gemaakt. Had geen geld om een cadeautje voor d'r te kopenquote:
Foto?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:36 schreef Siaor het volgende:
[..]
Schilderij net ff snel voor m'n moeder gemaakt. Had geen geld om een cadeautje voor d'r te kopen
Maar nu wacht ik tot het droog is en ik 't kan inpakken.
EN AHH hij is dood!
Vijf jaar, hij is uit 2003.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:38 schreef Siaor het volgende:
Hoe oud is deze film eigenlijk?
Okee.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:38 schreef Siaor het volgende:
[..]
Ehh ok, gimme second dan. Hij is nog nat en staat op z'n kop
Wanneer was-ie begonnen?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij duurt nog 5 minuten, Tong. Je hebt niks gemist.
Half 12. Ik weet niet precies welke versie dit is, er is wereldwijd nogal in gekniptquote:
Ja inderdaad, wtf is dit nou. De enige reden dat ik nog wakker ben is dat ik benieuwd ben hoe dat schilderij eruit ziet.quote:
I like it, serieusquote:Op zondag 11 mei 2008 01:56 schreef Siaor het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v326/Soezepoes/painting007.jpg
Okeuuj...
Maar nu post ik mn allereerste schilderij op Fok die ik in een half uurtje in elkaar heb gezet. Scoor ik niet echt punten mee, o well.
Edit: ja hij is overbelicht, omdat ik te lui was om lampen aan te doen.
Mwa, valt mee! 24x30quote:Op zondag 11 mei 2008 01:57 schreef Tijn het volgende:
Zo, die is nog best groot of niet?
Ik vind hem niet zo mooi. Sorry. Heb je meer eigen werk ?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:56 schreef Siaor het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v326/Soezepoes/painting007.jpg
Okeuuj...
Maar nu post ik mn allereerste schilderij op Fok die ik in een half uurtje in elkaar heb gezet. Scoor ik niet echt punten mee, o well.
Edit: ja hij is overbelicht, omdat ik te lui was om lampen aan te doen.
Ach, je hebt 't toch over voor je moeder heh.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:56 schreef Siaor het volgende:
die ik in een half uurtje in elkaar heb gezet.
Ok coolquote:Op zondag 11 mei 2008 01:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo mooi. Sorry. Heb je meer eigen werk ?
Zijn allereerste schilderij.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo mooi. Sorry. Heb je meer eigen werk ?
Jaa ik wou eerst een tekening maken met poppetjes en hark handjes, maar heb er toch dit maar van gemaaktquote:Op zondag 11 mei 2008 02:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, je hebt 't toch over voor je moeder heh.
Dank jequote:Op zondag 11 mei 2008 01:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
I like it, serieusIk hou zowieso al van rood en zwart, keep up the good work
![]()
Ik wacht afquote:Op zondag 11 mei 2008 02:02 schreef Siaor het volgende:
[..]
Ok coolEhhm, op 't moment niet bij de hand!
Ben ook een hele tijd gestopt met creatief wezen, dit was m'n eerste schilderij in tijden. Maar ga er zeker meer maken binnenkort!
Ik droomde vannacht over het schilderij, weet niet eens hoe het eruit ziet...quote:Op zondag 11 mei 2008 10:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Verdorie, foto van het schilderij doet het niet meerHad ik toch wakker moeten blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |