Ik weet niet hoeveel wedstrijden van Ajax jij per jaar ziet maar hij is zeker goed genoeg voor de nederlandse top.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:29 schreef DANILXL het volgende:
goed genoeg voor de NL'se subtop, voorlopig komt hij nog wat tekort voor de echte top
klopt dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind het voorlopig nog maar een mooiweervoetballer hoor. Een lust voor het oog als Ajax beter is, maar valt het iets tegen, dan gaat hij door zijn fysiek ten onder. Desondanks voor de Eredivisie een hele leuke voetballer hoor, maar echt veel rek zit er niet meer in, denk ik. Ajax moet hoger nastreven vind ik, maar goed het was dan ook een (paniek)koopje voor Ajax.
Mee eens. Als er een duidelijk idee achter de aankoop zat, hadden ze hem eerst gewoon een paar jaar verhuurd.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind het voorlopig nog maar een mooiweervoetballer hoor. Een lust voor het oog als Ajax beter is, maar valt het iets tegen, dan gaat hij door zijn fysiek ten onder. Desondanks voor de Eredivisie een hele leuke voetballer hoor, maar echt veel rek zit er niet meer in, denk ik. Ajax moet hoger nastreven vind ik, maar goed het was dan ook een (paniek)koopje voor Ajax.
Jeuuuh weer een oneliner zonder onderbouwing.quote:
Graag. Hij was de motor van het FC Groningen. Met hem hadden we in de playoffs voor CL gespeeldquote:Op maandag 12 mei 2008 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Had mooi in Groningen mogen blijven.
Eens. En dan Davids contractverlenging aanbieden of een andere speler halen die bij zijn huidige club al over zijn top is. In het systeem van Groningen was Lindgren de belangrijkste speler, 2,5 miljoen was een koopje...quote:Op maandag 12 mei 2008 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gast, geef dan geen commentaar als je nooit iets kijkt of ga langs Specsavers. Rasmus is echt voor mij zonder twijvel een basisspeler, soms doet hij mij een beetje denken aan Danny Blind. Iemand die al naar plekken loopt waar 10 seconden later het spel zich gaat begeven.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik ben benieuwd of dat nog gaat gebeuren, bij Groningen was het vooral de stille kracht, de motor van met name het middenveld. Het instorten van FC Groningen na de winter is deels op zijn vertrek terug te voeren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nog niet geheel overtuigd. Maar op een half seizoen moet hij niet afgerekend worden. Hij mag wat mij betreft wat dwingender aanwezig zijn.
terug koop bedoel jequote:
Heb je vandaag gekeken? Zoja vertel nu eens wat je van hem vindquote:
Gisteren echt een van de besten op het veld, god wat hebben we hem gemist zeg. Echt een goede actie van van Geel om hem terug te halen.quote:
Zeker weten, ook de clausule in zijn contract kwam prima uit. Rasmus Lindgren kan de komende jaren best weleens uitgroeien tot één van de belangrijkste spelers van Ajax.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gisteren echt een van de besten op het veld, god wat hebben we hem gemist zeg. Echt een goede actie van van Geel om hem terug te halen.
Als hij doorgroeit zoals bij Groningen zeer zeker wel, belangrijke schakel op het middenveld zal hij worden. Die clausule maakt het behoorlijk zuur inderdaad, want 2,5 miljoen was gewoon veel te weinig.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker weten, ook de clausule in zijn contract kwam prima uit. Rasmus Lindgren kan de komende jaren best weleens uitgroeien tot één van de belangrijkste spelers van Ajax.
Clausule gold alleen voor Ajax, toch?quote:Op maandag 19 mei 2008 10:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als hij doorgroeit zoals bij Groningen zeer zeker wel, belangrijke schakel op het middenveld zal hij worden. Die clausule maakt het behoorlijk zuur inderdaad, want 2,5 miljoen was gewoon veel te weinig.
Er gaan verschillende verhalen over die clausule. PSV zou ooit 4 miljoen hebben geboden, dat werd door Groningen geweigerd. Het is in ieder geval niet zo dat Ajax die clausule bij verkoop heeft laten opnemen. Het stond in het contract van Lindgren, ik vermoed dat die dan alleen voor bepaalde clubs (zoals Ajax) gegolden heeft. Zuur ook dat Groningen al sinds de zomer bezig was het contract open te breken en iig die gehate clausule eruit te halen of te verhogen. Extra zuur dat 2 weken voor de interesse van Ajax, Lindgren nog in gesprek was met Jans, dat Jans hem nog belangrijker wilde laten worden en dat Rasmus aangaf gelukkig te zijn en dat contractverlenging geen probleem meer zou worden, omdat de club ook steeds verder groeide.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Clausule gold alleen voor Ajax, toch?
Eigenlijk is het wanbeleid, voor een paar ton verkopen en voor 2,5 miljoen euro terugkopen. Maar aan de andere kant heeft hij zich prima kunnen ontwikkelen en is ruim twee miljoen verlies voor zo'n speler helemaal niet verkeerd. Als hij zo doorgaat, zal niemand Edgar Davids missen volgend seizoen en dat bedoel ik niet respectloos richting Davids.
Idd hij zat overal tussen met die lange benenquote:Op zondag 18 mei 2008 20:16 schreef sjimz het volgende:
Zijn slidingbroekje kwam hem vandaag goed van pas!
Wat een topper vandaag!
Hell Yeah!quote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Credits aan Noshiba die de foto's in het Ajax topic postte
Fucking heldquote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Credits aan Noshiba die de foto's in het Ajax topic postte
Ben je sarcastisch?quote:Op zondag 30 november 2008 15:57 schreef RayMania het volgende:
Wooohooo, wat speelde hij fantastisch vandaag!
Lindgren. Daar kan we veel plezier aan beleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |