SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is één grote techdemo, herinner je dat filmpje met dat vierkante blok "vlees" nog?Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
Dat verhaal had er voor mij niet zo in hoeven zitten... Tevens is het einde ook een beetje jammer..quote:Op zondag 9 november 2008 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
Hebben jullie ook moeten janken bij het stukje met de foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al weer een gave shooter, maar voor zover ik nu heb gezien zeker niet "more badass". Panzy verhaal, panzy eind..PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
dat je deze nog niet hebt zeg, die is echt makkelijk.quote:Op zondag 9 november 2008 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 9 8 achievements
Pound of Flesh (10 points)
Use a meatshield to save your life 10 times (any mode)
Dat heb ik geprobeerd 1 vs 1 en dan een bot erbij. maar het lukte niet echt. nu ga ik het proberen met die granaatquote:Op maandag 10 november 2008 09:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat je deze nog niet hebt zeg, die is echt makkelijk.
Gewoon een locust voor je houden en laat hem afschieten door andere locust totdat
die uit elkaar spat, of een gedownde locust taggen met granaat en dan snel die locust oppakken.
Jammer dat de game niet in Full HD isquote:Op maandag 10 november 2008 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Zin in donderdag zeg, spelen @ 107 cm FULL HD
lets go gears of war 2,
mooiste spel ooit hoop ik
Kansloosquote:Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd 1 vs 1 en dan een bot erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |