Mag van mij regelrecht oprotten. En onmiddellijk.quote:Op zondag 30 november 2008 15:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch?
Ik kan me namelijk nog herinneren dat je hem te kort vond schieten voor het Ajaxniveau.
Hij is de laatste tijd niet goed bezig nee, maar het is wel weer typisch Ajax-publiek om je eigen spelers tot de grond af te branden.quote:Op zondag 30 november 2008 16:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mag van mij regelrecht oprotten. En onmiddellijk.
Kom op, die gast speelt week in, week uit, dra-ma-tisch. Met hoofdletter D.
Je had hem moeten zien vandaag; laag tempo, steeds ballen naar achteren, niks veroveren, ballen inleveren, slechte passes. Alles doet hij fout. Gabri hoort in de basis, niet deze stomme Zweed.
Het is de Greene van Ajax.
quote:Op zondag 30 november 2008 16:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
deze stomme Zweed.
Het is de Greene van Ajax.
De schuld ligt bij Van Basten die met Kennedy in de basis start en later ook nog die slak van een Sno in de spits zet. Ik denk dat Ajax beter 4-4-2 kan gaan spelen tot Huntelaar terug is. Gewoon Suarez en Leonardo in de spits. Gabri en Urby op rechts en links, Sulejmani op 10 en Lindgren controlerend.quote:Op zondag 30 november 2008 19:19 schreef RayMania het volgende:
Ja, hallo. Iemand moet de schuld krijgen van het niet winnen.
Duh, dat zeg ik al weken.quote:Op zondag 30 november 2008 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De schuld ligt bij Van Basten die met Kennedy in de basis start en later ook nog die slak van een Sno in de spits zet. Ik denk dat Ajax beter 4-4-2 kan gaan spelen tot Huntelaar terug is. Gewoon Suarez en Leonardo in de spits. Gabri en Urby op rechts en lins, Sulejmani op 10 en Lindgren controlerend.
Wedden dat het dan een stuk beter gaat?
Mailto:vanbasten@ajax.nlquote:Op zondag 30 november 2008 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De schuld ligt bij Van Basten die met Kennedy in de basis start en later ook nog die slak van een Sno in de spits zet. Ik denk dat Ajax beter 4-4-2 kan gaan spelen tot Huntelaar terug is. Gewoon Suarez en Leonardo in de spits. Gabri en Urby op rechts en links, Sulejmani op 10 en Lindgren controlerend.
Wedden dat het dan een stuk beter gaat?
zo dus:
---------------Lindgren--------------
------gabri------------------Urby---
----------------Sulejmani-----------
------Leonardo--------Suarez----
op die positie is Lindrgen ook het best.
Wat een clown ben jij zegquote:Op zondag 30 november 2008 19:19 schreef RayMania het volgende:
Ja, hallo. Iemand moet de schuld krijgen van het niet winnen.
Ja daaaag, straks worden ze nog kampioen..quote:
Gaat toch nergens over - vorig jaar was hij echt spelbeslissend aanwezig, voorin en achterin. En nu zou hij ineens zo erg achteruit gaan. Met als ultieme grap: Mag van mij regelrecht oprotten. En onmiddellijk.quote:Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
Vorig jaar vond ik hem redelijk tot goed spelen, maar nu speelt hij al heel wat wedstrijden achter elkaar niet goed, met hier en daar een uitzondering (HSV). Dat is toch zo? Ik heb gewoon liever Gabri. Ik snap niet dat hij geen kans krijgt om zich in de basis te bewijzen.
Dat was ook wel zo, zo doe ik eigenlijk nooitquote:Op zondag 30 november 2008 18:53 schreef kevin6188 het volgende:
RayMania overdrijft ook wel een beetje. Vind ik dan.
Waarom moest hij dan zo nodig gekocht worden.....quote:
If you can't beat them, buy themquote:Op zondag 7 december 2008 14:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom moest hij dan zo nodig gekocht worden.....![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |