Wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:32 schreef Siaor het volgende:
Ach ik kijk m wel even af, moet toch wachten tot mn schilderij droog is
Schilderij net ff snel voor m'n moeder gemaakt. Had geen geld om een cadeautje voor d'r te kopenquote:
Foto?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:36 schreef Siaor het volgende:
[..]
Schilderij net ff snel voor m'n moeder gemaakt. Had geen geld om een cadeautje voor d'r te kopen
Maar nu wacht ik tot het droog is en ik 't kan inpakken.
EN AHH hij is dood!
Vijf jaar, hij is uit 2003.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:38 schreef Siaor het volgende:
Hoe oud is deze film eigenlijk?
Okee.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:38 schreef Siaor het volgende:
[..]
Ehh ok, gimme second dan. Hij is nog nat en staat op z'n kop
Wanneer was-ie begonnen?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij duurt nog 5 minuten, Tong. Je hebt niks gemist.
Half 12. Ik weet niet precies welke versie dit is, er is wereldwijd nogal in gekniptquote:
Ja inderdaad, wtf is dit nou. De enige reden dat ik nog wakker ben is dat ik benieuwd ben hoe dat schilderij eruit ziet.quote:
I like it, serieusquote:Op zondag 11 mei 2008 01:56 schreef Siaor het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v326/Soezepoes/painting007.jpg
Okeuuj...
Maar nu post ik mn allereerste schilderij op Fok die ik in een half uurtje in elkaar heb gezet. Scoor ik niet echt punten mee, o well.
Edit: ja hij is overbelicht, omdat ik te lui was om lampen aan te doen.
Mwa, valt mee! 24x30quote:Op zondag 11 mei 2008 01:57 schreef Tijn het volgende:
Zo, die is nog best groot of niet?
Ik vind hem niet zo mooi. Sorry. Heb je meer eigen werk ?quote:Op zondag 11 mei 2008 01:56 schreef Siaor het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v326/Soezepoes/painting007.jpg
Okeuuj...
Maar nu post ik mn allereerste schilderij op Fok die ik in een half uurtje in elkaar heb gezet. Scoor ik niet echt punten mee, o well.
Edit: ja hij is overbelicht, omdat ik te lui was om lampen aan te doen.
Ach, je hebt 't toch over voor je moeder heh.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:56 schreef Siaor het volgende:
die ik in een half uurtje in elkaar heb gezet.
Ok coolquote:Op zondag 11 mei 2008 01:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo mooi. Sorry. Heb je meer eigen werk ?
Zijn allereerste schilderij.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo mooi. Sorry. Heb je meer eigen werk ?
Jaa ik wou eerst een tekening maken met poppetjes en hark handjes, maar heb er toch dit maar van gemaaktquote:Op zondag 11 mei 2008 02:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, je hebt 't toch over voor je moeder heh.
Dank jequote:Op zondag 11 mei 2008 01:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
I like it, serieusIk hou zowieso al van rood en zwart, keep up the good work
![]()
Ik wacht afquote:Op zondag 11 mei 2008 02:02 schreef Siaor het volgende:
[..]
Ok coolEhhm, op 't moment niet bij de hand!
Ben ook een hele tijd gestopt met creatief wezen, dit was m'n eerste schilderij in tijden. Maar ga er zeker meer maken binnenkort!
Ik droomde vannacht over het schilderij, weet niet eens hoe het eruit ziet...quote:Op zondag 11 mei 2008 10:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Verdorie, foto van het schilderij doet het niet meerHad ik toch wakker moeten blijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |