Nee dat is niet goed. Die joodse viskoekjes komen morgen op het menu.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:41 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond home-made viskoekjes als het goed is
Drogisterij.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
en dat kan ik gewoon in de winkel kopen? Omg, ik moet het hebben dan
Ik heb er nog een heleboel...quote:
Zwanger?quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:58 schreef coltje87 het volgende:
Da's weer nieuw, 's morgens krijg ik zomaar opeens niks meer naar binnen. Voor de show een glas ontbijtdrink.
Ik wacht nog met smart!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Als voorgerecht knoflooksoep, als hoofdgerecht kip uit de oven met veertig tenen knoflook met ratatouille en als dessert een goddelijke Franse citroentaart. Recept daarvan zal ik nog even posten.
Ghehe, zou mooi zijn,'De onbevlekte ontvangenis 2008'quote:
Alweer? Hebben jullie aandelen in bruine bonen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hadden stampot bruine bonen, een slavink en een verse worst.
Op Fok heel veel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:09 schreef coltje87 het volgende:
Hoeveel mensen raken er zwanger door de pil heen?![]()
Okay.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik moet 'm ff overtypen vanuit het kookboek, komt volgende week, okee?
Nou ja, niet letterlijk, het lijkt wel of het het hete gedeelte van het eten "inpakt".quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
Oblivion: het legt een 'laagje' op maag- en darmwand? Dat lijkt me niet echt gezond![]()
Klinkt zeer mysterieus, misschien eens proberen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou ja, niet letterlijk, het lijkt wel of het het hete gedeelte van het eten "inpakt".
Zo beter?
Trouwens: Meer info
Joh.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Hoewel, heet eten is mijn probleem niet; vooral vet is naar bij mij. En alcohol
Jah zusjelief, en ik jaag ook op nummer 8!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
GMTA!
Met niets erbij? En dat 3 keer deze week, lijkt me zo eentonig.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef Sylvana het volgende:
Franse aardappelschotel van Aviko
Gewoon Caipirinha!quote:
Bullshit, kun je zowat overal halen in NL. Vooral in Utrecht denk ik dan, zo'n grote stad. Maar je moet anders gewoon een turkse doner zaakje binnenstappen en vragen naar ''Ayran'quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef SHE het volgende:
Jammer dat ze het in Utrecht nergens verkopen.
De turkse winkel op WC Overvecht verkoopt het en kan me niet voorstellen dat ze het bijvoorbeeld in Lombok ook nergens verkopen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef SHE het volgende:
Je moet turks praten, krijg je ze goedkoperquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:26 schreef SHE het volgende:
Ik kom nooit buiten de centrumgrachten![]()
Gelukkig moet ik vanmiddag naar het tuincentrum; dan kan ik best langs WC Overvecht rijden. Thanx!
Het is yoghurt met water en zout toch? Idd erg lekker, moet ook makkelijk zelf te maken zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:17 schreef Dibble het volgende:
[..]
Bullshit, kun je zowat overal halen in NL. Vooral in Utrecht denk ik dan, zo'n grote stad. Maar je moet anders gewoon een turkse doner zaakje binnenstappen en vragen naar ''Ayran'
Wat dibble zegt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef SHE het volgende:
Ik vind Turkse karnemelk zo lekker ( de zoute )...echt, het is de enige zuivelsoort die ik nog wil drinken
Anyway; vanavond heeft mijn lief gekozen en dus eten we kip, patat en appelmoes. Mannen
niks mis meequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:37 schreef PeRi het volgende:
Vanavond een stoommaaltijd of maaltijdsalade halen bij AH denk ik, ben lui!.
willekeurige kebabzaak heeft hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef SHE het volgende:
Ik vind Turkse karnemelk zo lekker ( de zoute )...echt, het is de enige zuivelsoort die ik nog wil drinken
Anyway; vanavond heeft mijn lief gekozen en dus eten we kip, patat en appelmoes. Mannen
Ayran.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef SHE het volgende:
bij de wokchineesquote:
Er is altijd wel iets lekkers bij om te (laten) wokkenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
bij de wokchinees
met schoonouders, die vinden het héérlijk om daar te eten, gaan wij gezellig mee
preciesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets lekkers bij om te (laten) wokken
Zo, eet smakelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:48 schreef Qwea het volgende:
oral-B elektrische tandenborstel, nieuwe basic shirtjes, pda, en theedoeken.
Sambal bij?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:48 schreef Qwea het volgende:
oral-B elektrische tandenborstel, nieuwe basic shirtjes, pda, en theedoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |