hehe hier ook.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik krijg toch best weer zin in dit spel.
Deel 1 echt tot 4 uur s nachts gedaan, paar uurtjes slapen en dan weer naar school...helemaal verslaafd hieraan.
Totdat de nieuwe mappen kwamen, misschien maar beter ook.
Mn hele slaap/eet patroon was ontregelt
Nope, ik heb ze via Ebay.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Gekocht bij http://shop.acmemoviestore.com/gears-series-p-9644.html ?
Het is dat ze per 4 gaan, ik had best 1 zo'n Locust willen hebben
Nieuwe info Gears of War 2 Multiplayerquote:-New weapon Scorcher (Flamethrower) "most realistic fire in a game we've ever seen"
-5 vs 5
-Assasination gametype altered. everyone respawns until their leader is dead. when the leader is killed they stop rewpawing and the game ends when everyone is dead on one team.
-Assasination renamed 'Guardian'.
-New gametype 'Wingman' 10 players split into teams of two.each team is played as different character (eg marcus and marcus vs Dom and Dom etc)
-Features Matchmaking
-Exectucions now vary on the weapon you holding (eg sniper rifle will be used like a golf club)
-Curb stomp returns
-'Y' will cause your character to unleach several brutal punches to a downed enemy, killing him.
-'A' will cause you to pick up the enemy and use him as a shield. The player your using as a shield will go to the respawn line.
-New gametype 'meatflag' sort of like CTF but epic have done this in their own way. The flag will instead be character wandering around the centre of the map. He has his own weapons and even a place on the leaderboard.
To capture him you will need to down him and pick him up as a meatshield and take him back, slowly, to your base. If you shoot the meatflag enough times while he's being dragged back to base, his captor will loose him and he'll go crazy on everyone around him.
-Specific weapons will cycle round the maps.
-Stopping power - if your running towards an enemy but he is firing straight into your chest, you will slow down.
-The oppurtunity to spawn with either the lancer or hammerburst.
-Hammerburst gone through significant alterations. The faster you tap the the right trigger, the faster it fires. quicker shooting = more recoil however.
-New weapon Medusa. could be considered a power weapon. 6 shots per burst.
-Bullet shields. big metal shield that stops you from getting hit. can be planted into the ground to make a new cover. enemies can kick it down though if they get close enough.
-Grenades can be stuck anywhere. not just on enemies. they can be planted on the ground,walls,doors etc to produce a proximity mine.
-smoke grenades carry a stun effect that ragdolls anyone in range.
-new weapon poison gas grenade. produces a cloud of smoke that kills anything that lingers in it. they can be stuck onto enemies were the will slowly die. people stuck by the gas grenade can also injure team-mates if the get too close.
-On games with no respawn, when you are dead you can fly around the map as a "ghost cam". You can even take screenshots that will be uploaded to the community.
-Gridlock returns. However its more overgrown now, plants and grass growing.
(everything is still the same though- cars are where they where etc)
-New map - 'river' - symetrical map, each team has a thin strip of land with a house and sniping tower, and inbetween them a river.
-New map - 'Security' - long thin map. to the left and right are stairs leading to veranda's that run the entire length of the map. you are barred access however by red lasers, which will kill you if attempting to pass through. A power weapon is barred on the other side of the map while at the other it is defended by sentry guns. There is a button in the middle of the map that turns the lasers and sentry's off for 20 seconds.
-New locust 'hammerhead' (helmet makes him look sorta like a hammerhead shark)
-New locust 'Grenadier' (this is the guy we saw in the video were marcus punches him to death)
-Two people can chainsaw one guy at the same time.
-New cog 'Tai' has aboriginal tattoo's.
-New cog 'Dizzy' "looks like chuck Norris"
-Cole returns for multiplayer at least.
quote:You can even take screenshots that will be uploaded to the community.
Hij is nu Classic, dus kost geen drolquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:51 schreef _GdR_ het volgende:
gears 1 nog nooit gespeeld.
ga m zo wel ff lenen bij een maat.
nope, alleen maar dat je bij gelijkwaardige tegenstanders terecht komtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:12 schreef bigore het volgende:
Even voor de zekerheid, matchmaking houdt toch in dedicated servers?
Amenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dat er bij deel 2 maar minder quiters mogen zijn.
doe maar 28 novemberquote:Op maandag 26 mei 2008 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
7 november komt hij toch uit? Dat vertelde ze mij bij Gamestore.
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:34 schreef spliffhit het volgende:
Gears of War is het beste spel voor de 360 ooit.
Benieuwd of deel2 dat kan toppen.
Bullit marsh is gewoon echt stront, rooftops alleen maar kut hammer of dawn, escalation gewoon baggerschijt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:26 schreef Wouter2006 het volgende:
GOW1:
Mausoleum, Tyro Station, Subway, Process, Garden, Gridlock, War Machine, Mansion, Fuel Depot, Canals,
Raven Down, Old Bones, Clocktower![]()
![]()
![]()
![]()
Rooftops, Escalation, Bullet Marsh![]()
![]()
![]()
Als iemand een brok in zijn keel krijgt van een verhaal met 4 van die mannelijke kleerkasten is ie echt gayquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:23 schreef Wouter2006 het volgende:
Gears of War 2 wordt emotioneler
Gears of War 2 zal, naast de gebruikelijk verbeteringen voor een vervolg, ook vooral een beter verhaal krijgen. Dit verhaal is zelfs zo goed dat men er behoorlijk emotioneel van kan worden. Er zullen namelijk zoveel dingen gebeuren dat je soms met een brok in je keel zit.
Ga jij even heel snel je mond spoelen, de single player in co-op was echt briljant.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:13 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Dat wist ik al van je Captain Ach.
Ik weiger die singleplayer te doen ik vind dat geen fluit aan, ik ga alleen maar multiplayer doen
Welke difficulty? Als je op Hardcore bezig bent, dan kan je wel eens voor een verrassing komen te staanquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben eindelijk () bijna door deel 1 heel, moet alleen Raam nog, dus ik time het wel redelijk
.
Ben wel weer heel benieuwd iig.
Ik? Hardcore?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welke difficulty? Als je op Hardcore bezig bent, dan kan je wel eens voor een verrassing komen te staan
Veel suc6 met RAAM danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik? Hardcore?.
Men, ik ben de ubernoob op het gebied van console gamen, ik ben al blij dat ik zover ben gekomen op casual.
Ik heb pas sinds 1 jaar een console, heb daarvoor tientallen jaren op de PC gegamed, dat is er nooit helemaal meer uitgegaan, ben wel stukken beter met de controller dan een jaar terug, maar elke gamer hier pwnd me op zeker.
Allicht. Zodra je RAAM eronder hebt gekregen kijk je al uit naar GoW12: Gears of the Patriots.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:47 schreef HeatWave het volgende:
ja, vertel mij wat, ik ben nog niet echt succesvol geweest tegen hem zeg maar.
Ooit, ooit zal het me lukken (rond GoW 12 denk ik).
Hoeveel gamerpoints krijg je ervoor? Toch geen louzy 50 points hoop ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:20 schreef Wouter2006 het volgende:
The freshly new "Seriously 2.0" achievement will require a whopping 100,000 kills to unlock.
The Seriously 2.0 achievement's 100,000 kills are taken from EVERY game mode spread across the entire game. Meaning that every kill in campaign single or co-op, ranked or social multiplayer matches and even Horde games count towards the 100,000 kill finish line. Also, there will also be an achievement tracker notification that will randomly pop-up and update you on your Seriously 2.0 progress.
http://www.xbox360fanboy.(...)sly-2-0-achievement/
tot zover het verhaal... (voor zover aanwezig)quote:11. Saved Maria (10) – Story progression in Chapter 11
Dat lijken me de enige achiements die enigzins uitdagend cq. onhaalbaar zijn.quote:Commander (150) – Complete all campaign acts on Insane difficulty
40. Seriously 2.0 (50) – Kill 100,000 enemies, total, across all modes
Die eerste is idd leuk en uitdagend (commander), die 2e kost gewoon godsgruwelijk veel tijd. Hangt er ook weer vanaf hoeveel Locust er per wave komen in Horde uiteraard. Misschien haal je zo 500 kills in een uur tijd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat lijken me de enige achiements die enigzins uitdagend cq. onhaalbaar zijn.
Horde modus 5p co-op, campaign slechts 2p nog steeds. Zou 'het verhaal' (quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef PP. het volgende:
Heeft GoW 2 trouwens ook 4 player co-op?
Niet besteld, 's ochtends gelijk gamen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 2 weken![]()
Besteld bij bol.com, 's avonds gelijk gamen
Niet besteld, al aan het gamenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:06 schreef bigore het volgende:
[..]
Niet besteld, 's ochtends gelijk gamen.
en wat als je hem een dag later binnen krijgt?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 2 weken![]()
Besteld bij bol.com, 's avonds gelijk gamen
ja ik bestel altijd liever gewoon bij een "normale" winkel dan weet ik in ieder geval dat hij daar op me ligt te wachten ipv online waar ik moet vertrouwen op onze geweldige TPGquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
en wat als je hem een dag later binnen krijgt?
dat vind ik altijd zo'n risico aan preorder.
Die ene dag doet het hem ook niet bij mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik ga het zeker wel missen, nu kun je na 1 a 2 ronden beetje voorspellen waar de andere heen rennen en dan wacht ik achter muurtje op zequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:24 schreef Darow het volgende:
-Specific weapons will cycle round the maps.
Deze wordt ook wel leuk, want als ik het goed begrijp weet je dus wanneer je de match begint niet waar welk wapen ligt. Dit voegt heel wat toe aan de replay waarde.
Gebeurd nooit, alles wat ik bestel via pre order bij bol.com heb ik gewoon op de dag van de release.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Omgebouwde xbox zeker? Een vriend van mij heeft hem ook al via internet gedownload.quote:
Volgens mij komt de Lancer-editie niet naar Europa, of iig niet naar Nederland.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:19 schreef SpookY22 het volgende:
Trouwens, GoW2 wordt overal erg gehyped en terecht maar ook met L.E. editions of een Legendary met 1:1 replica van de Lancer versie maarrruh tot zover kan ik alleen maar een L.E. versie Pre-orderen bij de free record shop.......mag niemand anders ze leveren worden ze uberhaupt hier wel als L.E en Legendary uitgegeven?
Dat zit echt tussen je oren, of je oude xbox is stuk geweest. Spellen draaien niet beter op een Elite, het enige verschil met een Elite en een "gewone" is dat hij een zwart kleurtje heeft en een grotere harddisk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik heb mijn oude xbox360 verkocht, nog 175 euro voor gekregen incl. 2 spellen die ik nooit speel.
En gister een nieuwe xbox360 Elite gekocht voor 299. (met 2 spellen en 50 euro retour)
Dan draait Gears 2 wat beter.
Mijn oude 360 begon kut met laden en Fable2 was echt een drama… En nu niet meer
Me = Happy
Ik heb heb gespeeld en ik heb maar een minpuntje kunnen vinden. Het is trouwens best een groot minpunt voor sommigen inc mij. Als je in de multiplayer met je shotgun loopt en je schiet zondr t aimen dan schiet hij nu in het verlengde van je shotgun. Dat is bij elk wapen nu zo, maar als je niet de host bent, en een vorm van lag hebt, hoe minimaal ook, dan schiet je soms op je eigen voeten. En dat allemaal terwijl je gewoon rechtuit kijkt. Als host zijnde heb je hier geen last van. Ik heb mezelf zo 2 keer op geblazen met de boomshot.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef Wouter2006 het volgende:
ik heb er nog geen negatieve reacties over gelezen die hem al spelen.
Maar dat had ik ook niet verwacht van deze GOTY
Uit september 2006 was hij. Draaide elk spel perfect, alleen fable 2 niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Volgens mij komt de Lancer-editie niet naar Europa, of iig niet naar Nederland.
[..]
Dat zit echt tussen je oren, of je oude xbox is stuk geweest. Spellen draaien niet beter op een Elite, het enige verschil met een Elite en een "gewone" is dat hij een zwart kleurtje heeft en een grotere harddisk.
Of je moet een wat oudere console gehad hebben, dan heeft hij misschien ook een HDMI port die de oude niet had. Maar daar gaan je spellen ook niet beter van draaien.
Voor hen wel ja, hij is duurderquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uit september 2006 was hij. Draaide elk spel perfect, alleen fable 2 niet.
Ik heb met xbox gebeld en die kon mij vertellen dat de elite wel beter is dan de oude witte xbox.
laat maarquote:
Wij van WC-eend, adviseren de duurste WC-eend...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ze adviseren daar ook altijd de Elite trouwens.
Jah duh, het is de duurste dus wordt die geadviseerd het ding is NIET beter. Hij heeft alleen meer opslag. Waarschijnlijk was je optical drive gewoon brakjes aan het worden en kreeg hij dus meer moeite met lezen, voor jou omdat je een nieuwe hebt lijkt het dan dat hij beter is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ok effe uitleggen
Ik had hem gekocht voor 299. Maar heb hem teruggebracht.
Kwam mijn nichtje tegen en die zei, gek mens. Bij mij krijg je 20% Korting!
Dus zij heeft hem meegenomen voor mij de volgende dag.
Heb nu dus heel weinig betaald.
¤ 289,- (Saturn) - 20 % korting = ¤ 231,20 - 50 euro retour xbox = ¤ 181,20
Dus ik SPEK xbox niet ;-) Ze adviseren daar ook altijd de Elite trouwens.
misschien omdat de disc-drive gaar is (Fable 2 maakt heel veel gebruik van de disc-drive)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
Maar hoe komt het dan dat Fable 2 niet lekker loopt op de net nieuwe Xbox pro van mijn neefje?
Een net nieuwe xbox waar de disc-drive nu al gaar van is. 2 Weekjes oud?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:04 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien omdat de disc-drive gaar is (Fable 2 maakt heel veel gebruik van de disc-drive)
Dat zijn geen mensen, dat zijn vuile ratten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
Maaruh diegene die nu al gears 2 spelen. Hebben jullie het origineel? Of een gedownloade?
Ik verwacht dat m'n halve friendslist 'm de eerste dag heeft, dus aan spelers geen gebrek.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:29 schreef Cid het volgende:
[..]
Zijn er al multiplayer matches geplanned voor de release nacht??![]()
tja, het kan natuurlijk altijd kapotquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een net nieuwe xbox waar de disc-drive nu al gaar van is. 2 Weekjes oud?
Nou ja het zal wel. Zal wel tussen me oren zitten.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |