abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61769540
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk eindelijk iemand die eens wat spul gelezen heeft...

Als deze wetenschapper zo stellig zijn in hun uitspraken. Dan moet er toch op zijn minst iets serieus mis zijn met de hypothese, die we alom geleerd krijgen!?
Omdat 1 wetenschapper een mening heeft die jou goed uitkomt, is er gelijk iets mis met wat alle andere wetenschappers zeggen.
Zie hier de gemiddelde denkwijze van een complot gelover: Iedereen die zegt wat wij willen horen spreekt de waarheid, de rest liegt.
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:58:17 #82
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61770090
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:36 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Omdat 1 wetenschapper een mening heeft die jou goed uitkomt, is er gelijk iets mis met wat alle andere wetenschappers zeggen.
Zie hier de gemiddelde denkwijze van een complot gelover: Iedereen die zegt wat wij willen horen spreekt de waarheid, de rest liegt.
Je vergeet eventjes dat ik ook gewoon tot anderhalf jaar geleden in de veronderstelling was dat HIV > AIDS veroorzaakt. Je weet niet beter omdat het structureel uit de media wordt gehouden. Het kost tijd en inspanning om te beseffen dat het allemaal op pure leugens berust.

Nu dat ik steeds meer patronen zie in onze geschiedenis met handelen van zaken. Ben ik er steeds meer en meer van overtuigd dat het enige wat kunnen stellen dat waar is grammatica van een taal en wiskunde. Rest van onze kennis berust op verdraaide feiten en pertinente leugens. UItzonderinkjes daar gelaten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61770145
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:58 chreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je vergeet eventjes dat ik ook gewoon tot anderhalf jaar geleden in de veronderstelling was dat HIV > AIDS veroorzaakt. Je weet niet beter omdat het structureel uit de media wordt gehouden. Het kost tijd en inspanning om te beseffen dat het allemaal op pure leugens berust.

Nu dat ik steeds meer patronen zie in onze geschiedenis met handelen van zaken. Ben ik er steeds meer en meer van overtuigd dat het enige wat kunnen stellen dat waar is grammatica van een taal en wiskunde. Rest van onze kennis berust op verdraaide feiten en pertinente leugens. UItzonderinkjes daar gelaten.
De manier waarop jij verhalen die je leest totaal verkeerd uitlegt heeft inderdaad veel moeite nodig. Dat jij je kenns basseert op verdraaide feiten en pertinente leugens was ook al een tijdje duidelijk.
pi_61776328
Wat is er mis met plantaardige vetten? Mag je ook geen olie-houdende groenten meer eten dan?
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:13:01 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61777864
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Helft symptomen is NIET immuun gerelateerd.
Nou vertel Wat is allemaal niet immuun gerelateerd?
quote:
Wat ik NIET begrijp is dat mensen zich helemaal volstoppen met foute dingen als medicijnen, aspartaam, overmatige suikers, plantaardige vetten en weet ik veel allemaal. Maar mensen staan wel te gillen als je diesel in je benzine-tank gooit. Waarom daar wel en je eigen lichaam niet ?!
Wat is dat nou weer voorn vergelijking?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 20 september 2008 @ 13:45:25 #86
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_61779377
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:36 schreef Houtworm het volgende:

[..]

ik denk eerder dat je hier onbewust je eigen "denk"wijze blootlegt...
Huig
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:04:40 #87
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_61779651
"Als er bewijs is dat AIDS wordt veroorzaakt door HIV, dan zouden er wetenschappelijke documenten moeten zijn die of op zich of gezamenlijk dat bewijs onderbouwen, op z?n minst met hoge waarschijnlijkheid. Zo?n document bestaat niet."

Dr. Kary Mullis, Biochemist, 1993 Nobel Prize for Chemistry.
Huig
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:21:35 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61779938
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:04 schreef Orwell het volgende:
"Als er bewijs is dat AIDS wordt veroorzaakt door HIV, dan zouden er wetenschappelijke documenten moeten zijn die of op zich of gezamenlijk dat bewijs onderbouwen, op z?n minst met hoge waarschijnlijkheid. Zo?n document bestaat niet."

Dr. Kary Mullis, Biochemist, 1993 Nobel Prize for Chemistry.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:39:07 #89
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_61780215
goed punt!
ik moet toegeven: een nobelprijs voor scheikunde, die krijg je tegenwoordig al bij aanschaf van een pak yogurt.. next...
Huig
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:19:10 #90
52357 Lambiekje
pi_61783956
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:39 schreef Orwell het volgende:
goed punt!
ik moet toegeven: een nobelprijs voor scheikunde, die krijg je tegenwoordig al bij aanschaf van een pak yogurt.. next...
Dus vertrouwen we op een wetenschapper, Gallo, waarbij openlijk bekend is dat er plagiaat gepleegd is. Jatwerk van cel-monsters van een Franse wetenschapper. Waarbij beide regeringen bemoeien in het conflict om tot een oplossing moeten komen, als de grondlegger die bepaalt heeft wat HIV is. Hoe godverdomme triest is de wetenschap.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:21:14 #91
52357 Lambiekje
pi_61783990
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 10:29 schreef ToT het volgende:
Wat is er mis met plantaardige vetten? Mag je ook geen olie-houdende groenten meer eten dan?
Je lichaam weet niet goed om te gaan met plantaardige vetten. Dierlijke vetten wat we al 100.000 jaar eten is gewoon het beste. Waarom zou dat nu pas sinds 15 jaar verkeerd zijn. Ik geloof dat niet.
Het is ook vitamine gerelateerd.... Iets met vitamine A te kort. ff zoeken ...

edit:
quote:
We worden al decenialang bestookt met onware informatie oa. via reclame,
dat wisten we in de jaren zeventig al en het verbaast me
dat we daar tegenwoordig aan voorbij gaan.

Volgens het Voedingscentrum zouden plantaardig vet moeten eten, weinig vet,
brood en twee stuks fruit per dag.

Sinds 1989 is het bekend dat de Nederlandse bevolking te weinig vitamine A binnen krijgt.
Vitamine A zit alleen in dierlijke vetten en orgaanvlees.
Pro-vitamine A of betacaroteen is iets anders: de omzetting naar vitamine A verloopt uiterst ineffectief en/of kan niet meer plaatstvinden.

Cholesterol is een stof die door het lichaam wordt geproduceerd om schade te herstellen.
Een te veel aan cholesterol is een gevolg, niet de oorzaak.
Het bestrijden van een hoog cholesterol komt neer op het moedwillig openhouden van een wond en het littekenweefsel de schuldgeven.

Een ons lever bevat twee, drie, vier keer zoveel vit. C als een ons appel/peer/kers.

Vitamine C kan nog steeds niet worden aangekruist op een labformulier, terwijl scheurbuik nog steeds voorkomt. En latente scheurbuik in opmars is.
Vitamine C kan niet worden opgenomen als de bloedsuiker te hoog is.
Graanproducten verhogen de suikerspiegel.

Als de darm villi worden beschadigd, wordt de opname van voedingsstoffen ernstig gehinderd. Soja-lecithine beschadigt de villi.

Een vetrijke maaltijd helpt het lichaam om beschadigen te hertellen.

Hoezo vetarm, plantaardig, twee stuks fruit en veel granen?

[ Bericht 10% gewijzigd door Lambiekje op 20-09-2008 18:31:35 ]
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:24:51 #92
52357 Lambiekje
pi_61784047
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou vertel Wat is allemaal niet immuun gerelateerd?
[..]

Wat is dat nou weer voorn vergelijking?
Dat we wel heel precies zijn voor onze gouden koe en wat we het moeten voeren, maar dat doen we niet voor onze eigen lichaam.
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:34:59 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61784243
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 18:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat we wel heel precies zijn voor onze gouden koe en wat we het moeten voeren, maar dat doen we niet voor onze eigen lichaam.
Een auto is daar ook wel ff behoorlijk wat strikter in dan een levend wezen. Beetje rare vergelijking.
En mijn andere vraag? Heb je daar ook een antwoord op?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 20 september 2008 @ 19:01:00 #94
52357 Lambiekje
pi_61784824
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 18:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een auto is daar ook wel ff behoorlijk wat strikter in dan een levend wezen. Beetje rare vergelijking.
En mijn andere vraag? Heb je daar ook een antwoord op?
Ja maar kan dat nu niet net het probleem zijn waarom we een slecht immuun hebben, aandoeningen, acnee, allergien.

http://chronicillness.suite101.com/article.cfm/understanding_aids

Dementie ... bespottelijk!!!
  zaterdag 20 september 2008 @ 19:09:16 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61785023
Waarom negeer je die vraag? Zo moeilijk moet het toch vast niet zijn dat lijstje te geven?
Onikaan ni ov dovah
pi_61790632
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:45 schreef Orwell het volgende:

[..]

ik denk eerder dat je hier onbewust je eigen "denk"wijze blootlegt...
Nee hoor. Ik laat mij niet leiden door wat 1 iemand zegt. Ik vertrouw iemand die zegt wat ik wil horen niet zomaar.
  zondag 21 september 2008 @ 09:32:29 #97
52357 Lambiekje
pi_61794130
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:25 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik laat mij niet leiden door wat 1 iemand zegt. Ik vertrouw iemand die zegt wat ik wil horen niet zomaar.
Met betreft AIDS gaat die vlieger niet op!
pi_61794571
Lambiekje, dus de mens moet en carnivoor zijn? Groenten en fruit zijn slecht voor je?
Volgens mij is de mens uit een herbivoor ontstaan en zijn de hunter-gatherers zo'n beetje pas begonnen met vlees eten, NAAST groente, fruit, noten enz.

Wat eet jij zoal op een dag?
  zondag 21 september 2008 @ 11:46:57 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61795851
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Waarom negeer je die vraag? Zo moeilijk moet het toch vast niet zijn dat lijstje te geven?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 21 september 2008 @ 23:19:50 #100
52357 Lambiekje
pi_61813630
quote:
Op zondag 21 september 2008 10:14 schreef ToT het volgende:
Lambiekje, dus de mens moet en carnivoor zijn? Groenten en fruit zijn slecht voor je?
Volgens mij is de mens uit een herbivoor ontstaan en zijn de hunter-gatherers zo'n beetje pas begonnen met vlees eten, NAAST groente, fruit, noten enz.

Wat eet jij zoal op een dag?
Puur herbivoor hebben we de maag niet voor. Puur carnivorisch eten kunnen we ook niet aan.
We zijn dan ook een omnivoor.

Veganisten zien er ziek uit. flets en zwak. Het kan niet goed zijn. Maar dat is een andere discussie.

Groente fruit was niet slecht. Recentelijk is toch geconstateerd dat er een drastische afname van vitamines is. En nu wordt ook nog eens een keer gezegd dat dosis pesticides met 1000 omhoog mag. Daarom is groente en fruit slecht aan het worden. Mensen krijgen een te kort aan vitamines en gaan aan de vit.preparaten. Maar daar zit een probleem dat verminderd je lensverwachting met 15% en is kankerverwekkend en bovendien neemt je lichaam het matig op.

Als ik zo het Codex principe lees en dat err een depopulatie-programma opgesteld is. Is het voor mij wel duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')