Dat had ik er in moeten zeggen inderdaad.quote:
Stond ik met het kampioenschap loempia's te knagen tegen die Vietnamese kraam aan...komt er zo'n groep kerels voorbij die spontaan LEE LEE LEE tegen die Vietnamese vrouwtjes beginnen te zingen....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:41 schreef dndiek het volgende:
Lee terug zou cool zijn
Lee Lee Lee Lee Lee LeeLee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee
Ja echt geweldigquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:41 schreef dndiek het volgende:
Lee terug zou cool zijn
Lee Lee Lee Lee Lee LeeLee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee
Lijkt me bijna een zekerheidje dat we hem weer mogen verwelkomen. Ik ben verder erg benieuwd naar de vervanger van Gomes.quote:
Zo ziet hij er wel uit iig, maar weinig vertrouwen in eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:54 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
De kromme: 'Ziet er wel uit als een beul die gosert.'
Huh ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:58 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
jaren 80 PSV speler.. Whois Huh Jung-Moo
in fysiek misschien, een Alex 2.0 ben je echter niet zomaarquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:56 schreef Morrigun99 het volgende:
Alex 2.0
Hij vertelt gewoon zijn verhaal, net als Reker het zijne heeft verteld samen met Schuitema.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:52 schreef Morrigun99 het volgende:
Het gaat er in de discussie ook niet om of Valckx dan wel Reker gelijk heeft. Valckx doet gewoon een trieste zet door nu zo emotioneel te reageren in het AD.
Ik vind dat Reker en Schuitema dat veel zakelijker deden. Bovendien vind ik dat wat Valckx nu doet, behoorlijk overbodig.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij vertelt gewoon zijn verhaal, net als Reker het zijne heeft verteld samen met Schuitema.
Het verhaal van Valckx vind ik persoonlijk erg sterk, met aantoonbare argumenten, artikelen en data. Dan moet je een goed weerwoord als Reker zijnde hebben hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:51 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik vind dat Reker en Schuitema dat veel zakelijker deden. Bovendien vind ik dat wat Valckx nu doet, behoorlijk overbodig.
Vervolgens rende hij langs de lijn, stopte hij ter hoogte van de zestien, kapte hij naar zijn rechter en zette voor. En geen enkele speler die door leek te krijgen dat Lee dat elke keer weer doetquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
Vond het ook altijd prachtig als Van Bommel of Vogel de bal dan had op het middenveld, en dan kwam Lee opstormen aan de linkerkant, helemaal vrij. En dan het hele publiek Lee Lee Lee Lee Lee, dat die bal daarheen moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |